Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
1390
Cevap
81803
Tıklama
2
Öne Çıkarma
En İyi Kedi Maması ?

- -OD- Konu Sahibi
8 yıl (2700 mesaj)
yardımcı olabilcek varmı acaba 5 kedim var ve az çok araştırmalarıma göre 1 kaç seçenek kalıyor ama siz nedersiniz

önerilmeyen kedi mamaları

Whiskas: zaten hiç almadım içinde malum hayvanında eti olunca tuz biber oldu iyiki almamışım katkı maddeleriyle doluymuş

La Cat : aslında annelerini ben 2 sene boyunca La cat ile besledim ve şimdi pişmanım tuz oranının yüksekliğinden dolayı karaciğerde rahatsızlık yapıyormuş

Bonnie : kalite onayı yok içinde ne var ne yok bilinmiyor genellikle market maması kedilerim hiç sevmedi

Micho, Petikare : bunlar aynı fabrikadan çıkan türk usulu üretilen en dandik mamadır 1 veterinere sorduğumda aşırı kilo yapması , kristal oranı fazla olmasından dolayı bağırsakları bile yırtabiliyormuş ve kedilerim 3 kilo civarı mamayı 4 günde bitirdi çok tehlikleli bir mamaymış

Champion : ne olduğu belli olmayan mamalardan biri içine ne koyuyorlarsa artık kedilerim bir halsiz hareketsiz az yiyen 1 kedim var birtek o hareketliydi diğerleri günün yarısından fazlası yatıyorlardı ve pek beğenmemişlerdi

önerilen mamalar ise

Royal Canin

Sanabelle

Proplan

Hill's

bunlar araştıtrmalarım sonucu iyi denlien mamalar hangisini tavsiye edersiniz ?



Ülkemizde alınabilecek en kaliteli mama tartışmasız Orijen. Ardından Acana gelir. Alternatifler de var tabi. Wildfield, N&D, ToW, Now Fresh (Petcurean) gibi markalarda kaliteli mamalardır. Or...
Yoruma Git
Yorumun Devamı mR.Hoppala - 5 yıl +5
Çok yanlış yorumlar var. Royal Canin, Proplan ve Hills premium yani profosyonel mama değildir. Türkiye'ye getiren distribütörler insanları kandırıp böyle lanse etmiştir. Y...
Yoruma Git
Yorumun Devamı souldarkorn - 8 yıl +3
Aslında sizin için söylememiştim. Orijen yediyorsanız ve de memnunsanız devam ediniz. İçerik olarak Türkiye'deki en kaliteli mamadır.
Yoruma Git
mR.Hoppala - 2 yıl +2

P popeyex
8 yıl (479 mesaj)
sokaktan kedi alıyoruz besleyelim diye. sokakta yaşayan kediler bu mamalarla hasta oluyor

şaka bi yana ben sokak kedileri icin micho ve goody alıyorum. bu mamalar çöp konteynırındakılerden de kotuyse hıc almıyım. icime kurt dusurdunuz


Bu mesaja 2 cevap geldi.

C Conservator
8 yıl (38 mesaj)
Ben size üç marka söyleyebilirim: Hill's, Royal Canin ve Orijen. Kedileriniz kısır değil ise Orijen kullanın, kısır ise Royal Canin'in kısırlaştırılmış kedilere özel maması mevcut.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

- -OD- Konu Sahibi
8 yıl (2700 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Conservator

Ben size üç marka söyleyebilirim: Hill's, Royal Canin ve Orijen. Kedileriniz kısır değil ise Orijen kullanın, kısır ise Royal Canin'in kısırlaştırılmış kedilere özel maması mevcut.

İnternetten arastirdim orijenide onermiyorlar pek hills nasil peki kullandinizmi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


- -OD- Konu Sahibi
8 yıl (2700 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: popeyex

sokaktan kedi alıyoruz besleyelim diye. sokakta yaşayan kediler bu mamalarla hasta oluyor

şaka bi yana ben sokak kedileri icin micho ve goody alıyorum. bu mamalar çöp konteynırındakılerden de kotuyse hıc almıyım. icime kurt dusurdunuz

Micho sokak kediler icin tehlikeliymis bol su icmeleri gerekiyormus kristalleri atabilmek icin dun mecburen goody aldim ama lop lop yiyorlar bakalim ne olcak ben zaten bi sabah bide aksamkoyuyorum obez olmasinlar diye



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C Conservator
8 yıl (38 mesaj)
Orijen ödüllü bir mamadır. Sadece laflara itibar etmemek gerekir bazen.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Conservator -- 24 Aralık 2012; 12:23:59 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

- -OD- Konu Sahibi
8 yıl (2700 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Conservator

Orijen ödüllü bir mamadır. Sadece laflara itibar etmemek gerekir bazen.

tamamdır mamaları bitsin iyice araştıracağım saol




B b.a.a.
8 yıl (19 mesaj)
benimde kedim var uzun zamandır whiskas kullanıyodum ben iyi bir mama olduğunu sanıyodum


Bu mesaja 2 cevap geldi.

C Conservator
8 yıl (38 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: b.a.a.

benimde kedim var uzun zamandır whiskas kullanıyodum ben iyi bir mama olduğunu sanıyodum

Evet, ama değil ne yazık ki.




- -OD- Konu Sahibi
8 yıl (2700 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: b.a.a.

benimde kedim var uzun zamandır whiskas kullanıyodum ben iyi bir mama olduğunu sanıyodum

Maalesef en kotulerinden cicili bicili kabi kaliteli hissi veriyor adamlar odul mamasina bile domuz koyuyorlar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B b.a.a.
8 yıl (19 mesaj)
Hadi ya kullanmam artık ya çok sağolun bilgilendirdiğiniz için


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Alp Er Timur
8 yıl (881 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: can kırıkları.

yardımcı olabilcek varmı acaba 5 kedim var ve az çok araştırmalarıma göre 1 kaç seçenek kalıyor ama siz nedersiniz

önerilmeyen kedi mamaları

Whiskas: zaten hiç almadım içinde malum hayvanında eti olunca tuz biber oldu iyiki almamışım katkı maddeleriyle doluymuş

La Cat : aslında annelerini ben 2 sene boyunca La cat ile besledim ve şimdi pişmanım tuz oranının yüksekliğinden dolayı karaciğerde rahatsızlık yapıyormuş

Bonnie : kalite onayı yok içinde ne var ne yok bilinmiyor genellikle market maması kedilerim hiç sevmedi

Micho, Petikare : bunlar aynı fabrikadan çıkan türk usulu üretilen en dandik mamadır 1 veterinere sorduğumda aşırı kilo yapması , kristal oranı fazla olmasından dolayı bağırsakları bile yırtabiliyormuş ve kedilerim 3 kilo civarı mamayı 4 günde bitirdi çok tehlikleli bir mamaymış

Champion : ne olduğu belli olmayan mamalardan biri içine ne koyuyorlarsa artık kedilerim bir halsiz hareketsiz az yiyen 1 kedim var birtek o hareketliydi diğerleri günün yarısından fazlası yatıyorlardı ve pek beğenmemişlerdi

önerilen mamalar ise

Royal Canin

Sanabelle

Proplan

Hill's

bunlar araştıtrmalarım sonucu iyi denlien mamalar hangisini tavsiye edersiniz ?

Bizim kediye göre en iyi mama
1 et
2 peynirli ekmek.
Ben bunlarla besliyorum ama galiba obez olacak kedimiz. Zaten animasyon filmlerindeki kötü şişko kedilere benzemeye başladı. :) :)
önceden kuş filan avlardi şimdi hazır yemeği bulunca derde güneş orda yatıyor arkadaş :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


- -OD- Konu Sahibi
8 yıl (2700 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: b.a.a.

Hadi ya kullanmam artık ya çok sağolun bilgilendirdiğiniz için

bencede kullanma

@21indeyim

eti çiğ vermiyorsun dimi çok zararlı çünkü


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Alp Er Timur
8 yıl (881 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: can kırıkları.

quote:

Orijinalden alıntı: b.a.a.

Hadi ya kullanmam artık ya çok sağolun bilgilendirdiğiniz için

bencede kullanma

@21indeyim

eti çiğ vermiyorsun dimi çok zararlı çünkü

:) gözlemlerime göre kendileri avladıkları kuşları pişirmiyor. Bende burdan yola çıkarak etleri çiğ veriyorum. Hemde uzun zamandır. Ama mangal yaparken bir kaç kere pişmiş et vermiştim yemedi zaten. Bence siz arada bir çiğ et verin hayvan özün





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alp Er Timur -- 27 Aralık 2012; 1:45:55 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

- -OD- Konu Sahibi
8 yıl (2700 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 21indeyim


quote:

Orijinalden alıntı: can kırıkları.

quote:

Orijinalden alıntı: b.a.a.

Hadi ya kullanmam artık ya çok sağolun bilgilendirdiğiniz için

bencede kullanma

@21indeyim

eti çiğ vermiyorsun dimi çok zararlı çünkü

:) gözlemlerime göre kendileri atladıkları kuşları pişirmiyor. Bende burdan yola çıkarak etleri çiğ veriyorum. Hemde uzun zamandır. Ama mangal yaparken bir kaç kere pişmiş et vermiştim yemedi zaten. Bence siz arada bir çiğ et verin hayvan özüne dönsün :)

yani o sokaktaki kedilerin mecbur olduğu beslenme biçimi kedilere çiğ et vermek vahşileştirir ve ette bakteri varsa zarar verebilir evcil kedi sokak kedisiyle kıyaslamayın


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Alp Er Timur
8 yıl (881 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: can kırıkları.

quote:

Orijinalden alıntı: 21indeyim


quote:

Orijinalden alıntı: can kırıkları.

quote:

Orijinalden alıntı: b.a.a.

Hadi ya kullanmam artık ya çok sağolun bilgilendirdiğiniz için

bencede kullanma

@21indeyim

eti çiğ vermiyorsun dimi çok zararlı çünkü

:) gözlemlerime göre kendileri atladıkları kuşları pişirmiyor. Bende burdan yola çıkarak etleri çiğ veriyorum. Hemde uzun zamandır. Ama mangal yaparken bir kaç kere pişmiş et vermiştim yemedi zaten. Bence siz arada bir çiğ et verin hayvan özüne dönsün :)

yani o sokaktaki kedilerin mecbur olduğu beslenme biçimi kedilere çiğ et vermek vahşileştirir ve ette bakteri varsa zarar verebilir evcil kedi sokak kedisiyle kıyaslamayın

Bence çok yanlış bir çıkarım. Ben kedimizi etle beslerim ama hiç vahşi değil. Hatta bizim bu yıl çıkan yavru piliçlerimiz kedini üstünde güneşleniyordu ama bizim kedi hiç birşey yapmadı yani. Her kedinin kendi karakteri vardır kediler için bütün kurallar genel geçer değildir. Ben kediyle köpeğin dost olduğunu aynı bahçe içinde yaşadığını çok gördüm ama kurallara göre bu mümkün değil. Bence kurallar yerine kedinize hangi yemden hoşlandığını bir sorun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

- -OD- Konu Sahibi
8 yıl (2700 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 21indeyim


quote:

Orijinalden alıntı: can kırıkları.

quote:

Orijinalden alıntı: 21indeyim


quote:

Orijinalden alıntı: can kırıkları.

quote:

Orijinalden alıntı: b.a.a.

Hadi ya kullanmam artık ya çok sağolun bilgilendirdiğiniz için

bencede kullanma

@21indeyim

eti çiğ vermiyorsun dimi çok zararlı çünkü

:) gözlemlerime göre kendileri atladıkları kuşları pişirmiyor. Bende burdan yola çıkarak etleri çiğ veriyorum. Hemde uzun zamandır. Ama mangal yaparken bir kaç kere pişmiş et vermiştim yemedi zaten. Bence siz arada bir çiğ et verin hayvan özüne dönsün :)

yani o sokaktaki kedilerin mecbur olduğu beslenme biçimi kedilere çiğ et vermek vahşileştirir ve ette bakteri varsa zarar verebilir evcil kedi sokak kedisiyle kıyaslamayın

Bence çok yanlış bir çıkarım. Ben kedimizi etle beslerim ama hiç vahşi değil. Hatta bizim bu yıl çıkan yavru piliçlerimiz kedini üstünde güneşleniyordu ama bizim kedi hiç birşey yapmadı yani. Her kedinin kendi karakteri vardır kediler için bütün kurallar genel geçer değildir. Ben kediyle köpeğin dost olduğunu aynı bahçe içinde yaşadığını çok gördüm ama kurallara göre bu mümkün değil. Bence kurallar yerine kedinize hangi yemden hoşlandığını bir sorun

çiğ et hayvanları geç çok et yiyen insanda hayvan gibidir vahşidir yani fazla et ürününün kime faydası var ?

şahsen ben et tüketmiyorum 1 kez balık yerim o kadar zaten dokunuyor eve hayatta kimyevi gdo lu salam sucuk sokmam ve eve sokmuş olsam bile kedilerime çiğ vermem bunları vahşilği geç parazit yapar çiğ et sen sokakta besliyorsan sıkıntı yok zaten hamurda çok yeme sindiremezler


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Alp Er Timur
8 yıl (881 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: can kırıkları.

quote:

Orijinalden alıntı: 21indeyim


quote:

Orijinalden alıntı: can kırıkları.

quote:

Orijinalden alıntı: 21indeyim


quote:

Orijinalden alıntı: can kırıkları.

quote:

Orijinalden alıntı: b.a.a.

Hadi ya kullanmam artık ya çok sağolun bilgilendirdiğiniz için

bencede kullanma

@21indeyim

eti çiğ vermiyorsun dimi çok zararlı çünkü

:) gözlemlerime göre kendileri atladıkları kuşları pişirmiyor. Bende burdan yola çıkarak etleri çiğ veriyorum. Hemde uzun zamandır. Ama mangal yaparken bir kaç kere pişmiş et vermiştim yemedi zaten. Bence siz arada bir çiğ et verin hayvan özüne dönsün :)

yani o sokaktaki kedilerin mecbur olduğu beslenme biçimi kedilere çiğ et vermek vahşileştirir ve ette bakteri varsa zarar verebilir evcil kedi sokak kedisiyle kıyaslamayın

Bence çok yanlış bir çıkarım. Ben kedimizi etle beslerim ama hiç vahşi değil. Hatta bizim bu yıl çıkan yavru piliçlerimiz kedini üstünde güneşleniyordu ama bizim kedi hiç birşey yapmadı yani. Her kedinin kendi karakteri vardır kediler için bütün kurallar genel geçer değildir. Ben kediyle köpeğin dost olduğunu aynı bahçe içinde yaşadığını çok gördüm ama kurallara göre bu mümkün değil. Bence kurallar yerine kedinize hangi yemden hoşlandığını bir sorun

çiğ et hayvanları geç çok et yiyen insanda hayvan gibidir vahşidir yani fazla et ürününün kime faydası var ?

şahsen ben et tüketmiyorum 1 kez balık yerim o kadar zaten dokunuyor eve hayatta kimyevi gdo lu salam sucuk sokmam ve eve sokmuş olsam bile kedilerime çiğ vermem bunları vahşilği geç parazit yapar çiğ et sen sokakta besliyorsan sıkıntı yok zaten hamurda çok yeme sindiremezler

Hamur konusunda haklısınız sindiremiyorlar galiba peynirli ekmeği çok seviyor ama yediği zaman hemen gidip çimlere ölü gibi yatıyor:)
gdo konusuna gelince bu konu hakkında bu forumda en iddali kişi benim. Biz yediğimiz herşeyi kendimiz imal ederiz. Etten tutunda süte peynire kadar. Eve asla kola cips çikolata gibi değersiz şeyleri sokmam evde bulursam da hemen camdan aşağı atarım. Yıllardır kola içmedim cips yemedim. Arkadaşlar kola alınca ben ayran alırdım hatta adım bir ara ayran olarak değişmişti arkadaş ortamında:) :)
yani demem o ki biz kedimizi bile milletin bulamadığı gdo suz etle besliyoruz . No problem.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

- -OD- Konu Sahibi
8 yıl (2700 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 21indeyim


quote:

Orijinalden alıntı: can kırıkları.

quote:

Orijinalden alıntı: 21indeyim


quote:

Orijinalden alıntı: can kırıkları.

quote:

Orijinalden alıntı: 21indeyim


quote:

Orijinalden alıntı: can kırıkları.

quote:

Orijinalden alıntı: b.a.a.

Hadi ya kullanmam artık ya çok sağolun bilgilendirdiğiniz için

bencede kullanma

@21indeyim

eti çiğ vermiyorsun dimi çok zararlı çünkü

:) gözlemlerime göre kendileri atladıkları kuşları pişirmiyor. Bende burdan yola çıkarak etleri çiğ veriyorum. Hemde uzun zamandır. Ama mangal yaparken bir kaç kere pişmiş et vermiştim yemedi zaten. Bence siz arada bir çiğ et verin hayvan özüne dönsün :)

yani o sokaktaki kedilerin mecbur olduğu beslenme biçimi kedilere çiğ et vermek vahşileştirir ve ette bakteri varsa zarar verebilir evcil kedi sokak kedisiyle kıyaslamayın

Bence çok yanlış bir çıkarım. Ben kedimizi etle beslerim ama hiç vahşi değil. Hatta bizim bu yıl çıkan yavru piliçlerimiz kedini üstünde güneşleniyordu ama bizim kedi hiç birşey yapmadı yani. Her kedinin kendi karakteri vardır kediler için bütün kurallar genel geçer değildir. Ben kediyle köpeğin dost olduğunu aynı bahçe içinde yaşadığını çok gördüm ama kurallara göre bu mümkün değil. Bence kurallar yerine kedinize hangi yemden hoşlandığını bir sorun

çiğ et hayvanları geç çok et yiyen insanda hayvan gibidir vahşidir yani fazla et ürününün kime faydası var ?

şahsen ben et tüketmiyorum 1 kez balık yerim o kadar zaten dokunuyor eve hayatta kimyevi gdo lu salam sucuk sokmam ve eve sokmuş olsam bile kedilerime çiğ vermem bunları vahşilği geç parazit yapar çiğ et sen sokakta besliyorsan sıkıntı yok zaten hamurda çok yeme sindiremezler

Hamur konusunda haklısınız sindiremiyorlar galiba peynirli ekmeği çok seviyor ama yediği zaman hemen gidip çimlere ölü gibi yatıyor:)
gdo konusuna gelince bu konu hakkında bu forumda en iddali kişi benim. Biz yediğimiz herşeyi kendimiz imal ederiz. Etten tutunda süte peynire kadar. Eve asla kola cips çikolata gibi değersiz şeyleri sokmam evde bulursam da hemen camdan aşağı atarım. Yıllardır kola içmedim cips yemedim. Arkadaşlar kola alınca ben ayran alırdım hatta adım bir ara ayran olarak değişmişti arkadaş ortamında:) :)
yani demem o ki biz kedimizi bile milletin bulamadığı gdo suz etle besliyoruz . No problem.

ben onu misal verdim ama neyse benim kafadansınız sizde ama bende diyorumki çiğ et yararlı birşey değil kediler için tamam mikrop öldürecek kadar mide asitleri var ama bağırsaklar için parazite önlem olunmuyor benim kedilerden 1 taneside ekmek içini çok seviyor en fazla serçe parmak kadar yediririm gerçekten sindiremiyorlar


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Alp Er Timur
8 yıl (881 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: can kırıkları.

quote:

Orijinalden alıntı: 21indeyim


quote:

Orijinalden alıntı: can kırıkları.

quote:

Orijinalden alıntı: 21indeyim


quote:

Orijinalden alıntı: can kırıkları.

quote:

Orijinalden alıntı: 21indeyim


quote:

Orijinalden alıntı: can kırıkları.

quote:

Orijinalden alıntı: b.a.a.

Hadi ya kullanmam artık ya çok sağolun bilgilendirdiğiniz için

bencede kullanma

@21indeyim

eti çiğ vermiyorsun dimi çok zararlı çünkü

:) gözlemlerime göre kendileri atladıkları kuşları pişirmiyor. Bende burdan yola çıkarak etleri çiğ veriyorum. Hemde uzun zamandır. Ama mangal yaparken bir kaç kere pişmiş et vermiştim yemedi zaten. Bence siz arada bir çiğ et verin hayvan özüne dönsün :)

yani o sokaktaki kedilerin mecbur olduğu beslenme biçimi kedilere çiğ et vermek vahşileştirir ve ette bakteri varsa zarar verebilir evcil kedi sokak kedisiyle kıyaslamayın

Bence çok yanlış bir çıkarım. Ben kedimizi etle beslerim ama hiç vahşi değil. Hatta bizim bu yıl çıkan yavru piliçlerimiz kedini üstünde güneşleniyordu ama bizim kedi hiç birşey yapmadı yani. Her kedinin kendi karakteri vardır kediler için bütün kurallar genel geçer değildir. Ben kediyle köpeğin dost olduğunu aynı bahçe içinde yaşadığını çok gördüm ama kurallara göre bu mümkün değil. Bence kurallar yerine kedinize hangi yemden hoşlandığını bir sorun

çiğ et hayvanları geç çok et yiyen insanda hayvan gibidir vahşidir yani fazla et ürününün kime faydası var ?

şahsen ben et tüketmiyorum 1 kez balık yerim o kadar zaten dokunuyor eve hayatta kimyevi gdo lu salam sucuk sokmam ve eve sokmuş olsam bile kedilerime çiğ vermem bunları vahşilği geç parazit yapar çiğ et sen sokakta besliyorsan sıkıntı yok zaten hamurda çok yeme sindiremezler

Hamur konusunda haklısınız sindiremiyorlar galiba peynirli ekmeği çok seviyor ama yediği zaman hemen gidip çimlere ölü gibi yatıyor:)
gdo konusuna gelince bu konu hakkında bu forumda en iddali kişi benim. Biz yediğimiz herşeyi kendimiz imal ederiz. Etten tutunda süte peynire kadar. Eve asla kola cips çikolata gibi değersiz şeyleri sokmam evde bulursam da hemen camdan aşağı atarım. Yıllardır kola içmedim cips yemedim. Arkadaşlar kola alınca ben ayran alırdım hatta adım bir ara ayran olarak değişmişti arkadaş ortamında:) :)
yani demem o ki biz kedimizi bile milletin bulamadığı gdo suz etle besliyoruz . No problem.

ben onu misal verdim ama neyse benim kafadansınız sizde ama bende diyorumki çiğ et yararlı birşey değil kediler için tamam mikrop öldürecek kadar mide asitleri var ama bağırsaklar için parazite önlem olunmuyor benim kedilerden 1 taneside ekmek içini çok seviyor en fazla serçe parmak kadar yediririm gerçekten sindiremiyorlar

:) serçe parmağı kadar mi ha ha. Onu benim kediye versem tenezzül edip yerinden bile kalkmaz. Ben çeyrek sonun ekmeğini küçük küçük doğruyorum 3 4 kibrit kutusu kadarda peyniri koyup karıştırıyorum hepsini yemesi en fazla iki dakikasını alıyor. :) zaten önceden bahçe kapısı ile duvar arasında ince bir geçit vardı ordan geçip yanına gelirdi şimdi oraya sığmıyor kapıyıda açmıyor bağırıp duruyor ben gelip kapıyı açıyorum öyle giriyor. Ama çok şirin oldu :) sanki yürüyen bir top gibi alla alla:)
ev kedileri ile sokak kedilerinin bakterilere olan tepkilerini araştırıp ona göre beslerim artık.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.