Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 6 kayıtlı üye, 14 misafir, 6 mobil kullanıcı
5563
Cevap
128659
Tıklama
16
Öne Çıkarma
Cevap: 🟡🔵Fenerbahçe 2026/2027 Sezonu ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ [ANA KONU] (286. sayfa)
K
1 sa. (9094 mesaj)
Binbaşı

Ulan bari rashfordu al ya



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

N
1 sa. (1258 mesaj)
Yüzbaşı

onun gittiğini duymadım gerçi Aziz onu ilk fırsatta postalar duruyorsa bile bir anlamı kalmadı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @1234Rambo
S
1 sa. (2932 mesaj)
Yarbay

Kurulmayalım sinirlenmeyelim diyoruz ama baştan aşağı tanıdıklarla doldurulmuş anadolu belediyelerinden farkı kalmadı kulübün. Bu fatih demirkollar, hasan çetinkayalar, oğuzlar, aykutlar akıl işi değil.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
1 sa. (39 mesaj)
Er

Bu kulübün başına aziz yıldırım ı bela edenler zekiler, vedatlar size yeter.. Çok bile.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
1 sa. (287 mesaj)
Er

Vedat- Guirassy derken para yok napalım alamıyoruza getirebilir işi Aziz başkan.
Şampiyonluk gidince de siz istediniz diye aday oldum diyebilir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aremac -- 9 Haziran 2026; 16:57:53 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

.
1 sa. (2535 mesaj)
Onbaşı


Allah'ta seni güldürsün. Hakan Çalhanoğlu 6 net alıyor geçen yılın finalisti interden. Fenere 10 milyon maaşa geliyorsa öp başına koy.
Merih zaten 15 alıyor 10 milyondan aşağı nasıl getireceksin?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @T@rhuncu
1
1 sa. (42863 mesaj)
Yarbay

N
1 sa. (1258 mesaj)
Yüzbaşı

güle güle..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @1234Rambo
K
39 dk. (2719 mesaj)
Er

@brsaltnc Limit 100 milyon avro artarsa yüzde 70ini harcayabiliyorsun

70 milyon avro limitle 3 tane yildiz alinir

Greenwood 50ye aldik diyelim, 5 senelik sözleşme 10 milyonluk amortisman ayiriyorsun, maaşi da 10 milyon verdik diyelim vergiyle 16.7 milyon avro, limitten 26,7 milyon avro yiyor

Maaşlar da imaj hakki sözleşmesi de yaparsin, maaliyeti daha da düşer

Bonuslar da FFPye girmiyor

Yapilabilirdi yani, bonuslarla ve imaj hakki sözleşmesiyle daha fazla yildiz bile alinabilirdi




Bu mesajda bahsedilenler: @brsaltnc
B
36 dk. (10285 mesaj)
Yarbay

Ama sağlam kazık attı adam fena söğüşledi öyle böyle değil

Hem ilk yarı öyle yada böyle iyi geçen ve 2.yarıya umutla başlayan takımı bozdular

Başka mevkilere transfer yapılmasa bir tek Guenduizi ve adam gibi santrafor transferi bile % 25 ekstra takıma güç katacaktı


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @nadir3391
N
32 dk. (1258 mesaj)
Yüzbaşı

anlayana bu kadar yeter. o kazıkları atarken bazıları dört köşe oluyordu. zamanında yutturulan hurmalar geldi tırmaladı işte. 60 milyon euro transfer limiti bir de ceza gelirse yeni yönetim napacak bilmiyorum?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nadir3391 -- 9 Haziran 2026; 17:19:43 >


Bu mesajda bahsedilenler: @brsaltnc
M
26 dk. (1680 mesaj)
Yüzbaşı

20 yabancı var. 4 tanesi 23 yaş altında.
Kaldı 16, zaten bu sene 5 tane alacaksın. Forvet, stoper bek kanat..

Yani elindekilerinden en az 11 tane göndermen lazım. Bu sene transferden çok, elindekileri zarar etmeden gönderebilmek daha büyük bir başarıdır


Bu mesaja 2 cevap geldi.
N
18 dk. (1258 mesaj)
Yüzbaşı

Alinin doldurduğu çöpler zor temizlenir bu sene.




Bu mesajda bahsedilenler: @MrOpen
B
11 dk. (5446 mesaj)
Binbaşı

Olum daha 2 3 ay önce tedesco harika bir kadro kalitesine sahip olduğu ve adam şampiyon yapamadı diye şutlamadık mı ? Aykuta transfer yapmaya ne gerek var ? Eldeki çöpleri satalım o bile gözümde büyük iş olacak.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

R
10 dk. (30996 mesaj)
Yarbay

Oğuz ve Aykutun futbol aklı zaten gidip greenwood falan çekecek değildi.

Shomurodov-Maestro-Adil Demirbağ-Zeki Çelik Loading ...

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R Stringer Bell -- 9 Haziran 2026; 17:41:16 >

B
10 dk. (5446 mesaj)
Binbaşı

Kadro yeterli.eldekileri sat transfer yapma sidiki gibi bir yeteneğimiz var çöpe gitmesin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @MrOpen
B
6 dk. (5446 mesaj)
Binbaşı

Sen daha dur daha önce üye olmış olup daha önce bir kere bile oy kullanmamış.9000 kişi oy atmış bu seçimde . Azizin kolay kolay gideceğini sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Batırmadan gitmez



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Sedat_60
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.