|
Beyler yeni sezon konusuna geçebiliriz. https://forum.donanimhaber.com/fenerbahce-2026-2027-sezonu-ana-konu--163525609 |
| Çokta umurlarındaydı, başkana 2 ihalele verilir, yönetimde nasiplenir bitti gitti. |
| arttırıyorum usta +21 puan. helal olsun size olsun sıkma canını abi futbol bu nasip kısmet. dünyanın bütün yıldızları bizde zaten. asensio skriniar talisca kante genduziler felan halı saha topcusu zaten |
| Emre mor ve cengiz ünder gibilerin futbolcu olmaya niyeti yok hocam. Adamlara kaç kere şans geldi.. Klasik Türk futbolcuları. |
| Fener hem Antalyayı yaktı hemde Galatasaray’a 6 puan hediye etti Eyüp’ü kümede tutarak. |
Sen devretsene baskasina konuyu. Tedescoya satranc ustasi yazmistin. Simdi eskilerden bir cop gelir kral falan yazarsin |
| Yok hocam yöneticilerle istişare yaptık. Ana Konu başlığı değişmeyecektir merak etmeyin. |
| Sizi denedik olmadı yeni TD istiyoruz 😅 |
|
Eşelesen kedi çıkar bu https://x.com/ogulcan_akce/status/2056088665688785264 |
Antalyasporlular da birkaç dakikalığına Fenerbahçeli olmanın ne yorucu olduğunu anlamışlardır |
| Hocam güldürdün. Yeni TD mecbur gelecek. Şampiyonluk istiyoruz biz |
| Bütün mrsajlarima bakabilirsiniz hocam. Sıkıntı yok. Yolumdan eminim ben. |
| https://x.com/kanaryasports/status/2056072412538581416?s=20 |
| İnşallah olacak, ömrümüzü yediler valla |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @kaptanfilig