| onun gittiğini duymadım gerçi Aziz onu ilk fırsatta postalar duruyorsa bile bir anlamı kalmadı. |
| Kurulmayalım sinirlenmeyelim diyoruz ama baştan aşağı tanıdıklarla doldurulmuş anadolu belediyelerinden farkı kalmadı kulübün. Bu fatih demirkollar, hasan çetinkayalar, oğuzlar, aykutlar akıl işi değil. |
| Bu kulübün başına aziz yıldırım ı bela edenler zekiler, vedatlar size yeter.. Çok bile. |
|
Vedat- Guirassy derken para yok napalım alamıyoruza getirebilir işi Aziz başkan. Şampiyonluk gidince de siz istediniz diye aday oldum diyebilir. |
Allah'ta seni güldürsün. Hakan Çalhanoğlu 6 net alıyor geçen yılın finalisti interden. Fenere 10 milyon maaşa geliyorsa öp başına koy. Merih zaten 15 alıyor 10 milyondan aşağı nasıl getireceksin? |
| https://www.fotospor.com.tr/avrupadan-futbol/devin-ozeke-oyle-bir-kulup-talip-oldu-ki-705322 |
|
@brsaltnc Limit 100 milyon avro artarsa yüzde 70ini harcayabiliyorsun 70 milyon avro limitle 3 tane yildiz alinir Greenwood 50ye aldik diyelim, 5 senelik sözleşme 10 milyonluk amortisman ayiriyorsun, maaşi da 10 milyon verdik diyelim vergiyle 16.7 milyon avro, limitten 26,7 milyon avro yiyor Maaşlar da imaj hakki sözleşmesi de yaparsin, maaliyeti daha da düşer Bonuslar da FFPye girmiyor Yapilabilirdi yani, bonuslarla ve imaj hakki sözleşmesiyle daha fazla yildiz bile alinabilirdi |
|
Ama sağlam kazık attı adam fena söğüşledi öyle böyle değil Hem ilk yarı öyle yada böyle iyi geçen ve 2.yarıya umutla başlayan takımı bozdular Başka mevkilere transfer yapılmasa bir tek Guenduizi ve adam gibi santrafor transferi bile % 25 ekstra takıma güç katacaktı |
| anlayana bu kadar yeter. o kazıkları atarken bazıları dört köşe oluyordu. zamanında yutturulan hurmalar geldi tırmaladı işte. 60 milyon euro transfer limiti bir de ceza gelirse yeni yönetim napacak bilmiyorum? |
|
20 yabancı var. 4 tanesi 23 yaş altında. Kaldı 16, zaten bu sene 5 tane alacaksın. Forvet, stoper bek kanat.. Yani elindekilerinden en az 11 tane göndermen lazım. Bu sene transferden çok, elindekileri zarar etmeden gönderebilmek daha büyük bir başarıdır |
| Olum daha 2 3 ay önce tedesco harika bir kadro kalitesine sahip olduğu ve adam şampiyon yapamadı diye şutlamadık mı ? Aykuta transfer yapmaya ne gerek var ? Eldeki çöpleri satalım o bile gözümde büyük iş olacak. |
|
Oğuz ve Aykutun futbol aklı zaten gidip greenwood falan çekecek değildi. Shomurodov-Maestro-Adil Demirbağ-Zeki Çelik Loading ... < Resime gitmek için tıklayın > |
| Kadro yeterli.eldekileri sat transfer yapma sidiki gibi bir yeteneğimiz var çöpe gitmesin |
| Sen daha dur daha önce üye olmış olup daha önce bir kere bile oy kullanmamış.9000 kişi oy atmış bu seçimde . Azizin kolay kolay gideceğini sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Batırmadan gitmez |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >