Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
5
Cevap
43
Tıklama
0
Öne Çıkarma
ekran kartsız yeni nesil sistem

E emrecan_sm89 Konu Sahibi
5 yıl (216 mesaj)
Arkadaşlar 9 yıllık sistem kullanıyorum yenilemeye bu yıl karar verdim.İstediklerim temel bilgisayar kullanımını rahatça yapabilmek ve donmadan oyun yeni nesil oyunları oynayabilmek.Bütçem 1500 tl ve 4 parça haricinde parçalarım var

Şu sistem nasıl olur:
işlemci:intel i5 6400
anakart:msı h110-pro-vd
ram:kingston hyperx 8 gb ddr4
kasa:thermaltake core v21 matx




C CannM8
5 yıl (109 mesaj)
Hocam gayet iyi bir sistem ileride RAMi artırır ve Rx460(470 bile alabilirsin) alırsan çok güzel bir bilgisayar olur. Dediğim ekran kartları ile şuanki oyunları kaldırır fakat ileriyi bilemiyorum sonuçta teknoloji hergün gelişiyor. Ama dediğim gibi sistemin iyi ileride parça değişikliği ve yükseltmeye uygun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @emrecan_sm89

F fatihburak95
5 yıl (5670 mesaj)
Elinizde ram islemci ekran karti anaakart yok psu da cok cok eskimistir...

Onboard olarak lol ultrada oynarsiniz 60 fps cs go 1080p ee mediumda 45 60 veriyor ama tadi yok 100 fps alti zor oluyor cs de( i3 6100 ile denenmistir)



Yeni nesil oyunlari bu haliyla oynayamazsiniz ileride rx 470 alir oynarsiniz. Bunla cod mw3 e kadar belki bf3 o da dusuk ayarlarda belki oynarisniz



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


E emrecan_sm89 Konu Sahibi
5 yıl (216 mesaj)
Sağolun rahatlattınız
@CannM8
cpu 2 yıl önce corsair almıştım sıkıntı olacağını düşünmem.ssd'li sistemim var şuan.onboard ekran kartıyla gta 5 donmadan oynatsa yeter diyorum hayalcilik mi olur
@fatihburak95





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrecan_sm89 -- 28 Ağustos 2016; 19:22:51 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @fatihburak95 , @CannM8

C CannM8
5 yıl (109 mesaj)
Ne demek hocam ben teşekkür ederim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @emrecan_sm89

İ ismailreyiz
5 yıl (662 mesaj)
Oynarsınız oynamasına ancak zerre zevk alamazsınız hocam
Bana kalırsa i3 6100 işlemci alıp biraz da para ekleyip rx 460 hesabı bi kart almanız en mantıklısı ha bi de bunun apu'l alternatifi var ama o biraz eski kalıyor çünkü ddr4 ram desteklemiyor.
Yani iki seçenek var
1)Biraz para katıp i3 6100+rx 460
2)AMD A10 7870 (eksen bilgisayarda A10 7890 var o daha bi iyi)+8 gb ddr3 2400 mhz dual ram üzerinden bir sistem kurmak




Bu mesajda bahsedilenler: @emrecan_sm89
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.