Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 2 mobil kullanıcı
11
Cevap
320
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Düşük hız sebebiyle taahhüt iptali

Z zQrba Konu Sahibi
4 yıl (1253 mesaj)
Merhaba 1 yıl 24 mbit kullandıktan sonra 35 mbit pakete geçiş yaptım. Taahhüt yenilendi ve süresi 2 yıl oldu. Bana gelen hız modem arayüzünde 18000 küsür görünüyor yani yarısı geliyor nerdeyse. Aradığımda bana hattın vdsl desteklemediğini söylüyorlar.

Ben şimdi btk'nın sitesinden şikayet yazıp düşük hız verildiği için taahhütü ceza ödemeden iptal etme hakkım var mı? 500 TL ceza çıkarıyorlar bana 1 yıl kullandığım için.

Turknet sitesinde yapa altyapıyla 75 mbit verebileceği yazıyor. Vodafone sitesinde de 79 mbit görünüyor. Türk telekom ise adsl kullanabilir diyor.




C Constantine
4 yıl (1163 mesaj)
BTK ile bir ihtimal çözüm bulunabilir ama direk firma ile görüşerek çözüm bulmak imkansız.




Z zQrba Konu Sahibi
4 yıl (1253 mesaj)
Türknetle konuşup altyapının kesin 75 mbit sağladığını öğreneyim de yazacağım BTK'ya. Şimdi akk sonra 16ya düşüyor, dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan olmayalım

Sağolun cevaplar için ben BTK'dan hayır gelmez falan cevap bekliyordum, bunları görmem güzel oldu. Demekki anladıkları dilden konuşmak lazım.




Bu mesajda bahsedilenler: @Constantine , @xtr3ams

T tezekos
4 yıl (3869 mesaj)
Modem arayüzünden hat değerlerinizi atabilir misiniz bakalım duruma ona göre birşeyler söyleriz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Z zQrba Konu Sahibi
4 yıl (1253 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: tezekos

Modem arayüzünden hat değerlerinizi atabilir misiniz bakalım duruma ona göre birşeyler söyleriz.

Modemi girişteki ankastre kutusuna bağladım, aynı değerler çıkıyor.

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zQrba -- 7 Mayıs 2017; 12:43:3 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T tezekos
4 yıl (3869 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: zQrba


quote:

Orijinalden alıntı: tezekos

Modem arayüzünden hat değerlerinizi atabilir misiniz bakalım duruma ona göre birşeyler söyleriz.

Modemi girişteki ankastre kutusuna bağladım, aynı değerler çıkıyor.

< Resime gitmek için tıklayın >



Arıza kaydı bırakın hocam.Sorun var hattınızda.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Z zQrba Konu Sahibi
4 yıl (1253 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: tezekos


quote:

Orijinalden alıntı: zQrba


quote:

Orijinalden alıntı: tezekos

Modem arayüzünden hat değerlerinizi atabilir misiniz bakalım duruma ona göre birşeyler söyleriz.

Modemi girişteki ankastre kutusuna bağladım, aynı değerler çıkıyor.

< Resime gitmek için tıklayın >



Arıza kaydı bırakın hocam.Sorun var hattınızda.

Bıraktım hocam zaten. Hattımın adsl desteklediğini, hattın desteklediğinin üstünde pakete geçildiğini söylediler. Adsl olan bi pakete geçin dediler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T tezekos
4 yıl (3869 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: zQrba


quote:

Orijinalden alıntı: tezekos


quote:

Orijinalden alıntı: zQrba


quote:

Orijinalden alıntı: tezekos

Modem arayüzünden hat değerlerinizi atabilir misiniz bakalım duruma ona göre birşeyler söyleriz.

Modemi girişteki ankastre kutusuna bağladım, aynı değerler çıkıyor.

< Resime gitmek için tıklayın >



Arıza kaydı bırakın hocam.Sorun var hattınızda.

Bıraktım hocam zaten. Hattımın adsl desteklediğini, hattın desteklediğinin üstünde pakete geçildiğini söylediler. Adsl olan bi pakete geçin dediler.

Hizmeti daha önce alıyormuşsunuz şuanda alamıyorsanız sizin ücretsiz iptal hakkınız doğar.Bunu kendilerine söyleyin gerekli kanun maddeside var ücretsiz iptal etsinler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Z zQrba Konu Sahibi
4 yıl (1253 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: tezekos


quote:

Orijinalden alıntı: zQrba


quote:

Orijinalden alıntı: tezekos


quote:

Orijinalden alıntı: zQrba


quote:

Orijinalden alıntı: tezekos

Modem arayüzünden hat değerlerinizi atabilir misiniz bakalım duruma ona göre birşeyler söyleriz.

Modemi girişteki ankastre kutusuna bağladım, aynı değerler çıkıyor.

< Resime gitmek için tıklayın >



Arıza kaydı bırakın hocam.Sorun var hattınızda.

Bıraktım hocam zaten. Hattımın adsl desteklediğini, hattın desteklediğinin üstünde pakete geçildiğini söylediler. Adsl olan bi pakete geçin dediler.

Hizmeti daha önce alıyormuşsunuz şuanda alamıyorsanız sizin ücretsiz iptal hakkınız doğar.Bunu kendilerine söyleyin gerekli kanun maddeside var ücretsiz iptal etsinler.

Türknetle görüşüp garantiye alayım, yapışıcam yakalarına bakalım Teşekkür ederim cevap için




Z zQrba Konu Sahibi
4 yıl (1253 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: xtr3ams

hocam birde vodafonun sayfasına baksana onlarda ne kadar destek varmış adresine. telefon numarasıyla sorgula kısmından internetin bağlı olduğu numarayı yaz öyle arat adresle falan uğraşma merak ettim sonucu

http://www.vodafone.com.tr/Internet/fiber-sorgulama.php

Yalın olduğu için adresle yaptım. Fark etmez sanırım.

< Resime gitmek için tıklayın >




Z zQrba Konu Sahibi
4 yıl (1253 mesaj)
Aradım Türkneti 75 mbit aknsiz verebiliyoruz dedi. Türk telekomu aradım 550 TL ver kapatak dedi. Dedim düzgün hiz vermiyorsunuz ne cezası. Sözleşmede en fazla 35 mbit yazıyor dedi. Bende tamam işlem yapılmasın dedim btkya yazdım şikayet, bakalim ne olacak.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Z zQrba Konu Sahibi
4 yıl (1253 mesaj)
Eveeeeeeeet Türk telekomla gürültü patırtı konuştum ve o da ne? Onların sistemde de 81 mbps görünüyor. Bana söylediği 24 mbps adsl tarifeye geçirelim sizi ama 550 TL taahhüt bedelini yine ödeyeceksiniz. Hey yavrum hey şaka gibiler yemin ediyorum. Allah belanı versin Türk telekom.



BTK şikayetten ses seda yok ama ordanda umudum kalmadı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.