Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
19
Cevap
237
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Evde yalniz kalanlar her gün ne yiyosunuz?

D DreamGod Konu Sahibi
6 yıl (933 mesaj)
Beyler yiyecek bir şey bulamıyorum ya ne yapsam ki ucuz yollu bi şeyler var mi böyle birkaç gün yapıp yiyebilecegim?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A AcılıUçanTaco
6 yıl (183 mesaj)
Ekmek arası kaşar peynir burçağa çikolata sürüp ye olmadı domates biber peynir ekmek ye



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Guest-3189175C2
6 yıl (1594 mesaj)
Rez



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C cemiyette pistim
6 yıl (206 mesaj)
Tost. Sonra kavun ve tost. En son gece de tost ve süt.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D DreamGod Konu Sahibi
6 yıl (933 mesaj)
Hocam o da 1-2 saat anca tutuyor sürekli onu mu yiyecez? Bimden pizza aldim ama o da bir yere kadar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @AcılıUçanTaco

Ç Çağdaş
6 yıl (6588 mesaj)
superfresh ürünleri genelde iyi oluyor, soğan halkası, patates, pizza v.b




B BÖCCÜK ♂
6 yıl (1242 mesaj)
Bazen çıkıp kebapçıya gidiyorum. Bazen hazır gıdalar alıp yapıyorum. Sağlıksız besleniyorum ev yemeğine hasretiz




D Dark Territory
6 yıl (3320 mesaj)
2-3 tane Domatesi kucuk kucuk dogra kusbasi gibi sonra 3-4 tane biber 1 tane aci biberi yine kucuk kucuk dogra. Once biberleri at tavaya 7-8 dakika orta atese pisir sonra domatesleri tavaya dok arada karistirarak 10-12 dk pisir. Piserken icine 1-2 dis sarimsak ez. Mis gibi yemek oluyo arada bi yaparim bunu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


F FatFabuluous
6 yıl (808 mesaj)
hocam bimdeki hazır patates kızartmlarından al kolay ve rahat ayrıca bimdeki hazır pizzalarda 10dk da pişiyor ve tadı normal kahvaltıda basit olarak mısır gevreği öneririm




O Olur Öyle Şeyler
6 yıl (3073 mesaj)
yarma



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Q Qweqweqwe123456789
6 yıl (3062 mesaj)
Yumurta
Patatesli yumurta
menemen
Tost



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A AMDPhenom
6 yıl (247 mesaj)
Evde yalnız değilimde kendi yemeğimi kendim yapıyorum.Genelde pilav,makarna yanınada tavuk,köfte,kıymalı sos falan yapıyorum.Eğer kızartma seversen biber,patlıcan,patates falan doğra hepsini yağla tepsiye koy at fırına kızarınca çıkar yoğurtla ye süper oluyor.




M MT-07
6 yıl (1250 mesaj)
makarne ye




T tyler swoft
6 yıl (3 mesaj)
Bolonez soslu makarna yapabilirsin hem lezzetli hem pratik. Olmadı pilav yap yanına da hazır köfte alıp kızart patates kızart yanında kola oh mis. Ya da en basiti tavuk döner ye 3 tl



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G Guest-1E8C38219
6 yıl (557 mesaj)
Takip



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


T Thesis Statement
6 yıl (689 mesaj)
Cici bebe, karpuz, leblebi. Onun dışında bir şey yemiyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


R Rinoritze
6 yıl (403 mesaj)
Big king konusunu bul onu yap



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


A alp3446
6 yıl (383 mesaj)
yemek




D DreamGod Konu Sahibi
6 yıl (933 mesaj)
Bimdeki pizzadan yaptım birkaç saat tok tutuyor iyi kötü bu arada önerilerini okuyorum bi dahakine onları yaparız artık teşekkür ederim.




D Deorro4
6 yıl (1182 mesaj)
Corba-meyve-sebze siz olmaz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.