Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
6
Cevap
2858
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Elektrikli Bisiklet Seçimi - YARDIM

T Trim Konu Sahibi
8 yıl (77 mesaj)
Sayın Arkadaşlar, Ustalar,

Uzun vadeli kullanım için aşağıdaki bisikletlerden hangisini tavsiye edersiniz?

Vitesin "Harici" yada "Dahili" olması, kadronun dizaynı ve benim bilemediğim diğer detaylara göre fikirlerinizi rica ederim.

1- Goccia Traveller 26" Man
2- Carraro E-VIVA 26" Man


< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Trim -- 21 Mart 2013; 11:07:56 >


G GAList
8 yıl (47 mesaj)
güncel

ben de merak ediyorum




T Trim Konu Sahibi
8 yıl (77 mesaj)
Goccia marka bisikleti aldım.

Burada bahsettiğim Traveller modeli getirmiyorlar. Bu markayı Tükiye'de st-max firması satıyor ve sadece City Holiday ve Zero modeli getiriyormuş.

Ben beyaz renk Holiday Erkek modelini aldım. Malzeme kalitesi fiyatını karşılıyor, tipi de baya yakışıklı. 26" jant olmasını özellikle tercih ettim ve memnunum. Motor ve batarya 24V olmasına rağmen işini yapıyor yani 36V hiç kullanmadım farkını bilemiyorum. Kontrol olarak 4 farklı güç seçeneği var, kontrol panelinde hız göstergesi yok.

Sadece bataryası sitesinde yazdığı gibi 2 KG değil, 3,3 KG.

Carraro konusunda ise Firma çok ilgisiz, sanki satmak istemiyor. 26" jant bulamadım ve almaktan vazgeçtim.




O Oguztas71
8 yıl (1 mesaj)
Sarji ne süreyle idare ediyor peki. Ne kadar dik yokuslari tırmanabiliyor sadece motor gücüyle





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T Trim Konu Sahibi
8 yıl (77 mesaj)
Şarj 30-40 km kadar idare eder. Tabi uyguladığın güce bağlı. Yokuş konusunda çok iyi değil ama 10 derecelik yokuşu kendisi çıkar herhalde, zaten pedal çevirmeden motor da çalışmıyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Oguztas71

M mustafa candaş
7 yıl (206 mesaj)
Hocam ben bu pedal cevirmeden motorun calismamasi olayini anladim. Surerken elektrikli motorun destegini alabilmek icin devamli pedal mi cevirmek gerekiyor? Yani sistem bizim pedal basma gucumuze destek cikan bir sistem mi? Detayli anlatabilir misiniz? Birde aradan 6 ay gecmis, hala kullaniyorsaniz bataryanin kondusyonu nasil?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Trim

T Trim Konu Sahibi
7 yıl (77 mesaj)
Şöyle ki,

Evet aynen öyle - sistem destek amaçlı.

Pedallarda sensörler var - yarım tur çevirince motora güç veriyor. Yani sen hiç efor sarfetmeden pedalı çok yavaş çevirsen de motor çalışır. Dolayısı ile hiç pedal çevirmeden motor çalışmaz.

Motora verilecek güç miktarını sen yolun durumuna göre seçiyorsun. 4 kademesi var. Örneğin şehir içinde ve fazla yokuş olmayan yerde, yavaş sürmek istediğin yerlerde düşük güç verirsin. Yokuş çok dik ise fazla güç veririsin. Motoru devereden çıkaran devrelerde var. Mesela 25 km geçersen yada frene basarsan motora giden gücü kesiyor.

Batarya konusunda daha net yorum yapmam için havaların ısınması lazım. Şimdi soğuk olduğu için binemiyorum. Geçen sene yaz boyu bir kayıp olmadan kullandım ama kış boyunca batarya ne oldu bilemiyorum. Benim hep arkada bir yolcum oluyordu ve ortalama 20-30 km gidiyordu tek şarj ile.




Bu mesajda bahsedilenler: @mustafa candaş
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.