Bu konudaki kullanıcılar: 8 misafir, 2 mobil kullanıcı
126480
Cevap
90930
Tıklama
65
Öne Çıkarma
Cevap: [Fenerbahçe 2018/2019 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu #KorayŞener (4394. sayfa)

H HastaSiempre1940
2 yıl (22 mesaj)
Jhonny Lucas fiziğini geliştirdiğinde iyi bir oyuncu olabilir. Videodan gördüğüm kadarıyla çok dinamik bir oyuncu. İyi bir fizikle iyi bir box to box haline gelebilir.



Ama bizim elimizde defansif oyun kurucu olarak Oğuz Kaan, mezzela pozisyonuna uygun Eljif, box to box olarak Ozan ( bu çok şüpheli ama yaşı hâlâ çok fazla değil), ofansif oyun kurucu olarak Ferdi var. Yani elimizde orta saha mevkilerinde zaten yetenekli oyuncular var. Ne kadar gelişebilir bilemiyorum ama Jailson da çok ileri yaşta değil.



Bu kadar oyuncudan hangi biri oldu da daha fazla genç alacaklar. Haber saçma, ama eğer gerçeklik payı varsa büyük sıkıntı.



Alper ha oldu ha olacak derken 27 yaşına geldi. Ama olduğu falan yok geldiğinde neyse hala aynı. Bu konuda da umarım Alper, bir önceki Ersun hoca zamanındaki gibi oynamaya tekrar başlar ve kulübe para kazandırıp gider.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: DeletedUser



T Th3M4NIMAL
2 yıl (1053 mesaj)
Allah rızası için ya; adam ön libero, 10 milyon istiyorlar, bizimkiler görüşecekmiş.

Çok başka dünyalarda falan mı yaşıyoruz. Bizdemi sorun var ben anlamadım.

Şu haberin her kelimesi saçma. Ya da biz bazı şeyler çok yanlış anlıyoruz.

Böyle saçma sapan haberlerle kamp bitiyor. Sadık transferi de sırf kampa transfer yetişmedi denmesin diye, sözlerini tutamadılar denmesin diye yapıldı...



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @KingOfShadows

E ExcessiveScreen
2 yıl (131 mesaj)
Fenerbahçenin tüzühünde her transfer dönemi ön libero alınmalıdır mı yazıyor. Yeter lan

Şu takıma skor yapan adam getirin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

O OneForSorrow
2 yıl (438 mesaj)
Öyle bir kadro var ki 134512 tane transfer yapsak bile düzelmeyecekmişiz gibi hissediyorum çok acayip valla


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E Elan Morin Tedronai
2 yıl (322 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ExcessiveScreen

Fenerbahçenin tüzühünde her transfer dönemi ön libero alınmalıdır mı yazıyor. Yeter lan

Şu takıma skor yapan adam getirin.
Tüzüğe ön libero almak yasaktır maddesi konmalı. Tdler çok ön libero hastasılarsa ya altyapıdan çıkarsınlar ya merkez ortasahalardan devşirsinler.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


T tugtim
2 yıl (2026 mesaj)
Eğer bu adam alınırsa bu paralar verilirse cidden yazıklar olsun derim. 17. Sıradayız ve geleceğe dönük transfer yapmanın sırası hiç değil. Adamı ben beğendim ama bu adama şu an bu paraları vermek deli saçması.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S supernova034
2 yıl (82 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ExcessiveScreen

Fenerbahçenin tüzühünde her transfer dönemi ön libero alınmalıdır mı yazıyor. Yeter lan

Şu takıma skor yapan adam getirin.
Tüzüğünde değil de kaderinde yazıyor olabilir.




H HastaSiempre1940
2 yıl (22 mesaj)
Bir defansif oyun kurucu, bir skorer kanat , bir sol bek ve bir forvete eli yüzü düzgün bir hale gelir de transfer yapamıyorlar ki :/ Diğerlerini bilmem de zaten forvet almayacaklar sanırsam. Tüm takım Slimani'ye gol attırma uğrunda kanser olacak muhtemelen.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: DeletedUser

Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @OneForSorrow

M Mr.Prestige
2 yıl (5303 mesaj)
İçimden bir ses elifi iyi paraya sattık, yakında bombalar patlayacak diyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

A AnondraX
2 yıl (593 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Lady Sylvanas Windrunner

Devre arasında yabancı olarak daha iyisini bulmak zor zaten.Ancak bu tip adamları ikna edebilirsin.
Ama ön liberoya adam alma ihtiyacımız yok devre arasında. İhtiyacımız olsa orada Obi Mikel, Fellaini gibi adamlar varken böyle birine para harcamak gereksiz. Hani geleceğe yönelik olarak alınabilir ama onun da yaz transfer sezonunda daha iyisini bulabiliriz.

Bu takıma şuan acil olarak hızlı ve bitiriciliği olan bir kanat lazım. Ben Elis'e tavdım. Dediğin gibi devre arasında bulunabilecek en iyi adamlardan biri Elis. Taraftar beğenmezken ona bile 6 milyon euro istemişler.




S sahtedokuz
2 yıl (0 mesaj)
Tihem tolgay , hem de bu jhonny lucas ismi çıktığına göre defanstan topu alıp ileri taşıyacak-pas atacak adam arıyoruz.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


C cayadüsensinek
2 yıl (905 mesaj)
Umarım payda eklemişizdir ne koparsak kar hacı.




Bu mesajda bahsedilenler: @Mr.Prestige

A ali222
2 yıl (2528 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: f@ithline

Ödemez diye birşey yok vergi affı değil bu mecbur ödeyecekler yüksek faizler ile buharlaşan hatta daha kötüsü kalpazanlara ödenen paranın önüne geçilecek olumsuz bakılacak bir durum yok vatandaş da bu tarz yapilandirmalardan faydalanıyor. Bu uygulamayı olumlu bulmayacak kurumlar yüksek faizle çalışan faktoring şirketleri olur ancak...
Ziraat bankasina paranin maliyeti yuzde 22-23 den asagi degil. Devlet kulüplere iyilik yapacaksa yuzde 22-23 gibi rakamdan yapilandirabilirdi. Yuzde 8 den yapılandırınca aradaki zarar kimden cikacak? Tabiki yine vatandaştan.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

V volvox7
2 yıl (429 mesaj)
Serdar Aziz işi yattı sanki. Bedava değilse çok saçma transfer olur zaten bence. Çok sakatlanıyor ayrıca bize hiç yarayacağını düşünmüyorum. Yabancı sınırı 5 falan olmayacaksa hele hiç düşünmesinler.

Ersun Yanal Tolgay'ı beğeniyormuş diye bir şey duydum bir de, umarım transfer falan olmaz. Şenol'un verim alamadığı adamdan bizim gibi kaoslu bir ortamda biz hiç alamayız. 2 tane düzgün adam alsınlar yeter bize.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volvox7 -- 9 Ocak 2019; 23:7:30 >


T The Mandalorian
2 yıl (7272 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Prestige

İçimden bir ses elifi iyi paraya sattık, yakında bombalar patlayacak diyor
Kalması daha faydalı bence 5-10 milyondansa yıllarca ortasahanın değişmezi olmasını tercih ederim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C cayadüsensinek
2 yıl (905 mesaj)
Comolli forvet alınmayacak demiş doğrumu bu kendi çıkıp oynuyacak herhalde.

Slimanide bugün forvetin amacı gol atmakmı dedi? Allahım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C Caner-Medley
2 yıl (554 mesaj)
Slimani konuşuyor.



< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M Mr.Prestige
2 yıl (5303 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: The Mandalorian

Kalması daha faydalı bence 5-10 milyondansa yıllarca ortasahanın değişmezi olmasını tercih ederim.

Alıntıları Göster
15-25 ten 1 kuruş aşağı satılmamalı. Geçen haberde lazio savic'in yerine düşünüyor demişler de çok inandırıcı gelmedi




I ICromwelleI
2 yıl (8374 mesaj)
Despedova bonservis falan verilmez ayağı yere sağlam basan bir karakter değil genelde her sürat yaptığında topu kaptırıyor. Bana göre peterson olabilir bitiricilik çok iyi. Gol katkısı da sağlar asistde. Milyon tane isim çıktı hepsi yalan olur bu kadar adam her seferinde nasıl beceriyorlar.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

R Rwenzori
2 yıl (10655 mesaj)
Jailson neden alındı bende bunu anlamıyorum, bunu alıp bir kaç sene sonra büyük paralara satarız diye mi aldık, yoksa çok iyi oynadığı için mi? Bana eldeki çöplerden çok farklı görünmüyor, tokat meselesi ile zaten cahilliğini de ortaya koydu.
Şu bölgeye yıllardır bir adam alamadılar, yarım yamalak, kıçı kırık herifler alıp duruyorlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.