Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
344
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Ehliyet
M
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Beyler yeni ehliyet için bende başvuracağım fakat değişim sırasında eski ehliyetide istiyor.eskisi gibi sabah belgeleri ver akşam ehliyeti al da yok. 15 gün içinde adrese teslimmiş. Mevcut ehliyetide alacakları için o 15 gün nasıl araç kullanılacak soran danışan var mı ? Geçici bi belge falan verilir mi acaba



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

S
7 yıl
Yarbay

Eskisini bir süre değiştirmeme hakkımız var zaten aceleye getirme en son ne zaman değiştirebileceğini bi öğren illaki bir boşluğun olur o ara yaparsın...



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

K
7 yıl
General

5 yıl süresi varmış galiba, 4 yıl sonra değiştiririm



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

M
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

2020 son tarih



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.