Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
237
Cevap
0
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Cevap: Exxen [ANA KONU] (13. sayfa)

G Göttingenli Ethem
geçen ay (1550 mesaj)
Deneme amaçlı Papara Kartla Exxen spor paketi almıştım 1 aylık(Taahütsüz). Sürekli sorun yaşadığım için aboneliği sonlandırdım ve başıma geleceği bildiğim için papara kartımda da para bırakmadım. Aboneliğimi sonlandırmama rağmen günde 3-4 defa papara kartındaki bakiye olmadığı için 20 TL çekemedik maili geliyor. Bunu nasıl düzelteceğim?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Göttingenli Ethem -- 16 Ekim 2021; 10:41:35 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P pharm4vita
geçen ay (1184 mesaj)
Exxen Web sitesinde üyeliği sonlandır seçeneği var. Ayrica papara uyg sinda işleme ret seçeneği var. Papara-papara sanal kart-abonelikler-exxen adımlarını sırasıyla uygulayın. İşleme açık ibaresini kapatin



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Göttingenli Ethem

G Göttingenli Ethem
geçen ay (1550 mesaj)
Exxenin sitesi üzerinden bir işlem yapamıyordum. Sürekli Anasayfaya atıyordu. Papara uygulamasından dediğiniz şekilde kapattım. Teşekkürler yardımınız için.




Bu mesajda bahsedilenler: @pharm4vita

Y YOURMOVE Konu Sahibi
geçen ay (3009 mesaj)
Resmi olarak ortaklık yok hocam. Netflix gibi değil yani. Ortaklık forumda da yasak.
Milli maç arası, lig maçı arası derken 1 aylık çöpe gidiyor. Exxen in sadece şampiyonlar ligi için aylık paket satması bana saçma geliyor.




Bu mesajda bahsedilenler: @ICEBLUEE

B byJuck
geçen ay (4137 mesaj)
Paketim bitmiş sanırım yeniden başlatmak istiyorum sadece senelik paketler görünüyor aylık yok nedir bu sorun?




Y YOURMOVE Konu Sahibi
geçen ay (3009 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >
Exxenspor a üye olan 14 gün ücretsiz izleyecekmiş. Yeni kampanya yapmışlar.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YOURMOVE -- 18 Ekim 2021; 19:32:22 >


Y YOURMOVE Konu Sahibi
geçen ay (3009 mesaj)
Sanal kartınızla deneme üyeliğinden 14 gün faydalanabilirsiniz :)

< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S shunter
geçen ay (3526 mesaj)
Hocam sanalkartın limitini sıfır mi yapıyoruz nasıl ediyoruz . Direk alıp geriye iptal mi ediyoruz ? Tarif eder misiniz ?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @YOURMOVE

Y YOURMOVE Konu Sahibi
geçen ay (3009 mesaj)
Limitinizi 1 lira olarak ayarlayın. Üye olurken 1 lira çekip iade ediyorlar zaten. Sonrasında aboneliğinizi iptal edin. Kampanya için son 1 gün.

14 gün boyunca kullanabilirsiniz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @shunter

A aslannn
2 hafta (1120 mesaj)
Arkadaşlar merhaba kolay gelsin , belki daha önce paylaşılmıştır; yine de paylaşmak zorunda olduğum bir durum var . Ekim ayında reklamsız exxenspor paketimi iptal etmeme rağmen, SPOR PAKETE üye olurken 2 pakete birden abonelik oluyormuş (ana paket + ek paket) ,ana paket üyeliğim devam ettiği için ücret alınmıştır. Demek istediğim abonelik iptal ederken iki üyeliğinizde ayrı ayrı iptal emek zorundasınız. ANA PAKET + EXXENSPOR (EK PAKET). Benim gibi sadece maçlar için abone olupta , spor paketini (ek paket)iptal ettiğiniz de aboneliğiniz sonlanmış olmuyor. ANa paketi de iptal etmeyi unutmayın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K kağnıcıoğluteknoloji38
3 gün (2986 mesaj)
arkadaşlar exxen spor paketi yıllık aldığımızda aylık mı ödemeyi alıyor tek seferde tamamını mı alıyor ödeme olarak acaba?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y YOURMOVE Konu Sahibi
3 gün (3009 mesaj)
Taksitli ya da tek çekim seçeneği var diye biliyorum ödeme adamında.




Bu mesajda bahsedilenler: @kağnıcıoğluteknoloji38

M Mucaht71997
9 sa. önce (30 mesaj)
Arkadaşlar exxen uygulamasını Samsung 50ru7440 model televizyonuma yükleyemiyorum, alttaki hatayı veriyor. Televizyon 2019 model. Kendileriyle defalarca iletişime geçtim işe yarar cevap yok. Yaşayan, çözüm bulan var mı bu soruna?

< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.