Bu konudaki kullanıcılar: 7 misafir, 5 mobil kullanıcı
122218
Cevap
2227846
Tıklama
18
Öne Çıkarma
Cevap: FIFA Ultimate Team (FUT) [PS ANA KONU] #Coin satışı yasaktır! (2835. sayfa)

C
cankurt21
3 yıl (2247 mesaj)
Görüşler için teşekkürler trevor amca :)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Uncle Trevor

A
AhmTYsN
3 yıl (332 mesaj)
Kesinlikle yedekte musa ve lingard var çok iş yapıyorlar





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @xxride

T
TheCaliph_
3 yıl (26304 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: cankurt21

Görüşler için teşekkürler trevor amca :)

Ayliktan 87 Mustafi geldi bana hic begenmedim. David Luiz daha iyi ondan kesinlikle tabi bu kisisel gorusum ama 20 mac falan dayandim yine.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G
GranTurismo
3 yıl (3152 mesaj)
Arkadaşlar haftasonu liginde sizde gecikme kaç çubuk oluyor?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


J
JakeSully07
3 yıl (146 mesaj)
Arkadaslar bu WL de topun bendeyken oyunun kasmasi ve bir anda hizlanmasi ama rakipteyken hic boyle birsey olmamasi normal mi?



Rakip: rekdal7 (TR United )



Gelirse dikkat edin.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


U
Uncle Trevor
3 yıl (4593 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TheCaliph_


quote:

Orijinalden alıntı: cankurt21

Görüşler için teşekkürler trevor amca :)

Ayliktan 87 Mustafi geldi bana hic begenmedim. David Luiz daha iyi ondan kesinlikle tabi bu kisisel gorusum ama 20 mac falan dayandim yine.

Hocam ikisini bende kullandım ama kesinlikle Sif Mustafi Nif Luiz'i tokatlar.Tabi görüşüne saygım var





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
TheCaliph_
3 yıl (26304 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Uncle Trevor


quote:

Orijinalden alıntı: TheCaliph_


quote:

Orijinalden alıntı: cankurt21

Görüşler için teşekkürler trevor amca :)

Ayliktan 87 Mustafi geldi bana hic begenmedim. David Luiz daha iyi ondan kesinlikle tabi bu kisisel gorusum ama 20 mac falan dayandim yine.

Hocam ikisini bende kullandım ama kesinlikle Sif Mustafi Nif Luiz'i tokatlar.Tabi görüşüne saygım var

Ben zaten pek oyuncu tavsiyesine guvenmem cunku gercekten her gun oynadigim adam bile bazen yeter be dedirtiyor. Oyun cok degisken bendeki Mustafi ayliktan gelmisti inan 20 macta kac tane pozisyon hatasi yapti sayamadim. Belki 1 sans daha versem bu sefer de luiz i satarim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

U
Uncle Trevor
3 yıl (4593 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TheCaliph_


quote:

Orijinalden alıntı: Uncle Trevor


quote:

Orijinalden alıntı: TheCaliph_


quote:

Orijinalden alıntı: cankurt21

Görüşler için teşekkürler trevor amca :)

Ayliktan 87 Mustafi geldi bana hic begenmedim. David Luiz daha iyi ondan kesinlikle tabi bu kisisel gorusum ama 20 mac falan dayandim yine.

Hocam ikisini bende kullandım ama kesinlikle Sif Mustafi Nif Luiz'i tokatlar.Tabi görüşüne saygım var

Ben zaten pek oyuncu tavsiyesine guvenmem cunku gercekten her gun oynadigim adam bile bazen yeter be dedirtiyor. Oyun cok degisken bendeki Mustafi ayliktan gelmisti inan 20 macta kac tane pozisyon hatasi yapti sayamadim. Belki 1 sans daha versem bu sefer de luiz i satarim





Aynen öyle hocam.Birde oyun tarzı ile alakalı bazı durumlar.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


U
Uncle Trevor
3 yıl (4593 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: cankurt21

Görüşler için teşekkürler trevor amca :)

Rica ederim cankurtaran bey





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

L
llAkabell
3 yıl (699 mesaj)
premier lig rf ye öneriniz var mı 50k ya kadar. mahrez if iyi midir yada mkihtryan ?




A
analitikduzlem
3 yıl (732 mesaj)
Köşeyi döndüm galiba.David villa sbcsi gelir diye bi de mlsden oyuncu isterler diye david villa depoladım.Alessandri sbcsi için peynir ekmek gibi satılır şimdi




U
Uncle Trevor
3 yıl (4593 mesaj)
Beyler Futmas'da yeni gelen 3'lü.Vardy , Naby Keita ve Alessandrini.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D
Duman7
3 yıl (2272 mesaj)
Pirlo kkg si gelmiş ama futmas pirloyu nerden bulucaz anlamadım





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B
buraqka
3 yıl (595 mesaj)
oha ya vardy e 86 rating istemişler.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

L
Le Blanc
3 yıl (3106 mesaj)
david villa gelecek diye kaç gündür bekliyordum. ispanya kadromda retro esintiler olacaktı hele casillas falan da varken... alessandrini zaten if almış bir adam niye koyarlar anlamak mümkün değil





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


R
RapX
3 yıl (140 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Duman7

C
cankurt21
3 yıl (2247 mesaj)
İsim soyisim Can Kurt hocam





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Uncle Trevor

K
knidos
3 yıl (1180 mesaj)
bu pirlo sbcsi nasıl yapılcak anlamadım :/




R
relling
3 yıl (719 mesaj)
Alessandrini kkgsini yapmaktansa if alessandrini almak daha mantıklı en fazla 10k oynar.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Y
yunuscan86
3 yıl (430 mesaj)
Elinde Giovinco olan varsa satsın. 10k ' ya gidiyor. Bende vardı kadroda. Koydum gider şimdi:)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >