Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
18
Cevap
343
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Düsseldorf'da 70 bin €/yıl iyi bir maaş mı?
C
7 ay (18116 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Bir firmayla görüşüyoruz ama maaş konuştuk en son böyle dediler. Nasıl sizce geçinmek için iyi midir? Vergiler falan ev giderleri? Sonra bazı Almancılar gibi Almanya çok kötü demeyek 6 ay sonra?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CSB yazmayan adam -- 1 Aralık 2025; 1:53:10 >

7 ay (598 mesaj)
Yüzbaşı

Brüt mü o



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
7 ay (8676 mesaj)
Yüzbaşı

Türkiyeden iyi meslek ne



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

N
7 ay (12411 mesaj)
Binbaşı

Düs düs çok güzel klupler var düste😏



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

M
7 ay (2528 mesaj)
Binbaşı

https://youtu.be/d1kLQkqIPZs?si=k34i4uhcU3JlogxK


Yani aslında internette birkaç saniyede bulabileceğin soruları burada soruyorsan, gelince, hatta gelene kadar bürokrasi altında ezilirsin gibime geliyor ama... Yani sormanda sakınca yok, forum bunun için var, ama kendinle alakalı hiçbir bilgi vermemişsin, Google gibi kullanmışsın.



F
7 ay (3879 mesaj)
Binbaşı

kaç yıl tecrübe hangi iş kolu brüt mü net mi yan haklar ? Bodoslama soruyonuz ya



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
7 ay (4665 mesaj)
Yüzbaşı

Brütto 70 hocam maks bilgi bukdr bununla cevap verebilirmisin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @FlowMotion
F
7 ay (3879 mesaj)
Binbaşı

Aylık 3.600 nete denk gelir çocuk falan yoksa. Kira değişken olmakla beraber 1000 küsürden hesaplarsak fatura market giderleri vs çıkınca 1500-1750 civarı birikim yapılabilir yaşam şekline göre.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @tonbalıklı
C
7 ay (18116 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Bilmiyorum ki vergiler dahil herhalde, vergiler düşünce daha da azalıyor dimi Almanlar böyle söylüyor?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @•Acharad
7 ay (598 mesaj)
Yüzbaşı

Azalıyor ama 45-50 arası kalır cebine



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @CSB yazmayan adam
7 ay (598 mesaj)
Yüzbaşı

45 bin alsan ayda 3700 Euro net yapar .



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

7 ay (598 mesaj)
Yüzbaşı

Evli misin sen ve ne iş yapacaksın. Söyle ben bakayım aşağı yukarı cebine kalana . Yazarım buraya



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
7 ay (18116 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Evli değilim yazılım geliştirme gömülü sistem vs.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @•Acharad
7 ay (598 mesaj)
Yüzbaşı

Almanyanin hangi şehirinde iş ? Bölge olarak değişiyor aylık kesilen vergi ona göre bakicam.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @CSB yazmayan adam
C
7 ay (18116 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Dimi yani? Abi kötü niyet ya resmen bana niye vergi alınmamış rakam söylüyorsun bu Almanlar bi acayip he. Ben oradaki ekonomiyi vergi sistemini bilmek zorunda mıyım? Maksat kandırırsak kandıralım ucuza eleman çalıştıralım. Bu firma iyidir belki bilmiyorum ama millet Alman diye üstün ırk falan zannediyor bunları. Değiller.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @•Acharad
C
7 ay (18116 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Düsseldorf işte


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @•Acharad
7 ay (598 mesaj)
Yüzbaşı

Hayır kimse seni kandirmiyor . Almanyada her işte sana verecekleri brüt maaşı söylüyorlar . Adamlar sana yılda 70 bin Euroyu aydan aya dağıtırak verecek ama sen evli misin çocuğun var mı hangi bölgeye kayıtlısın . Ona göre vergi durumun hesaplanıp çekiliyor. Yani onlar cebinden çıksın sana söylüyor . Eline kalan para ise durumuna göre vergilendirilip çekiliyor.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @CSB yazmayan adam
7 ay (598 mesaj)
Yüzbaşı

Yıllık eline aşağı yukarı . 41.629,83 Euro para kalıyor.
Aylık böl hesapla ayda cebine kalanı.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @CSB yazmayan adam
C
7 ay (18116 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: •Acharad

Hayır kimse seni kandirmiyor . Almanyada her işte sana verecekleri brüt maaşı söylüyorlar . Adamlar sana yılda 70 bin Euroyu aydan aya dağıtırak verecek ama sen evli misin çocuğun var mı hangi bölgeye kayıtlısın . Ona göre vergi durumun hesaplanıp çekiliyor. Yani onlar cebinden çıksın sana söylüyor . Eline kalan para ise durumuna göre vergilendirilip çekiliyor.
Poff abi bu neymiş ne kadar karmaşık valla. Ben o zaman 80 bin isteyeyim



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.