Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
65
Cevap
1807
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: E6400 lede +Asus P5WDH DLX+Hyperx 675 459 Fsb (2. sayfa)

B Brandybuck
15 yıl (3325 mesaj)
Bendeki Asus P5WDH DLX 445fsb stabil calısıyor modsuz

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brandybuck -- 14 Ağustos 2006; 12:53:31 >


S s1Lv3r Konu Sahibi
15 yıl (3488 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: hicks

Merhaba,

Bu anakart için çok iyi değerler, anakartta V-Mod var mı? Extra soğutucu falan kullanıyor musunuz? Tips&Tricks tadında bir kaç bilgi verirseniz sevinirim. Bende aynı anakarttan aldım, RAM lerimi bekliyorum kurmak için. Sizin vereceğiniz bilgiler çok faydalı olacaktır.

Teşekkürler,

Hicks



öncellikle anakart ta hiçbir mod yoq kutudan açtığımız soğutma olarak sadece işlemcinin üzerinde zalman 9500led var işlemci ye 1.4 v ramlere 2.4 verdik ve bu bizi bu değrler karşılada ramlerimiz 800mhz olsayda belki daha güzel sonuçlar yapardık




B Brandybuck
15 yıl (3325 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: s1Lv3r


quote:

Orjinalden alıntı: hicks

Merhaba,

Bu anakart için çok iyi değerler, anakartta V-Mod var mı? Extra soğutucu falan kullanıyor musunuz? Tips&Tricks tadında bir kaç bilgi verirseniz sevinirim. Bende aynı anakarttan aldım, RAM lerimi bekliyorum kurmak için. Sizin vereceğiniz bilgiler çok faydalı olacaktır.

Teşekkürler,

Hicks



öncellikle anakart ta hiçbir mod yoq kutudan açtığımız soğutma olarak sadece işlemcinin üzerinde zalman 9500led var işlemci ye 1.4 v ramlere 2.4 verdik ve bu bizi bu değrler karşılada ramlerimiz 800mhz olsayda belki daha güzel sonuçlar yapardık


Vmch voltajını ne verdin? eger mümkünse vmch voltajını voltmetre ile ölçüp bakabilirmisin?




S s1Lv3r Konu Sahibi
15 yıl (3488 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: Brandybuck

Vmch voltajını ne verdin? eger mümkünse vmch voltajını voltmetre ile ölçüp bakabilirmisin?


vmch voltajı son değer olan 1.65




S s1Lv3r Konu Sahibi
15 yıl (3488 mesaj)
fsb 464.4 de stabil
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s1Lv3r -- 14 Ağustos 2006; 14:13:41 >


S s1Lv3r Konu Sahibi
15 yıl (3488 mesaj)
ram timinglerini değiştirdik 463 fsb de 1mb pi de 17 sn ye düştük buyrun

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >




M MALİ MÜŞAVİR
15 yıl (3068 mesaj)
s1Lv3r bios versiyonun nedir ayrıca bios 1101 yayınlandı deneyip sonucları yazarmısın

http://wiki.p5wdh.de/doku.php?id=downloads:bios





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MALİ MÜŞAVİR -- 14 Ağustos 2006; 15:03:01 >


S s1Lv3r Konu Sahibi
15 yıl (3488 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: rotasmmm

s1Lv3r bios versiyonun nedir ayrıca bios 1101 yayınlandı deneyip sonucları yazarmısın

http://wiki.p5wdh.de/doku.php?id=downloads:bios


bios versiyonu 0801 en kısa süresede yollarım testleri biosu yükleyip




H Hicks
15 yıl (7450 mesaj)
Merhaba,

Asus sitesinde P5W DH Deluxe anakartın "Core 2 Duo E6600 (2.40GHz,1066FSB,L2:4MB,rev.B2)" için 1101 ve sonraki BIOS lar destekliyor olarak görünüyor.

Diğer Conroe modelleri içinde öyle... Bu nasıl iştir?

Tşk,

Hicks




8 865pe
15 yıl (7311 mesaj)
@s1Lv3r hacı yeter fazla fsb yapıp milletin morelini bozma




Q querman
15 yıl (1632 mesaj)
@hicks hocam sen kaç yaptın senin boardla
merak ettim walla o zaman bu dq6 ların fazla bi değeri
kalmadı yaw?




S s1Lv3r Konu Sahibi
15 yıl (3488 mesaj)
@rotasmmm

yeni biosla gözle görülür bir fark olmadı

@865pe

bu arada ramler gelsin dq6 yı fsb de tahtından indirecem kafaya koydum




H Hicks
15 yıl (7450 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: querman

@hicks hocam sen kaç yaptın senin boardla
merak ettim walla o zaman bu dq6 ların fazla bi değeri
kalmadı yaw?


Merhaba,

Ben henüz çalıştırma imkanı bulamadım RAM lerimi bekliyorum 1-2 gün içerisinde umarım sşstem ayakta olur. O zaman testleri yayınlarım.

Tşk,

Hicks




M MALİ MÜŞAVİR
15 yıl (3068 mesaj)
yaw bu 1101 le 1,65 olan VMch voltaj 1.85 e çıkmış doğrumu yükleyip deneyebilirmisiniz xtremesystems de öle bişeyler yazıyor ama anlamadım

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MALİ MÜŞAVİR -- 14 Ağustos 2006; 16:24:04 >


E extremexxl
15 yıl (115 mesaj)
s1Lv3r ve apostylee inanılmazsınızyok böle bişi megabayttan saygılar...




S s1Lv3r Konu Sahibi
15 yıl (3488 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: rotasmmm

yaw bu 1101 le 1,65 olan VMch voltaj 1.85 e çıkmış doğrumu yükleyip deneyebilirmisiniz xtremesystems de öle bişeyler yazıyor ama anlamadım

< Resime gitmek için tıklayın >



asusun sitesinde yükledim son biosu ama öyle değil 1.85 gibi bir değer yoq maalesef

@extremexxl

alper abi sağol yaptık bişeler işte





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s1Lv3r -- 14 Ağustos 2006; 16:48:51 >


8 865pe
15 yıl (7311 mesaj)
1.85-1.90v arası verse 500-550 arası potansiyel var ama işte mod yapacak adam nerde.




S s1Lv3r Konu Sahibi
15 yıl (3488 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: 865pe

1.85-1.90v arası verse 500-550 arası potansiyel var ama işte mod yapacak adam nerde.


modu yaptık diyelim ram lazım gskill almak lazım d9 chipli




8 865pe
15 yıl (7311 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: s1Lv3r


quote:

Orjinalden alıntı: 865pe

1.85-1.90v arası verse 500-550 arası potansiyel var ama işte mod yapacak adam nerde.


modu yaptık diyelim ram lazım gskill almak lazım d9 chipli

ram yoksa zaten hiç boşa bulaşma




T tansel
15 yıl (1383 mesaj)
ya bende bakındım xs de ama sanırsam bıosu dos altından yukleyın yada yukledıkten sonra anakartı clear cmos yapın benzerı seyler yazıyor tam anlamadım ama anlayan bı berı gelıp acıklasın sunu arkadaslar