Bu konudaki kullanıcılar: 4 kayıtlı üye, 12 misafir, 7 mobil kullanıcı
132481
Cevap
2227846
Tıklama
44
Öne Çıkarma
Cevap: FIFA Ultimate Team (FUT) [PS ANA KONU] #Coin satışı yasaktır! (6522. sayfa)

B by_efendy34
geçen ay (968 mesaj)
Beni yazın listeye hocam bu sene biraz şanslıyım eminim toty çekeceğim :))





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @berkolo88

İ izmir1914
geçen ay (250 mesaj)
Man. City resmi twitter hesabı 1 saat kadar önce KDB nin EA logolu TOTY plaketli fotosunu paylaştı

ilk confirm geldi takımdan.




P PureHD
geçen ay (829 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 19karabulut07

Son güncelleme hakkında;

Ben Fifa 20'den 21'e geçerken zerre sıkıntı yaşamadım. Div 2 ile başladım. 1.650-1.850 arası puanla ne lig çıktım ne lig düştüm. Div 1 için kendimi hiç kasmadım.Kendi seviyemin biraz üstü biraz altı takıldım durdum. WL'de öyle 20 galibiyet alıp bırakıyordum. Gece uykumdan asla feragat edip de bu oyun için uykumu heba etmedim. Yani etsem biliyorum ki 23 yaparım.

Bu son güncelleme ile 20 maç yaptım. 12-15 arası mağlubiyet aldım. Hemde öyle böyle mağlubiyetler değil. Anlamadım Div4'e düştüm düşücem zor kurtarıyorum.
Bir güncelleme komple oyunu nasıl değiştirebilir.
Çok skill yapan birisi değilim yerinde yapıyorum ama adamlar oyuna bir şey ekliyor ona alışıyorsun sonra diyor ki ben onu kaldırdım. Haydi sil baştan yeni bir şey bul.

Bu kez yeni bir şey geliştiriyorsun bir güncelleme daha geliyor ben bunu da kaldırdım. Yani ortası yok kaldırdım.

Neyse gelelim asıl konuya;
Güncelleme de çok net hakimiyet ben de değilmiş hissi yaşıyorum. Aynı bağlantı ile oynuyorum ama pingim nedense yükseldi.

Oyun başından beri Dns 1.1.1.1 48 ping gündüz olmasına rağmen sağ analog ile oyuncu geçişlerim nerdeyse kusursuzdu. Şimdi mümkün değil. Bir oyuncuya geçene kadar rakip içimden geçiyor.
En kötüsü oyunu ben kontrol ediyormuşum hissi vermiyor. Ne yapmalıyım bilemedim. Bu tür sorun yaşayan var mı merak ettiğim için yazdım.
İyi forumlar hayırlı cumalar
Oyunu çok farklı bir yere çevirdiler bir anda. Sunucularla alakası olduğunu sanmıyorum gece de oynadım oyun yavaş oynamanızı istiyor. Ben de alışmakta güçlük çekiyorum. İlk yarıda 10 tane atacağım, switch atamayan oyuncuları 1-2 farkla zar zor yeniyorum. Dediğiniz gibi bu oyunda hiçbir şeyin arası yok. Ya çok iyi ya kullanılamaz halde. 2300 skill ratingim vardı güncelleme öncesi, 2200 civarına geriledim yalnız değilsiniz :) Alışırsınız zamanla yeter ki millet park the bus ını oynayıp futbol biliyorum ben yaa desin kendi kendine. Toty öncesi 4 yıldır aynı rankı yapanların gönlünü almaya çalışıyolar fp alsınlar diye bence düzeltirler bunu millet alacağını bir alsın.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B berkolo88
geçen ay (1184 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın > De bruyne cekecekler hazir olsun





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

B by_efendy34
geçen ay (968 mesaj)
Dün Pogba çektim bugün de sen gel adamım :))





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @berkolo88

B berkolo88
geçen ay (1184 mesaj)
Azicik bizede biraksaniz iyi olacak





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @by_efendy34

I IBRAHIMOVIC'
geçen ay (2367 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >

Bu kadar paketten en az 1 tane TOTY bulurum inşallah.
Bütün takım paketlere girerse bu akşam YouTube üzerinden yayında açmayı planlıyorum paketleri.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Y Yürüyen Hoparlör
geçen ay (2285 mesaj)
Her sene fiyatı yüksek onların




Bu mesajda bahsedilenler: @Bayramtr53

B by_efendy34
geçen ay (968 mesaj)
Maşallah hocam yüksek ihtimal size toty çıkar. Koyun youtube'a izleyelim :)





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @IBRAHIMOVIC'

S sekoni
geçen ay (115 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >

Bugün 2 tane totalde 5 tane mid orta ikon sbc yaptım ilk 3ünden zanetti hiero xavi geldi battı balık yan gider dedim önce best sonra da reis geldi toty e gerek kalmadı





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E ekmelburak
geçen ay (746 mesaj)
hocam sizi takdir ediyorum. ben mümkün değil paket bekletemiyorum. en fazla birkaç tane olunca açıveriyorum.




Bu mesajda bahsedilenler: @IBRAHIMOVIC'

E ekmelburak
geçen ay (746 mesaj)
adamı uykusundan kaldırıp foto çektirmişler gibi görünüyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @berkolo88

B berkolo88
geçen ay (1184 mesaj)
Gercekten oyle





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ekmelburak

N neco6791
geçen ay (1564 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: by_efendy34

Tebrikler hocam, toty için paket biriktirmiyorsunuz anlaşılan :P
Zaten bir sey cikmaz aga
Bosver yani





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


N neco6791
geçen ay (1564 mesaj)
Bu arada elinizde ispanya ligi oyunculari varsa satmaya calisin
Ben dün 40 oyuncuyla 100k kar yaptim
Dün sabah packlerden cikan oyunculari satmamistim
Aksam 77li marianoyu bile 7kya sattim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

R RobinvanPersie
geçen ay (1127 mesaj)
Skillerde “la croqueta” yapmayı öğreniyorum gerçekten etkili ve basit bir skill. benim gibi skill özürlü bir adam bile yapabiliyorsa gayet kolaydır. neden yapmalıyız derseniz gerçekten doğru yaparsanız şut açısı çıkartmanızı sağlıyor.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

D dorukhanilhan
geçen ay (1061 mesaj)
Alla allah??




Bu mesajda bahsedilenler: @neco6791

1 10 Numara
geçen ay (2887 mesaj)

T TheCaliph_
geçen ay (27722 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: RobinvanPersie

Skillerde “la croqueta” yapmayı öğreniyorum gerçekten etkili ve basit bir skill. benim gibi skill özürlü bir adam bile yapabiliyorsa gayet kolaydır. neden yapmalıyız derseniz gerçekten doğru yaparsanız şut açısı çıkartmanızı sağlıyor.
Guzel yorum ama 2 sene gec kalinmis





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D dorukhanilhan
geçen ay (1061 mesaj)
Umarım tüm takım gelir bugün beklemekten canımız çıktı


Bu mesaja 1 cevap geldi.