Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
15
Cevap
0
Tıklama
10
Öne Çıkarma
FIFA 22, Kariyer Modu'nda kendi kulübünüzü oluşturmanıza izin verecek

Ö Özgür Eroğlu Konu Sahibi
6 ay (7105 mesaj)



Yayıncılığını Electronic Arts'ın yaptığı, geliştiriciliğini ise EA Canada'nın yaptığı FIFA serisinin yeni oyunu FIFA 22, geçtiğimiz günlerde duyuruldu ancak ne yazık ki oyunun tüm detayları açıklanmadı. Tüm detaylar açıklanmadan önce de bazı ufak bilgiler gelmeye devam ediyor. Bu bilgilerden biri ise bazı oyuncuları sevindiricek türden.



Kendi Kulübünüzü Yaratabileceksiniz



FIFA oyuncuları ikiye ayrılıyor diyebiliriz; çevrimiçi kısmını oynayanlar ve çevrimdışı kısmını oynayanlar. Oyunun çevrimdışı kısmının en oynanabilir modlarından biri de şüphesiz Kariyer Modu. FIFA 22'nin Kariyer Modu ise beklenen bir özellikle geliyor. Kariyer Modu isimli bu modda kendi kulübünüzü yaratabileceksiniz. 



Ayrıca Bkz.FIFA 22'nin PC sürümü yeni nesil olmayacak; konsolda yeni nesil yükseltmesi ücretli olacak



Ne yazık ki tüm detaylar henüz açıklanmadı ve duyuruya göre tüm detaylar ağustosta paylaşılacak. Ancak bu modda kendi kulübümüzü logosundan, forma tasarımına kadar bizim tasarlayacağımızı düşünebiliriz. Yapılan kısa açıklamaya göre takımımızı yaratacak ve onu küme düşme adaylarından kurtarıp dünya devleri ile aynı seviyeye getirmeye çalışacağız.



FIFA 22; PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series, Xbox One, PC ve Stadia için çıkış yapacak. FIFA 22'nin çıkış tarihi ise 1 Ekim 2021. Oyunun fiyatlarına dair ayrıntılı bilgiyi burada bulabilirsiniz.




Kaynak:https://www.pushsquare.com/news/2021/07/fifa_22_will_allow_you_to_create_your_own_club_in_career_mode

 Haberi Portalda Gör

Winning Eleven dan beri konamı bunu zaten yapıyor :)
Yoruma Git
ctntas - 6 ay +28
Süper bir özellik. 2021 yılının şanına yaraşır bir teknoloji. Eskiden böyle şeyler mümkün değildi. Oyuncu dostu Fifa bu özellik için sabah akşam demeden çalışıp...
Yoruma Git
Yorumun Devamı kbere - 6 ay +24

C ctntas
6 ay (610 mesaj)
Winning Eleven dan beri konamı bunu zaten yapıyor :)





A Askaparta
6 ay (3133 mesaj)
Eldeki bilgisayarla işsiz kaldık.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


C castigatetr
6 ay (219 mesaj)
bunu pes yıllardır yapıyor..
yenilik değil bu aksine eskide kalmış..
önümüze bayat pasta sunuyorlar malesef..



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


J jontargaryen
6 ay (14 mesaj)
Merakla bunu mu bekliyorduk gerçekten



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


N nightawolf7
6 ay (595 mesaj)
15 sezon sonra kariyer bitiyor bunu düzeltsinler önce belki ben 50 sezon falan oynamak istiyorum ?



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


K kbere
6 ay (361 mesaj)
Süper bir özellik. 2021 yılının şanına yaraşır bir teknoloji. Eskiden böyle şeyler mümkün değildi. Oyuncu dostu Fifa bu özellik için sabah akşam demeden çalışıp geliştirmiş. Helal olsun. O kadar çalışmışlar ki Trailer bile hatırlayamamışlar. Geçen senenin trailerından artanları kullanmışlar. Teşekkürler Fifa, teşekkürler ea. 70 dolarımı hazırladım sizi bekliyorum. Aradığınız keriz benim. Silkeleyin gönül rahatlığıyla



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


P punkek
6 ay (120 mesaj)
yillardir bekliyorduk



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


C cadiguzel
6 ay (198 mesaj)
Fifa 2010 da online karsilikli oynanuyorken 2021 bu ozellik yok, 2022 de de olmayacak. fuT ve para kazanma hirslari yuzunden , bi coklu mac keyfi yapamiyoruz. Pro club a devamm



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


C claisdozan
6 ay (4957 mesaj)
Haber değeri bile yok.




M mahmutengin
6 ay (60 mesaj)
bir pes oyuncusu olarak senelerdir vardı zaten bu özellik yani...




R RamazanAyları
6 ay (17 mesaj)
lan ben pes 2006 da kendi kulübümü oluşturuyordum




S ShadyMM
6 ay (1296 mesaj)
Ulan, dlc ile olacak şeyi 500 tl ile yeni oyunun aynı şekliyle verecekler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Mave®ick
6 ay (141 mesaj)
ah EA SPORTS... Arkadaş, adı üzerinde kariyer modu. Buna olanak verilmeli tabi ki. Fifa Manager tutmadı tabi, Fifa serisine de bu özelliği eklemediler ve bir futbol oyununda, "oyuncu kariyer modunda neden takımını oluşturamıyor" u 22 serisinde kim fikir olarak sundu acaba :)




M mevzuderin
6 ay (200 mesaj)
Boş haber olmuş malesef



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


F fb_hunter1907
6 ay (29 mesaj)
Dlc ne alaka hocam remake de bari :)



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ShadyMM
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.