Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
139
Cevap
0
Tıklama
25
Öne Çıkarma
Cevap: Fallout 76 Türkçe Yama Çalışması (Arşiv) (6. sayfa)

S Shawarpers
2 ay (194 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: GokhanKocamanofficial

.
Elinize sağlık çok güzeller. %100 hali ile oynamanın keyfi ayrı olacak.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G GokhanKocamanofficial Konu Sahibi
2 ay (145 mesaj)
.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GokhanKocamanofficial -- 6 Aralık 2020; 5:16:45 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Shawarpers

C cozepud
2 ay (742 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: osmandemi2

Kardeş sana güvenmedik ona güvendik. Ayrıca iptal ederse de canı sağolsun
Pardon kusura bakma özür biraz sert çıktım doğru ama çevirmenleri bunaltmayalım bakın bir çoğu bırakıp gidiyor daha temkinli olun yazarken bazı şeyleri -sana güvenerek aldım hadi daha bitmedi mi nerde kaldı bu çeviri gibi şeyler yazmayın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O osmandemi2
2 ay (1623 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: cozepud

Pardon kusura bakma özür biraz sert çıktım doğru ama çevirmenleri bunaltmayalım bakın bir çoğu bırakıp gidiyor daha temkinli olun yazarken bazı şeyleri -sana güvenerek aldım hadi daha bitmedi mi nerde kaldı bu çeviri gibi şeyler yazmayın.

Alıntıları Göster
sıkıntı yok dostum iyi geceler




R romedon
2 ay (205 mesaj)
Yamayı indirdim ama bi sorunum var. Uzun yazılı malzemelerin fontu aşırı küçük okuyamıyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G GokhanKocamanofficial Konu Sahibi
2 ay (145 mesaj)
.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GokhanKocamanofficial -- 6 Aralık 2020; 5:16:54 >


Bu mesajda bahsedilenler: @romedon

S saliharslann
2 ay (364 mesaj)
Çeviri % de 100 olunca oyunu satın alıp sizden yamayı kurarım. Emeğine şimdiden sağlık. Umarım en kısa sürede müjdeli haberi alırız





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G GokhanKocamanofficial Konu Sahibi
2 ay (145 mesaj)
.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GokhanKocamanofficial -- 6 Aralık 2020; 5:17:5 >


Bu mesajda bahsedilenler: @saliharslann

H henrymorgan92
2 ay (322 mesaj)
Yamayı aşama aşama yayınlamak iyi bir fikir. Böylece sabırsızlıkla bekleyenler oynayabilir çevrilen kısımları.

Kolay gelsin.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G GokhanKocamanofficial Konu Sahibi
2 ay (145 mesaj)
.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GokhanKocamanofficial -- 6 Aralık 2020; 5:17:39 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @henrymorgan92

G GokhanKocamanofficial Konu Sahibi
2 ay (145 mesaj)
.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GokhanKocamanofficial -- 6 Aralık 2020; 5:17:32 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

T Txcd
2 ay (8 mesaj)
Dostum süpersin hakikaten elime emeğine sağlık.




Bu mesajda bahsedilenler: @GokhanKocamanofficial

R romedon
2 ay (205 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: GokhanKocamanofficial

.
Bu %de oranına görev diyalogları da dahil mi? Yemin ediyorum çok dua alıyorsun . Tek bşaına olmana rağmen bukadar hızlı ilerlemen şaşırtıcı




O ONUR251
2 ay (235 mesaj)
Elinize emeğinize sağlık gerçekten büyük bir işi başarıyorsunuz. Şimdi alıp yüklüyorum oyunu. Seride ki tek oynamadığım oyun buydu.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @GokhanKocamanofficial

G GokhanKocamanofficial Konu Sahibi
2 ay (145 mesaj)
.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GokhanKocamanofficial -- 6 Aralık 2020; 5:17:18 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ONUR251

E EndOfTheNight
2 ay (306 mesaj)
Hocam emeğinize sağlık...türkçe çevirinizle özellikle oynayacağım ama anlıyorum ki bu oyunu uzun süre tecrübe etmiş birisisiniz ve bu tecrübenize dayanarak birşeyler sormak isterim
Oyunu arkadaşımla oynamak istiyorum..örneğin her gün akşam oyuna girdiğimizde bizi aynı serverda oynatmaya müsade ediyor mu oyun, yani kaldığımız yerden devam edebiliyormuyuz ?
Bir de oyun sık sık güncelleme alıyor biliyorsunuz ve sizde dolayısıyla türkçe yamanızı yeni güncellemeye uyarlıyorsunuz..peki bütün bu güncellemeler bizim save lerimizde bozulmalara yol açabilir mi ?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @GokhanKocamanofficial

G GokhanKocamanofficial Konu Sahibi
2 ay (145 mesaj)
.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GokhanKocamanofficial -- 6 Aralık 2020; 5:17:50 >


Bu mesajda bahsedilenler: @EndOfTheNight

S Shawarpers
2 ay (194 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: EndOfTheNight

Hocam emeğinize sağlık...türkçe çevirinizle özellikle oynayacağım ama anlıyorum ki bu oyunu uzun süre tecrübe etmiş birisisiniz ve bu tecrübenize dayanarak birşeyler sormak isterim
Oyunu arkadaşımla oynamak istiyorum..örneğin her gün akşam oyuna girdiğimizde bizi aynı serverda oynatmaya müsade ediyor mu oyun, yani kaldığımız yerden devam edebiliyormuyuz ?
Bir de oyun sık sık güncelleme alıyor biliyorsunuz ve sizde dolayısıyla türkçe yamanızı yeni güncellemeye uyarlıyorsunuz..peki bütün bu güncellemeler bizim save lerimizde bozulmalara yol açabilir mi ?
Abim ve arkadaşlarımla girip oynuyorum Türkçe yama aynı anda oynamanıza engel teşkil etmiyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shawarpers -- 1 Aralık 2020; 0:3:55 >


G GokhanKocamanofficial Konu Sahibi
2 ay (145 mesaj)
.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GokhanKocamanofficial -- 6 Aralık 2020; 5:18:4 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Shawarpers
2 ay (194 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: GokhanKocamanofficial

.
Discord sunucunuz var mı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.