Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye, 1 mobil kullanıcı
553
Cevap
41439
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Fiat 500X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı (27. sayfa)

P
pakimeno
2 hafta (618 mesaj)
@ormanci
hocam çok trafik olmayacak ancak ciddi yokuş var.inerken güzel ancak çıkarken benzinli dizele göre daha fazla yakar sanırım.dizelin ses izolasyonu nasıl?önceki aracım motor kucakta gidiyorduk resmen.dün dizel octavia kullandım onun sessizliği yeterli seviyedeydi.500x in ses seviyesi octavia seviyesine yakın mıdır?
@igorparker
hocam yüksek torku nedeniyle elektrikli araç tam benim ihtiyacımı karşılayacak cinsten.yeni corolla hibrit olacak onu mu beklesem acaba? 10 gün önce Çin'e gittim.Trafikte araçların neredeyse 3 te 1 i elektrikli ya da plugin hibrit olmuş.Vergisi 10% daha az yakıt masrafı direk "0". Bakım falanda yok bildiğim kadarıyla.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Ormanci @igorparker

İ
igorparker
2 hafta (3576 mesaj)
Vallahi birazcık makul olsa fiyatları, koşa koşa gider alırım. Hem yaşadığım sitede hem de İzmir içinde benim ihtiyacımı giderecek kadar şarj istasyonu var. Senede birkaç kez yazlığa gidiyorum, tek yön 200 km menzili olsun bana yeter

Yalnız hibrit araçlarla %100 elektriklileri bir tutmayın bence. Hibrit ortalamada benzinli/dizel araca göre tabii daha az yakar fakat bunlardaki pil ve elektrik motoru tam elektrikliler kadar güçlü olmadığından yokuş çıkarken tamamen içten yanmalı motora dönecektir. Dolayısıyla tasarruf olmaz ya da çok az olur. Eğer söylediğiniz gibi yokuşlu bir yerde yaşıyorsanız, hele ki motor soğukken direk yokuşa çıkacaksanız hibrit almayın derim. Ya %100 elektrik ya da dizel alın.

Bu arada dizel araçla ben sadece birkaç kez test sürüşüne çıkmıştım, çok düşük hızlarda rahatsız etmiyordu. Octavia bir tık daha iyi olabilir belki ama yakınlardır birbirine bence.




Bu mesajda bahsedilenler: @pakimeno

İ
igorparker
geçen hafta (3576 mesaj)
Rockford hocam bu akşam iş dönüşü tramvayda sizi gördüm, Atakent'te tramvay hattından dönmek için bekliyordunuz. Selamlar





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi igorparker -- 7 Aralık 2018; 8:24:55 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Rockford Fosgate

R
Rockford Fosgate
geçen hafta (9803 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: igorparker

Rockford hocam bu akşam iş dönüşü tramvayda sizi gördüm, Atakent'te tramvay hattından dönmek için bekliyordunuz. Selamlar
Valla çok acelem vardı en önde kaldım 5dk bekledim ışıkta sinir ediyor.

Bi buluşalım artık


Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ
igorparker
geçen hafta (3576 mesaj)
Evet ya buluşamadık bir türlü. Eşim hasta oldu, her hafta sonu bir tahlil, kontrol vs. var. Yarın yine gideceğiz hatta :/ Boş vakit ayarlayabilsem Detailingpoint'e gideceğim, orada da buluşulabilir aslında.




Bu mesajda bahsedilenler: @Rockford Fosgate

İ
igorparker
geçen hafta (3576 mesaj)
Benim de orijinal silecekleri değiştirmem gerekiyordu, serviste yalan olmasın 160 mı 260 mı, anormal bir para istediler Ben de senin gibi Aerotwin baktım fakat bulamadım, yurtdışından almak da kargosu vergisi derken pahalı geldi. Aşağıdaki linkteki ürünü aldım, 65-38 cm yazıyor, ölçmedim ama gerçekten kısa koldaki silecek orijinalinden uzun. Kollar birbirine değmiyor, gayet güzel siliyor şimdilik. Sadece silecekler yön değiştirirken biraz fazla ses çıkıyor lap lap diye ama silme esnasında sessiz.

https://www.otosilecek.com/fiat/500x/-fiat-500x-silecek-takimi-yeo-2015-.html

Aynı sitede fabrika çıkışı orijinal olduğu söylenen bir takım da var, fiyatı 165 TL. Denemeye değer dedim, ucuz olanı (30 TL) aldım




Bu mesajda bahsedilenler: @Ormanci , @oystergrey

İ
igorparker
geçen hafta (3576 mesaj)
Arkadaşlar şimdi beni Birmot'tan aradılar, 500x'lerde emniyet kemeri tokalarında bir parçanın değişmesi gerekiyormuş, Fiat servise çağırmış araçları, ücretsiz değişim yapılacakmış.

Benim araç 2016 model, 2015 ve 2017'leri kapsıyor mu bilmiyorum, eğer aramadılarsa siz de sorun isterseniz servislere.




O
Ormanci
geçen hafta (2838 mesaj)
Allah allah enteresanmış. Güncelleme de var mı diye merak ediyordum, bi ara uğrayayım bizim buradakine (Küçükyalı Birmot) olmazsa.




İ
igorparker
geçen hafta (3576 mesaj)
Kemer tokası değilmiş ya, arka koltuk yatırma butonları var ya, onun çerçevesi değişiyormuş. Sanırım kemerin ona takılma ihtimali vardı, o yüzden değişecek. İşlem bitince foto atarım.



Bir de 2019 modellerde artık bixenon yokmuş, traction butonunu da kaldırmışlar. Bizim araçlar daha dolu yani





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Ormanci , @Rockford Fosgate

R
Rockford Fosgate
7 gün (9803 mesaj)
Valla daha önce ilk bakımda bijon anahtarını değiştirmişlerdi kırılıyormuş, garantiden değişti.

Ama aramadılar bu durum için bi sorayım ben de merak ettim.

Evet yeniler bomboş ama yeni kasa gelicek maeself :(


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @igorparker

R
Rockford Fosgate
7 gün (9803 mesaj)
Bu arada ben orjinal sileceği (tek uzun) servisten 75TL'ye alıp değiştirdim. Diğeri de 60 kusurdu.




İ
igorparker
7 gün (3576 mesaj)
Hmm beni aramamışlardı bijon anahtarı için, belki yenisi vardır bende.

Uzun silecek 75, kısa olan 60 küsur lira ise otosilecek'deki orijinal olduğu söylenen takım pahalı kalıyor. Benim aldığım ucuz seti bu hafta sonu sert yağmurda deneme şansım oldu, güzel siliyor. Orijinali biraz daha iyi siliyor ve sessiz ama fiyat farkı çok. O yüzden ucuzu alınıp denenebilir




Bu mesajda bahsedilenler: @Rockford Fosgate

İ
igorparker
7 gün (3576 mesaj)
Arkadaşlar eski araçlarımda da hep yetkili servise gittim ama artık saçma sapan paralar ödemek hiç işime gelmiyor. Parasında değilim de kazıklanıyormuş hissi kötü.

Tavsiye edebileceğiniz, ahlaklı, işinin ehli, baştan savma iş yapmayan bir servis var mı? 20bin KM bakım tarihi yaklaşıyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O
Ormanci
6 gün (2838 mesaj)
Hocam Anadolu yakasındaysanız Bostancı'da Sportivo Yılmaz Usta'yı önerebilirim. Renegade'lere de bakmaya başlamıştı kendisi, önceden Giulietta'yı götürüyordum kendisine. 500x'le motor vs. falan filan aynı olduğu için ona da bakar




R
Rockford Fosgate
6 gün (9803 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: igorparker

Arkadaşlar eski araçlarımda da hep yetkili servise gittim ama artık saçma sapan paralar ödemek hiç işime gelmiyor. Parasında değilim de kazıklanıyormuş hissi kötü.

Tavsiye edebileceğiniz, ahlaklı, işinin ehli, baştan savma iş yapmayan bir servis var mı? 20bin KM bakım tarihi yaklaşıyor.
İzmirde güzel Alfa servisleri var 3. sanayide arkadaşıma sorayım o çok kıldır nereye götürüyor, olmadı artık biz de yazılalım oraya.

Valla Mercedes kadar yetkili servis parası veriyorum saçma geliyor.




O
Ormanci
6 gün (2838 mesaj)
Ha İzmir miydi pardon ben İstanbul'da diye şartlanmışım




İ
igorparker
6 gün (3576 mesaj)
Teşekkürler :) İzmir'deyim evet.

Valla gün geçtikçe yetkili servis ile özel servis arasındaki fiyat farkı açılıyor. Hepsi bir değil tabii ama genelde yetkili servisler kalabalıktan dolayı biraz ilgisiz oluyorlar. Robot gibi aracı yapıp veriyorlar. Özel servis adı üstünde, daha bir ilgili oluyor. Hızı ve ücreti de cabası. 2 saatlik rutin bakım için 5 saat bekleyip deve yüküyle para veriyoruz.

Bu arada rot ayarı da yaptırmam lazım, tavsiyesi olan var mı? 5-6 sene önce rot ayarı yaptırmam gerekti, yetkili serviste düzgün yapamadıkları için dışarda bir rotçuya götürmüştüm, o da yapamadı. Üçüncü denemede olmuştu. Direksiyon hafif yamuk duruyor ama araç dümdüz gidiyor, titreme/çekme yok. Genelde direksiyonu söküp düzgün takmayı öneriyorlar Onun ayarı ön düzende...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Ormanci , @Rockford Fosgate

R
Rockford Fosgate
6 gün (9803 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: igorparker

Teşekkürler :) İzmir'deyim evet.

Valla gün geçtikçe yetkili servis ile özel servis arasındaki fiyat farkı açılıyor. Hepsi bir değil tabii ama genelde yetkili servisler kalabalıktan dolayı biraz ilgisiz oluyorlar. Robot gibi aracı yapıp veriyorlar. Özel servis adı üstünde, daha bir ilgili oluyor. Hızı ve ücreti de cabası. 2 saatlik rutin bakım için 5 saat bekleyip deve yüküyle para veriyoruz.

Bu arada rot ayarı da yaptırmam lazım, tavsiyesi olan var mı? 5-6 sene önce rot ayarı yaptırmam gerekti, yetkili serviste düzgün yapamadıkları için dışarda bir rotçuya götürmüştüm, o da yapamadı. Üçüncü denemede olmuştu. Direksiyon hafif yamuk duruyor ama araç dümdüz gidiyor, titreme/çekme yok. Genelde direksiyonu söküp düzgün takmayı öneriyorlar Onun ayarı ön düzende...
Çiğli Ata Sanayi, Kardeşler Rot Balans daha yeni yaptırdım hatta ben de :)

4. sağ sokakta (başında karşılıklı iki yıkama var o sokak) 3.soldaki dükkan.




İ
igorparker
6 gün (3576 mesaj)
Süper teşekkürler





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Rockford Fosgate

L
Lingam420
3 gün (13 mesaj)
Arkadaşlar merhaba,aracım 2016 1.4 dct popstar, dün sabah aracım park yerinde çalışmadı,çalıştırma düğmesine bir kez basınca kontak açılıyor,ekranda çalıştırmak için fren pedalına basın yazısı çıkıyor ama fren pedalına basma imkanı yok pedal kaskatı kesildi basılmıyor tabii araç çalışmıyor, çekici çağırdım el frenide inmediği için sürükleyerek çekiciye yüklendi,araç Konya fiat servisi Koyuncu otoya çekildi,aküye takviye yapıp çalıştırdılar ve akü bitmiş dediler,lakin ölçümde 14 amper çıktı araç çalışırken ki gayet iyi bir değer,velhasıl aracı dün serviste bıraktım aküyü söküp şarza taktılar,bugün akşam alıcam. Bir kaç gün öncede ekranda el freni arızası uyarısı yandı ve söndü.
Başına böyle bir olay gelen oldu mu ? sanırım bu araçların soğuk havalarda elektronik sistemleri arızalanıyor yada hata veriyor,çünkü akünün zayıfladığına yadabittiğine dairhiç bir emare yoktu..


Bu mesaja 1 cevap geldi.