Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 2 mobil kullanıcı
7067
Cevap
163512
Tıklama
17
Öne Çıkarma
🟡🔵Fenerbahçe 2026/2027 Sezonu ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ [ANA KONU]
Y
4 hafta (12281 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Yeni sezona hosgeldiniz beyler.

Yeni sezon herkese hayırlı uğurlu olsun. Bu sene şampiyonluk sezonu olur umarım. İyi bir başkan, iyi bir Td ve iyi bir kadro temennisi ile. Konu sürekli güncellenecektir





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yapayzeka037 -- 7 Haziran 2026; 23:15:1 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

@Yapayzeka037
Yoruma Git
Yorumun Devamı Mohi - 4 hafta +18
Hakan safi diyenler bu mesajı beğenebilir.
Yoruma Git
Yapayzeka037 - geçen hafta +13
2026 yılında hala Aykut Kocaman savunan var.
Yoruma Git
Ed Wood - geçen hafta +13
X
4 hafta (28590 mesaj)
Yarbay

@Yapayzeka037 açmışsın ya zaten neden çift yeni sezon konusu oldu?

Edit. diğer konu silinmiş burada karar kılınmış. Hayırlı olsun.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XanthiN -- 17 Mayıs 2026; 23:58:2 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Yapayzeka037
Y
4 hafta (12281 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Hocam adminler yeni sezon bitince dediler. Garanti olsin diye yeni sezon bitince açtım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @XanthiN
B
4 hafta (5494 mesaj)
Binbaşı

Izdırap dolu yeni sezona hoş geldiniz :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Y
4 hafta (12281 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Bu sene o sene hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @bar3
T
4 hafta (11231 mesaj)
Yarbay

Aziz Yıldırım başkan Fenerbahçe şamp..
Şaka şaka
Sil baştan Sar başa :((



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
Y
4 hafta (12281 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Hocam bu sene umutluyuz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @TakTAkk
Y
4 hafta (12281 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Hocam adminler maçlar bitince dedi saygısızlık yapmak istemedim bende. Forum kurallarina uymak zorundayım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @_turbo_
B
4 hafta (17783 mesaj)
Yarbay

Yine Fenerbahce’min kume takimlarina boncuk dagittigi, coplerin deger gordugu bir sezon olur. Hic bir sey olmaz artik bu takimdan. Bitmis tukenmis bir camia.

Goygoyumuz baslasin. Iki tane aday var. Biri 20 yilda takimin yok olmasina on ayak olmus kisi. Digeri de gese eskisine 25m verip usulsuzlukten ceza yedirenlerin basinda gelen ali koçcu.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

B
4 hafta (16237 mesaj)
Yüzbaşı

O sene bu sene değil
Feneri şampiyon yapacaklar.
Turuncu foruma gidin ilk bu yazar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
4 hafta (1025 mesaj)
Teğmen

3 isabetli sut 3 gol bu nasil bir bahtsizliktir



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

A
4 hafta (314 mesaj)
Er

Bu sene Fenerbahçeyi şampiyon yapacaklar diyenler yok mu? Biri mezarda Hıncal, diğeri hapiste Rasim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

P
4 hafta (58920 mesaj)
Yarbay

Aynı sezona ait 2 konu var:
https://forum.donanimhaber.com/fenerbahce-2026-2027-sezonu-ana-konu--163522274



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

B
4 hafta (5494 mesaj)
Binbaşı

Adam devre arası 2 stoper çıkardı . sonra 2 bek çıkardı . yerlerine yine bek ve stoper koydu. Hala aklıma geldikçe gülüyorum.



E
4 hafta (29338 mesaj)
Yarbay

şampiyonun konusunu sordum burayı gösterdiler



L
4 hafta (43995 mesaj)
Yarbay

https://forum.donanimhaber.com/fenerbahce-2026-2027-sezonu-ana-konu--163194153#163194153 yeni konu bu olmalı bu arkadaş haftalar önce açtı.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MuratYakinFanboi , @Stones
H
4 hafta (18751 mesaj)
Yarbay

Eyüpspor'u yenemeyi yakıştıramadım. Diyorum ya bizim kulübün hafızası yok ve bu çok kötü.

Eyüpsporu 2. Lide göndermemiz gerekiyordu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >