Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
8
Cevap
9798
Tıklama
0
Öne Çıkarma
En İyi Buhar Kazanlı Ütü Hangisi? Philips/Tefal ?
E
11 yıl (2470 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Merhaba. Araştırmalarım sonucunda aşağıdaki iki ütü arasında kaldım. Teknik özellikleri benzer. Kullanım rahatlığı, pratiklik, malzeme kalitesi ve dayanıklılık vb. yönlerden değerlendirirsek Hangisi daha iyidir? Philips in ısı ayarı olmaması iyi mi kötü çözemedim.

Lütfen tahminlerden ziyade işin uzmanları veya kullananlar görüş bildirirse daha yararlı olur...

Tefal GV8975 :http://www.hepsiburada.com/liste/tefal-gv8975-anti-calc-proexpress-total-auto-control-5-ayarli-buhar-kazanli-utu/productDetails.aspx?productId=evtefgv8975&categoryId=155122&SKU=EVTEFGV8975

Philips GC9545/02 :http://www.hepsiburada.com/liste/philips-gc9545-02-silentcare-buhar-kazanli-akilli-utu/productDetails.aspx?productId=evphigc9545&categoryId=155122&SKU=EVPHIGC9545



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

M
11 yıl (28 mesaj)
Onbaşı

Merhaba,
aldın mı bilmiyorum ama en azından senden sonrakilere faydası olur.

Philips 9545/02 modelini aldım ikinci gün iade ettim. Tefal 8978 aldım. 8975 ile arasındaki fark sadece kapağı.

Karşılaştırma;
*Her ikisininde buhar basıncı 6.5 bar olmasına karşı karşılaştırılamayacak kadar tefal önde. Hatta philips in turbo basıncı tefalin normal basıncının da altında neden olduğunu anlamak zor. philips in buhar konusunda tek avantajı çok sessiz.
*Philips'te optimum temp olayı tamamen hüsran. Keten gömleği açamadık. Ki eski fakir ütüm (75 TL) ısıyla açtı. Tefalin ısı ayarlanabilir olması avantaj.
*Malzeme kalitesi olarak Philips önde. Taşıma kolaylığı, kablo saklama konusunda tefalin avantajları var. Toparlarsan tefal ;)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
11 yıl (2470 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: mc_coy

Merhaba,
aldın mı bilmiyorum ama en azından senden sonrakilere faydası olur.

Philips 9545/02 modelini aldım ikinci gün iade ettim. Tefal 8978 aldım. 8975 ile arasındaki fark sadece kapağı.

Karşılaştırma;
*Her ikisininde buhar basıncı 6.5 bar olmasına karşı karşılaştırılamayacak kadar tefal önde. Hatta philips in turbo basıncı tefalin normal basıncının da altında neden olduğunu anlamak zor. philips in buhar konusunda tek avantajı çok sessiz.
*Philips'te optimum temp olayı tamamen hüsran. Keten gömleği açamadık. Ki eski fakir ütüm (75 TL) ısıyla açtı. Tefalin ısı ayarlanabilir olması avantaj.
*Malzeme kalitesi olarak Philips önde. Taşıma kolaylığı, kablo saklama konusunda tefalin avantajları var. Toparlarsan tefal ;)

İlginiz icin tesekkurler. Bende tefal 8975 aldim ve simdilik memnunuz. Philips in kumasa gore isi ayarlama reklami tamamen yalan. Tek yaptigi utu tabanini en dusuk isida tutup kirisikliklari buhar gucu ile acmak. Bunu da zaten her utu yapiyor. Ama acamadigi kirisiklik oldugunda ayari yukseltmek gibi bir secenek yok. Ama tefalde ayari sona getirince kiyafetlerin tozunu attiriyor.

Tek sorun daha alali 1 ay civari olmasina ragmen utunun tabaninin kablo tarafinin rengi degisti sanki yanmis gibi. Kullanima engel degil ama neden renk degisti onu da anlamadim...



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
11 yıl (28 mesaj)
Onbaşı

Tefal ile bi görüş derim. Az paralar vermiyoruz ürünlerinin arkalarında duracaklardır diye düşünüyorum.



S
5 ay (11 mesaj)
Er

En iyisi Philips GC8962/40. Hala almadıysan tercih edebilirsin biz çok memnunuz. Her karşılaştırma listessinde başa konmuş reklamoldupğunu sanmıyorum. Satıcılarda da yüksek kullanıcı puanı var hep.



K
5 ay (8669 mesaj)
Yarbay

Şimdi benim de böyle bir şeye ihtiyacım var. F/P ürünü bir ütü arayışındayim.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
V
2 ay (1077 mesaj)
Yüzbaşı

Güncel min sorunlu F/P ütü arayışına bende girdim.
Philips / Tefal farketmez 30K bandına cıkmadan 10-20 K bandında en iyi ürünü alma arayışındayım.
Tavsiyeleriniz varsa paylaşırsanız sevinirim



A
2 ay (655 mesaj)
Yüzbaşı

Merhaba, 20 yıllık tefal ütü bozulunca 23.04.2026 tarihinde mediamarkt internet sitesinden Tefal Pure Max FV9850 buharlı ütü satın aldım. Ütü tamamen kapalı bir şekilde sorunsuz elime ulaştı. Yalnız bu ütüyü satın almadan önce mağazalarda incelemedim. Ütü geldiğinde altındaki buhar deliklerinin durumu tuhaf geldi. Bu normal midir? Tabandaki Bazı delikler sanki uyumsuz gibi. Bu ütünün normal hali mi yoksa üretiminde bir sıkıntı mı var? Tefal ütü kullanan arkadaşlar ya da bu modeli kullananlarda durum nedir? Teşekkürler..
< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >



J
6 gün (1900 mesaj)
Onbaşı

Buldunuz mu Hocam?




Bu mesajda bahsedilenler: @Kef14
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.