Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
15
Cevap
308
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Ekran kartının oyunlarda kasması -İÇERİ-

G Godfather113 Konu Sahibi
7 yıl (646 mesaj)
Arkadaşlar ekran kartım oyunda belirli yerlerde çok kasıyor mesela bi yerde düzgün düzgün oynuyorum bi yere geliyor acayip tıkanıyor 2kda bir 30 saniye böyle oluyor ve oynanmıyor. Termal macunu daha 4 ay önce değiştim kuruması olanaksız ekran kartım güncel ve game booster programı ilede denedim. Şuana kadar oynadığım oyunlardan ets 2 tomb raider crysis 3 dirt 3 gibi oyunlarda çok kastı hatta dirt 3 te çalışmayı durduruyordu o ara sıra. Bu konuda ne yapabilirim önceden böyle bişey yoktu yardım ederseniz sevinirim iyi forumlar.
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >




B BonezCrusher
7 yıl (5442 mesaj)
İnternette araştırdığıma göre kartınız biraz eski ayrıca işlemci - ram ler nasıl onlarda kasma işinde etkilidir ama bu ekran kartından pek birşey bekleme oynamak istediğin oyunlar iyi bir pc ister.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Godfather113 Konu Sahibi
7 yıl (646 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BonezCrusher

İnternette araştırdığıma göre kartınız biraz eski ayrıca işlemci - ram ler nasıl onlarda kasma işinde etkilidir ama bu ekran kartından pek birşey bekleme oynamak istediğin oyunlar iyi bir pc ister.

Hocam ama önceden sorunsuz oynadığım oyunlar şimdi böyle oldu anlayamadım birde normal çok güzel oynuyorum araya giriyor 2 dk bi çok feci kasma sonra düzeliyor 5 dk sonra bi daha acaba ekran kartı tozlanmış olmasın ısınmadan falan ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BonezCrusher
7 yıl (5442 mesaj)
Olabilir ama sıcaklık değerlerini görmeden birşey diyemem onun için CPUID HWMonitor programını öneriyorum bunu indirip kurun boştayken ve yükteyken sıcaklık değerlerinin ss ini alıp buraya koyarsanız size daha iyi yardımcı olabiliriz ayrıca işlemci ve rami de yazarsanız sevnirim.




Bu mesajda bahsedilenler: @Godfather113

G Godfather113 Konu Sahibi
7 yıl (646 mesaj)
Kusura bakmayın 2 kere aynı resmi koymuşum hemen indirip atıyorum
< Resime gitmek için tıklayın >




G Godfather113 Konu Sahibi
7 yıl (646 mesaj)
Buyrun boştayken ve oyundayken sıcaklıklar ben pek anlamıyorum nasıl değerler ?
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @BonezCrusher

B BonezCrusher
7 yıl (5442 mesaj)
Yanıyor ekran kartı hocam sensörler sıkıntılı değilse pc i direk kapat ekran kartını temizle macunu yenile.




Bu mesajda bahsedilenler: @Godfather113

G Godfather113 Konu Sahibi
7 yıl (646 mesaj)
Hocam şuan termal macun bulma şansım yok yarın alırım değişirim peki temizlesem epey bi fark edermi acaba ?
Birde ekran kartı ve işlemcinin soğuk kalması için aparat almadan (termal macun dışında) nasıl bir yöntem uygulayabilirim ?
Bu arada yorumunuz güldürdü
Edit: Sensör ??





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Godfather113 -- 30 Haziran 2014; 21:33:36 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @BonezCrusher

B BonezCrusher
7 yıl (5442 mesaj)
Sensör ısı algılayıcılar ama şimdilik bile eğer çok tozluysa biraz temizle.


NOT:Genede pek birşey bekleme o pc den çok eski sistem.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BonezCrusher -- 30 Haziran 2014; 21:36:24 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Godfather113

G Godfather113 Konu Sahibi
7 yıl (646 mesaj)
Tekrardan sorayım görmediniz galiba ekran kartı ve işlemcinin soğuk kalması için aparat almadan (termal macun dışında) nasıl bir yöntem uygulayabilirim ?
Evet epey eski 8 senelik toplama bir bilgisayar birde bir sorum daha var baştaki fotoğrafın birinde işlemci yok olarak gözüküyor sorun nedir sizce ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @BonezCrusher

Z zwanzig
7 yıl (7387 mesaj)
Anakart 155 derece , ekran kartı 96 derece

Hocam eğer değerler doğruysa -ki anakartın 150 derece olmasına imkan yok fakat ekran kartı 96 derece olabilir- acilen termal macun değişimi ve toz temizliği yapmalısınız.Hatta ekran kartınız da eski.Komple soğutucusunu değiştirmeyi de düşünebilirsiniz.

http://forum.donanimhaber.com/m_63888234/f_//tm.htm#63888234




B BonezCrusher
7 yıl (5442 mesaj)
Gözüküyor görmemişsiniz termal macun dışında sadece temizleyin fanını süpürgeyle çekin.




Bu mesajda bahsedilenler: @Godfather113

G Godfather113 Konu Sahibi
7 yıl (646 mesaj)
BonezCrusher: Hocam işlemciyi göremedim nerede tam olarak YOK yazıyorda ?
zwanzig: Hocam ekran kartım epey eski bu yüzden soğutucu değişmeyi düşünmüyorum heralde termal macun değişebilirim en fazla


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @BonezCrusher , @zwanzig

B BonezCrusher
7 yıl (5442 mesaj)
Tam yüklenmemiştir pek takmayın hocam :D




Bu mesajda bahsedilenler: @Godfather113

S Stadhouder
7 yıl (1233 mesaj)


Bu kadar sıcak tüm pcye zarar verebilir yarın ilk işin bu olsun çok kötü durum





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G Godfather113 Konu Sahibi
7 yıl (646 mesaj)
Peki yokmu benim işlemcim :D :D :D
Şaka bir yana verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim
Edit: Stadhouder öyle olacak galiba





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Godfather113 -- 30 Haziran 2014; 21:50:44 >


Bu mesajda bahsedilenler: @BonezCrusher , @Stadhouder
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.