|
Merhaba Juniper, Cihazınızın etiket resmini ve yaşadığınız durumu, destek@keenetic.com.tr adresimize gönderin, sizlere detaylı bilgi verilecektir. Saygılarımızla. |
|
Merhaba Solivagus, Bu konuda bu başlık altında ve bize destek merkezimiz üzerinden konuyu ileten @tayaydin, kullanıcısına da, bu sürümün Samsung Soundbar modelini kullanan farklı kullanıcılarında marka model farketmeksizin karşılaştığına dair güncel konu linklerini iletmiştik, Keenetic tarafında yapılacak ayar önerilerinizde ilettik, ilgili ayarlar ile kullanabilirsiniz. Saygılarımızla. |
|
Bu durumu incelemek istiyoruz. Lütfen konu ile ilgili destek bilet numaranızı destek@keenetic.com.tr adresimize GSM iletişim bilgileriniz ile gönderin inceleyelim. İyi günler dileriz. |
| Daha önce incelediniz zaten. Sony’de sorun olduğunu söylediniz. Tekrar aynı şeyi söyleyeceksiniz. Zaman kaybetmek istemiyorum. İlginiz için teşekkürler. Eğer mümkünse TR ekibi yerine global ekipten bir mühendis ile çalışma imkanım varsa ürününüzün gelişimine katkıda bulunmak isterim. |
| Siz bilet numaranızı bize iletin, biz önce konuyu bir inceleyelim. |
|
Ben sizin incelemenizi istemiyorum. Teşekkürler. Problem bireysel değil bu arada. Ofisinize herhangi model bir PS5 edinebilme şansınız varsa sorunu görebilirsiniz. |
|
Merhaba radyohead, Sizlere destek olmak öncelikle bizlerin görevi, sorunu etraflı analiz ederek problemi netleştirdikten sonra ar-ge mizle doğrudan değerlendiriyoruz. Her bölgenin kendi destek alanı bulunmaktadır, destek seviyesinde herhangi bir fark olmayacaktır. Kurumumuzun sizlere daha iyi bir hizmet vermek için oluşturduğu iç işleyişine uyum göstermenizi rica ediyoruz. Belirttiğiniz şikayetiniz gözden geçirebilmemiz için geçmiş kayıtlarımıza bakmamız gerekiyor. Sizlerden iddia ettiğiniz görüşmemizde kullandığınız ad, soyad, telefon veya bilet numaranızı destek eposta adresimize göndermenizi talep etmekteyiz. Lütfen bu yönde bizlere yardımcı olunuz, diğer türlü geçmiş şikayetinizin incelenmesi veya herhangi bir bölüme aktarılması mümkün olmayacaktır. Saygılarımızla. |
|
Bence siz beni yanlış anladınız. Ben bir kere sordum global ekip bakabilir mi diye. Sizde hayır dediniz. Konu kapandı. İç işlerinize tabiki saygım var. Bu nerden çıktı anlamadım. Şu anda bir destek talebim yok. Siz bu mesajla kendiniz destek olmayı benden talep ettiniz. Bende bunu istemediğimi söylüyorum ve talebinize olumsuz karşılık veriyorum. Yine yanlış anlamayın. Ürünü severek kullanıyorum. Çok beğeniyorum. Sadece bu konu için desteğinizi istemiyorum. İyi çalışmalar dilerim. |
|
Herhangi bir konuda, bilgi ,destek almak isterseniz, bizlere her zaman ulaşabilirsiniz. Saygılarımızla. |
|
Merhaba, @KEENETIC 2018 den beri TTnet alt yapısından Türknet VDSL2 hizmeti kullanıyorum, 2 yıl öncesine kadar Keenetic extra DSL ve 2 yıldır da Hopper modelinizi kullanıyorum. Yaklaşık 1 ay önce İnternet sayfalarına geç girme, farklı hız testi sunucularına bağlanma ve modemin bağlı olduğu bütün ağ da ciddi bir cevap alamama sorunu yaşadım, halende yaşıyorum aslında. Türknet ile 2-3 hafta süren görüşmelerimiz sonunda bana zyxel marka bir modem gönderdiler ve onu taktığım günden beri internetimde hiç bir sorun yok. Biz ilk başlarda santralde sorun var zannettik, hatta TTnet çalışanı ile birlikte sokağımdaki santrale gidip 4-5 saat uğraşmamıza rağmen sorunu çözemedik. Ellerindeki cihazda sürekli milisaniyelik kopmalar gözlemleniyor Keenetic modemlerimden hangisini takarsam takayım, bir süre sonra TTnet çalışanı, tahmin ediyorum tam net bende bilemem ama dedi, bizim bu santraldeki yazılım ile Keenetic yazılımı arasında uyuşmazlık olduğunu düşünüyorum dedi. 2 modemimin de aynı anda aynı sorunları yaşatması gerçekten şaşırtıcıydı ve başka bir modem takınca da sorunun düzelmesi ayrı bir saçmalıktı zaten. Hatta sizin çağrı merkeziniz ile görüştüm bana 24 saat modemin takıla kalması gerektiğini, sorun olduğu zaman da da modemin içindeki dosyaları iletmemi istediler, ama sorun o kadar saçma ki, bu internet deki sorun yaşandığında aldığımız LOG lar dosyalarda hiç bir kesinti gözükmüyor. Ama bilgisayardan tracert testi attığımda ise MS lerde sorun olduğu geri dönüş alınamıyor gibi bazı hatalar veriyor. Bazen DNS ile ilgili de sorunlar yaşatıyordu. Hatta çağrı merkezi çalışanınız bilgisayarıma uzaktan bağlanıp bizzat ayarları kendisi yaptı ama sonuç yine aynı, ben bu 1 ay lık süreçte ara ara Hopper modemimi takıp yazılım güncellemesi var ise yapıp deniyorum ancak bir süre sonra yine aynı sorun oluşuyor. Extra DSL modem de de aynı sorun oluşuyor bu arada asıl komik olanda bu. Siz yazılımda sorun yok diyorsunuz, TTnet santralde sorun yok diyor, ama bu işten anlayan kişiler de Keenetic ile TTnet santralinde ki yazılımını tolere edemiyor diyor. Daha kalitesiz bir modem ile stabil kalabiliyor ama Keenetic ile bir türlü internet düzelmiyor. Bu arada MS ler düzgün hız düzgün onlarda hiç bir sorun yok ama sayfalar o kadar geç yanıt veriyor, siteler o kadar geç açılıyor ki sanki 2-3 mgbps int varmış gibi çalışıyor. Ama o sayfada ya da uygulamada videoyu vss açabildikten sonrada sorun olmuyor, sorun devam ediyor ama akışta sorun yok yani. Şimdi benim kaydım var sizin çağrı merkezinizde, gerekirse bayramdan sonra tekrar arayıp ne gerekiyor ise bilgi olarak verebilirim. Bu zamana kadar hiç bir sorun yaşamadığım Router 1 aydır beni kanser etti. Belli ki VDLS2 ile ilgili TTnet alt yapısında, ya sizden yana ya da Ttnet den kaynaklı bir sorun mecvut. Evden çalıştığımda için şuan lık Türknetin verdiği zyxel modem ile işlerimi sürdürüyorum ama 2 tane keenetic modemimde yanı başımda yatıyor... Bir kaç ay içinde Türknet gigafiber gelecek evime Hopper'ı kullanmaya devam edeceğim ancak VDSL2 deki Keenetic ya da TTnet alt yapısından doğan bu komik ve enteresan sorunu çözmek için bence artık bir adım atmanız gerekiyor. Uzak bağlantı verebilirim, bu işten anlayan birisi sorunu ne olduğunu bulana kadar bağlı kalabilir bilgisayarıma, yeter ki sorunu bulalım, çözüm sağlayamasak da, sorunu bulmamız gerekiyor bence. @KEENETIC |
|
Merhaba Arantheim_, Öncelikle yaşamış olduğunuz süreçle ilgili detaylı geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Uzun yıllardır cihazlarımızı tercih ediyor olmanız ve yaşadığınız durumu teknik detaylarıyla tarafımıza aktarmanız bizim için oldukça değerli. Aktardığınız bilgiler doğrultusunda konuyu detaylı şekilde incelemek isteriz. İnceleme sürecini sağlıklı şekilde sürdürebilmemiz adına, sorunun yaşandığı anda aşağıdaki bilgileri tarafımıza iletmenizi rica ederiz. arayüzü > Tanılama > Self-test raporu arayüzü > Tanılama > DSL sekmesinden alınacak DSL istatistik raporu. * Sorun yaşanırken alınmış tracert ekran görüntüsü. * Sorunun yaşandığı tarih ve saat bilgisi. * İletişim için GSM numaranız. Belirtilen bilgileri, destek@keenetic.com.tr adresine iletmenizi rica ederiz. Bayram tatili dönüşünde ilgili teknik ekibimiz tarafından kayıt detaylarınız yeniden incelenecek olup, gerekli değerlendirmelerin yapılabilmesi adına sizinle iletişime geçilecektir. Yaşamış olduğunuz durumun kaynağını net şekilde tespit edebilmek adına gerekli incelemeleri hassasiyetle sürdüreceğimizi bilmenizi isteriz. İyi bayramlar diler, sevdiklerinizle birlikte sağlıklı ve huzurlu bir bayram geçirmenizi temenni ederiz. Saygılarımızla, |
|
Merhaba @KEENETIC 2026'nın 2. çeyreği bitmek üzere ve hala Titan SE ortalıkta görünmemekte. Net bir bilgi paylaşırsanız sevinirim. Cihazı gerçekten bekliyorum ki aşağıdaki sefil duruma bu cihaz ha geldi gelecek diye katlanıyorum . Ufaklığın pc yi modemin arkasındaki duvarın önüne alarak kabloya geçtik ve Wifi6e derdimiz de kalmadı. Güzel haberlerinizi bekliyorum. Saygılarımla.< Resime gitmek için tıklayın > Hero'da 2.4 açık, 5 kapalı. Bütün kontrol Keenetic OS'da. TTnet'in modeminde herşey kapalı sadece 5Ghz yayın yapıyor. Herşey tıkırında ama kule istiyorum . |
|
"Hero'da 2.4 açık, 5 kapalı. Bütün kontrol Keenetic OS'da. TTnet'in modeminde herşey kapalı sadece 5Ghz yayın yapıyor." Sebebi nedir? Aynı işlemi tek modem kullanıp, Hero'da yapamadınız mı? |
AX kullanmak için böyle birşey yaptım. Malesef bendeki Hero'da AX yok. Evdeki 2.4ghz kullanan basit cihazları Hero'ya, AX kullananları da TTnet'in modemine bağlıyorum. İki modem de kasılmadan kardeş kardeş çalışıyorlar . |
|
Merhaba drpakers, Wi-Fi 7 DSL ürünümüzde bazı faydalı ek donanım düzenlemeleri gerçekleştirdik,her yenilik uzun yeni CE testleri gerektirmekte. Bu nedenle piyasaya çıkış süreleri beklentinin üzerinde artmakta. Yalnız son ürün örneği elimizde Türkiye’de testlere başladık. Yeni piyasaya sunul tarihi Ağustos 2026 olarak tahmin edilmekte. Gecikmeden dolayı özür dileriz, göstermiş olduğunuz anlayışınız için teşekkür ederiz. Biz de sabırsızlıkla biran önce ürünü sizlere ulaştırmak istiyoruz. Saygılarımızla. |
Benim playstation ım benzer şekilde wifi 7 bağlanmıyor. Sadece 2.4 bağlanıyor. Keenetic TR ekibini sorun olduğuna ikna edemedim. Aynı yukarıda Samsung tarafında sıkıntı olduğunu söyledikleri gibi playstation tarafındada problemin sony de olduğunu söylediler. Başka marka wifi 7 ürünü kullandığımda playstation ım bağlanıyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @Solivagus