Bu konudaki kullanıcılar: 4 misafir, 4 mobil kullanıcı
1108
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: eFootball PES 2020 [PC ANA KONU] (38. sayfa)

M
Martin Riggs
10 ay (1136 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Ricardo Quaresma

Kullandığınız teknik direktörleri herkes yazabilir mi acaba
Benimki P.Boer 4-2-1-3
1.Zidane
2.Peters
3.Southgate
4.Sabatini





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Y
yusufoz31
10 ay (1129 mesaj)
Oyun açılmıyor steam'de güncelleme gerekli yazıyor güncelle diyorum güncellemiyor 2 dakika kaldı diyor hep. kapadım açtım, iptal ettim başlattım ne yaptıysam düzelmiyor. Bu sorunu yaşayan var mı ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

0
007messi
10 ay (444 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: yusufoz31

Oyun açılmıyor steam'de güncelleme gerekli yazıyor güncelle diyorum güncellemiyor 2 dakika kaldı diyor hep. kapadım açtım, iptal ettim başlattım ne yaptıysam düzelmiyor. Bu sorunu yaşayan var mı ?
oyun sıkıntısız çalışıyor sizde bir sorun var galiba


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y
yusufoz31
10 ay (1129 mesaj)
Dosyaları doğrulattım, olmadı sildim tekrar yükledim hala açılmıyor. Bu seferde kilitli dosya hatası deyip güncellemiyor..




Bu mesajda bahsedilenler: @007messi

C
CyBeRaY
10 ay (862 mesaj)
Gece gece biraz oynayalım dedik, o kadar maç yaptım, tek Türk geldi, o da hileyle maçı kopardı :) Nicki Kerims, takım ismi de "REC & REPORT CHEATS" yapmış dallama, hilecileri kayıt edip rapor ediyorum diyor ama kendisi ilk yarıda 4 yiyince devre arası maçı "ön görülemeyen nedenlerden dolayı maç geçersiz sayılacak" yaptırdı.

Oynamayı bilmiyorsan gelme. Böyle eline verdiklerinde de ağlama "s*Kerims"




R
Ricardo Quaresma
10 ay (353 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: aron2186

Forumda hocam kendisi nicki falcao1905 olması lazım kendisine oradan ulasabilirsiniz, bir problem olmuştur belki

Alıntıları Göster
Yok dostum o arkadaş hileci.İnternette videoları var hile yaparken


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
Martin Riggs
10 ay (1136 mesaj)
Furkan1071 nickli sivri zekalı hilecidir arkadaşlar rastlayan olursa engellesin. Daha 1-0 öndeyken bağlantıyı kopardı yenik sayıldım. Mutlu olmuştur umarım fazladan puan aldı. Hayattaki tek başarısı budur da zaten.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A
aron2186
10 ay (695 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Ricardo Quaresma

Yok dostum o arkadaş hileci.İnternette videoları var hile yaparken

Alıntıları Göster
Aynen hocam sonradan görünce ben de ikna oldum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C
cobainn
10 ay (536 mesaj)
şöyle de ekleyelim bari :)
https://www.youtube.com/watch?v=qmBOcQEBYeI




Bu mesajda bahsedilenler: @aron2186

A
AhmediNesaj
10 ay (272 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Falcao1905

Myclub maalesef öyle
len tırt frhtoztrk banmı yedin sen? çok üzüldünmü velet değdimi yani şimdi hile yapıp ban yediğine?? rezil olduğunla kaldın





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AhmediNesaj -- 11 Ekim 2019; 1:28:11 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
Martin Riggs
10 ay (1136 mesaj)
Oyundan mı banlanmış?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @AhmediNesaj

A
AhmediNesaj
10 ay (272 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Martin Riggs

Oyundan mı banlanmış?
evet


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
Martin Riggs
10 ay (1136 mesaj)
İnş Konami birgün şu bağlantı hilesinin önüne geçerde rahatlar oyuncularda.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Martin Riggs -- 11 Ekim 2019; 14:6:21 >


Bu mesajda bahsedilenler: @AhmediNesaj

O
oksobiss
10 ay (172 mesaj)
Arkadaşlar merhaba; Fifa 20 satın aldım ama oyun çıktığından beri oynayamıyorum çünkü kariyer rezil durum da ! Pes 134 tl, sadece kariyer oynarım, ne myclub ne ultimate team umrumda, sizler önerir misiniz kariyer için almamı ? Açıkcası gameplayler keyifli geliyor Pes'in, animasyonlar, top fiziği oldukça başarılı duruyor, özetle kariyer için Pes önerir misiniz ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
MrCaner
10 ay (3750 mesaj)
Bxza-FC hilecidir arkadaşlar bağlantı koparıyor ona göre




M
Martin Riggs
10 ay (1136 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: oksobiss

Arkadaşlar merhaba; Fifa 20 satın aldım ama oyun çıktığından beri oynayamıyorum çünkü kariyer rezil durum da ! Pes 134 tl, sadece kariyer oynarım, ne myclub ne ultimate team umrumda, sizler önerir misiniz kariyer için almamı ? Açıkcası gameplayler keyifli geliyor Pes'in, animasyonlar, top fiziği oldukça başarılı duruyor, özetle kariyer için Pes önerir misiniz ?
Hocam bu yıl bende dahil çok fazla Fifa'cı Pes'e geçti. Offline kariyer de zevkli diyebilirim. Çok bir fazlası yok fifa kariyer modundan, klasik kariyer modu işte. Önemli olan oynanış dinamiklerine alışabilecek misiniz zevk alacak mısınız. Gerçekten çok farklı iki oyun. Biri kuzey biri güney resmen. Demoyu oynamanızı tavsiye ederim. En doğrusu bu olur karar vermenizde.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Y
yusufoz31
10 ay (1129 mesaj)
Ya çıldırıcam, oyun güncelleme var diyip oyunu açmıyor, güncelleme yapmıyor, oyunu siliyorum baştan kuruyorum 2-3 gün çalışıyor sonra yine aynı şey oluyor ben bu oyunu 2-3 günde bir tekrar yüklemek zorundamıyım bu nasıl bir sorundur..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

N
nedamed
10 ay (643 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Falcao1905

Bugün matchday var mı?Hedef yine final.)
Ps cafede oynarsin artik finali....





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A
ademis
10 ay (1068 mesaj)
Bana da aynısı oluyor. Pes19'da da oluyordu. Bilgisayarı yeniden başlatıyorum o saçma güncellemeyi yapıyor ve oyuna girebiliyorum





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @yusufoz31

M
MrCaner
10 ay (3750 mesaj)
Bassem.Sdj bu arkadaş da hilecidir reportladım gelirse direk reportlayın acımayın hileden


Bu mesaja 1 cevap geldi.