Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
139
Cevap
0
Tıklama
26
Öne Çıkarma
Cevap: Fallout 76 Türkçe Yama Çalışması (Arşiv) (4. sayfa)

G GokhanKocamanofficial Konu Sahibi
5 ay (158 mesaj)
.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GokhanKocamanofficial -- 6 Aralık 2020; 5:21:15 >


W wolven37
5 ay (34 mesaj)
Hemen test ediyorum hocam emeğinize sağlık sabırsızlıkla bekliyoruz :)

Edit : hocam test ettim herhangi bir sıkıntı olmadı girdim problem yok perkleri türkçe yaparsanız yapım aşamasındayken:) on numara olabilir cok fazla var bazılarını karıştırıyorum sadece fikir olarak belirtmek istedim işinize karışmak gibi olmasın iyi çalışmalar:)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolven37 -- 13 Kasım 2020; 22:52:3 >


G GokhanKocamanofficial Konu Sahibi
5 ay (158 mesaj)
Fallout 76 Erken Erişim Türkçe Yama Güncellendi versiyon 0.18

''wolven37 Arkadaşın isteği üzerine Perk Kartları tamamen güncellendi iyi oyunlar dilerim...''
versiyon 0.76 da yamayı tamamen bitirmeyi düşünüyorum saygılarım ile.

Yamayı daha önce kuranlar lütfen silip kurulum talimatlarına baksınlar...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GokhanKocamanofficial -- 14 Kasım 2020; 6:21:29 >


W wolven37
5 ay (34 mesaj)
Hocam elinize kolunuza emeğinize sağlık kontrol ettim çalışıyor bu kadar hızlı dediğimi dikkate alcağınızı beklemiyordum çok sevindim kücük eksiklikler mevcut onun dışında çok güzel sabırsızlıkla full halini bekliyorum..:)

-Türkçe karakterler görünmüyor (Ş,Ğ gibi ) , ve birde Legendary Perks - SPECİAL olanlar ingilizce kalmış onun dışında 50 level'a a kadar olan perklerde bazıları isimleri türkçe fakat açıklaması ingilizce arada herhalde gözden kaçanlar olmuş onun dışında tabikide emeğe saygı , tekrardan emeğinize elinize kolunuza sağlık.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolven37 -- 14 Kasım 2020; 17:54:31 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G GokhanKocamanofficial Konu Sahibi
5 ay (158 mesaj)
.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GokhanKocamanofficial -- 6 Aralık 2020; 5:21:22 >


Bu mesajda bahsedilenler: @wolven37

W wolven37
5 ay (34 mesaj)
Sıkıntı yok üstadım sabırsızlıkla bekliyorum herzaman burada olup güncellemelerini sıkıca takip ediceğim iyi çalışmalar :))




C cozepud
5 ay (766 mesaj)
Türk oyuncusuna emeğin büyük... Emek teşekkürle ödenmez arkadaşlar, herkes yardımlarını esirgemesin lütfen.




G GokhanKocamanofficial Konu Sahibi
5 ay (158 mesaj)
.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GokhanKocamanofficial -- 6 Aralık 2020; 5:21:29 >


S Shawarpers
5 ay (209 mesaj)
Oyunu aldım merakla bekliyorum. :) elinize sağlık.




G GokhanKocamanofficial Konu Sahibi
5 ay (158 mesaj)
.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GokhanKocamanofficial -- 6 Aralık 2020; 5:21:36 >


R romedon
5 ay (227 mesaj)
Valla ben bu yama çıkmaz, tek kişi yürütülen çoğu yama iptal oluyo bu da olur
diye düşünüyodum ki arkadaşımız istikala devam ediyo allah razı olsun




F frkndgnr
5 ay (294 mesaj)
takipteyiz, gamepass versiyonunda sıkıntısız çalışıyor yama şimdilik.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frkndgnr -- 23 Kasım 2020; 18:44:10 >


S Shawarpers
5 ay (209 mesaj)
Paketleme konusunda birisi yardım edebilirse dokuları Türkçeye çevirmek isteriz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G GokhanKocamanofficial Konu Sahibi
5 ay (158 mesaj)
Türkçe yama kazasız bittiğinde dokuları beraber hallederiz kesinlikle değerlendireceğim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Shawarpers

S Shawarpers
5 ay (209 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: GokhanKocamanofficial

Türkçe yama kazasız bittiğinde dokuları beraber hallederiz kesinlikle değerlendireceğim.
Tamamdır. Kolay gelsin :)




G GokhanKocamanofficial Konu Sahibi
5 ay (158 mesaj)
.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GokhanKocamanofficial -- 6 Aralık 2020; 5:21:43 >


G GokhanKocamanofficial Konu Sahibi
5 ay (158 mesaj)
.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GokhanKocamanofficial -- 6 Aralık 2020; 5:21:51 >


G GokhanKocamanofficial Konu Sahibi
5 ay (158 mesaj)
.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GokhanKocamanofficial -- 6 Aralık 2020; 5:21:58 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Shawarpers
5 ay (209 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: GokhanKocamanofficial

.
1 hafta önce indirimsiz (129₺) almıştım. Hayatta ki şansım...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shawarpers -- 25 Kasım 2020; 22:57:36 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A ahmett555
5 ay (123 mesaj)
İade edin hocam eğer edebiliyorsanız


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Shawarpers