|
0 hocam, yerli reeder marka çin ürünü. Şehrinizdeki mağazalarda kalmış mı diye sitesinden stok kontrol edin. Önünüzde teşhir ürünle de gösteriyorlar, deneyimleyebiliyorsunuz. https://reeder.com.tr/products/reeder-e-kitap-okuyucu |
|
Hocam mağaza kontrolü yapın, sitesinden mağaza stoklarına bakıp, gidip aldım raftan ben de. İnşallah bulabilirsiniz siz de, şehrinizde vardır umarım. Ekleme: Verdiğiniz şahane bilgiler için çok teşekkür ederim |
| Hocam konu sahibi arkadaşın veya benim almaya ihtiyacımız yok. Uygun fiyatlı olması bizi şaşırtttı. Zaten ondan ötürü hemen stok bitmiş. Hayırlı olsun, güle güle kullanın. En uygun fiyatlı e-ink e-kitap okuyucuyu aldınız. Şu şartlarda bundan daha uygun e-kitap okuyucu yok. |
|
Şuraya da son olarak kendia çektiğim görselleri ekliyorum, düşünecek olan olursa diye rehber olsun, konuya uygun. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
|
" edit 2: google play çalıştırmayı başaran olmuş. nasıl yapıldığını bilen yeşillendirebilir mi? teşekkür ederim. edit 3: çözdüm. uygulamalar sayfasına gir>sağ üstte üç çizgi alt alta olan şekle bas> uygulamaları yönet kısmına gir > sayfayı aşağı kaydır> gsf id kısmından google hesabına giriş yap> ordan devam et... google play sertifikası aktif olacaktır. edit 4: e-kitaplar için hangi programı kullanıyorsun şeklinde soru geldi. kendi yerleşik ekitap uygulamasından okumayın. nedense çözünürlüğü iyi göstermiyor. moon+reader programı çok iyi çözünürlük sağlıyor. moon+ reader programı yeterli lakin alternatif olarak readera programıda güzel. " https://eksisozluk.com/entry/176891077 |
|
Evet cihaza iyice alıştım, birkaç ekleme yapmak istiyorum. Bu cihaz gerçekten sürprizlerle dolu. Cihazın içinde dpi ayarları mevcut. Varsayılan dpi değeri olarak 350 görünüyor. Gündelik hayatta dpi ve ppi farklı terimler olsa da bu cihazların ekranı yapısı gereği aynı şeyi ifade ediyorlar. Cihazın varsayılan dpi değeri 350. Evet 350. 167 yazmasına rağmen sitesinde ki reeder'in dahi cihazı tam pazarlayamadığını düşünüyorum. Görüntüleme seçenekleri içerisinden hız değil de görüntü keskinliğini seçtiğinizde dediğimi rahatlıkla fark edeceksiniz. Cihazın kendi okuyucusu mevcut, kulaklığınızdan duyduğunuz bildiğiniz robotize Google sesi ancak bunun ayarları da kullanım kılavuzunda cihaz içerisinde mevcut. Sözlük ile birlikte kontrolünü sağlayacağım. Cihazda SD Card yuvası olmasının dışında otg desteği de mevcut. Bir otg kablosu ile flaş belleklerinizi kullanabilirsiniz aktif bir şekilde. Ancak benim tercihim halen Boox Assistant yani push uygulaması, çünkü zaten 10 GB kendi bulut alanını tanıyor Reeder. Onun dışında ise tercihim Google Drive elbette. Son uygulamalara direkt buton ile ilk bakışta erişemesek de gezinti topu aracılığıyla erişip kapatabilir veya ayarlardan bir değişiklik yapıp yukarı çekince gelmesini seçebilirsiniz. Cihaz halen ilk şarjıyla duruyor olmasına rağmen - ki okuma saatim 6yı geçti, ayrıca epey bir kurcaladım - şarjı halen yüzde 72. Bluetooth ile cihazların sayfa çevirici olarak kullanabileceğinden bahsediyor, bana gereksiz geldi ancak ilgi çekici bir özellik. Boox Neo Reader yani sistem okuma uygulaması üzerinden basılı tutarak direkt çeviri, Vikipedi ve tarayıcı özelliğinin kullanılabilmesi çok işlevsel. Dil öğrenimi için aktif olarak kullanılabilir. Konum özelliğinin aktif kullanılabilir olması bana bu kategorideki bir cihaz için ilginç geldi, işin bu yöndeki mühendislik ve yonga kısmına hakim değilim ancak. Kaybolma durumları için kullanılabileceğini belirtiyor cihaz da, ancak GSM özelliği olmayan bir cihaz için ne kadar verimli olur bilmiyorum. Sonuçta dahili hoparlörü de mevcut olmayan bir cihaz. Kendi ücretsiz mağazasının ise ilk bakışta görünenden çok daha zengin olduğunu arama yaparak fark ettim. Ha ne kadar aktif kullanılır tartışılır. Bir miktar eksikliğini hissettiğim şey ise sarı ışık eksikliği. Olsa gece okumalarında daha ne isterdim ki... |
|
Merhaba. Onyx Boox Note Air serisini kullanan var mı? Memnun musunuz? Satmayı düşünür müsünüz? |
| Hocam konu sahibi arkadaş daha bilgili olduğu için sorduğunuz soru ile ilgili daha detaylı teknik bilgi verir ama genel olarak bilgi vermek gerekirse Onyx Boox markası pek kullanan yok gibi. Sıfırını alabilirsiniz ama 2. el bulabilirmisiniz emin değilim. Genelde uygun fiyatlı olduğu için Kobo, Kindle gibi cihazlar tercih ediliyor. |
| note air 3 c kısa süreli kullandım, şimdi tab x c var, note air artısı micro sd hafıza kartı takılabiliyordu ve ekranı 10 inç boyutunda güzeldi, kalem olarak hem kendi kalemini hem de samsung telefon ve tabletle gelen kalemi tanıyordu, tab x c sadece kendi kalemini tanıyor, eksisi her renkli e mürekkep ekranların klasik sorunu olan biraz karanlık olması (ışığını açınca ya da aydınlık ortamda hiç sorun olmuyor), android versiyonunun eski olması (hiç sorun olmadı), tab x c nin eksileri ise 128 gb sabit hafızası var, kart takılamıyor ve cihaz ciddi büyük, 13 inç olması yüzünden çok portatif değil ama ekranı çok güzel, ben pdf dergi okumak için almıştım, bu iş için çok iyi, benim oğlan da manga okuyor bazen o da bayılıyor, kendisinde libra color var 7 inç, manga okumak için benim cihazı tercih ediyor |
|
O model için pratiksel deneyimim uzun süreli yoktur . Uzun kullanımda büyük ekranlılarda metal ise ağırlığı uun kullanımda hissettirir bu da hoş değildir ergonomi açısından. Bazıları bir yere tutar Bluetooth sayfa kaydırıcı ile kullananlar da konforu sağlayabilir. Tercihler genelde kişisel beklentiler ve bütçeyle alakalı zaten. Bendeki Manta olanı da pek tercih edilmiyor Türkiye de ama arka aydınlatmasız ve renksizler arasında en iyisi denilebilir hafif te . Fazla özellikli olanlar renkli veya Android bariz belli olanlar pili daha kısa oluyor ama bir lcd oled amoled android tablet veya ipad ten daha uzun gidiyor pilleri . |
| Benim de hoşuma Palma 2 gidiyor. Pro lazım değil bize lakin bir fiyatı ikinci android olması tereddütte bırakıyor beni sonuçta kobo veya kindle yıllarca çalışıyor ama android için aynı şeyi söylemek zor. |
| Hocam aslında Android'in de kendi çapında avantajları var. Her ne kadar pil tüketimi ve yazılımsal açıdan çok stabil gözükmesede istediğin e-kitap uygulamasını kullanabiliyorsun. Misal Storytel gibi uygulamaları cihazına kurup kullanabilirsin. Kobo ve Kindle gibi cihazlarda Koreader dışında e-kitap ile ilgili hiçbir uygulama kuramıyorsun. Storytel'de yer alan kitaplarıda korsan şekilde okumak dışında başka bir yöntemde kalmıyor. |
| Hocam cihaz çok güzel duruyor. Heralde Türkiye'ye gelse fiyatıda güzel olur. (Yani fiyatı pahalı olur.) |
| Dokunmatik e-mürekkep monitör. Bence gelebilir. Asus sonuçta. |
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @kaan1840