Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir
131
Cevap
0
Tıklama
9
Öne Çıkarma
Cevap: Dünya Yuvarlaksa Alttakiler Niye Düşmüyor ? (2. sayfa)

E
erkurt02
geçen ay (1153 mesaj)
Dünyanın çekirdeği varya işte orası kütle çekiminin merkezi dolayısıyla aşağısı yukarısı diye bir kavram yok. Her yer eşit





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


B
bako39
geçen ay (1980 mesaj)
Kardeşim dünyanın altında insan mı olur ne alakası var üstündeyiz işte hepimiz





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
Koks34 Konu Sahibi
geçen ay (739 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: bako39

Kardeşim dünyanın altında insan mı olur ne alakası var üstündeyiz işte hepimiz
hocam dünya yuvarlak diyelim altı olması lazım şöyle örnek göstereyim

< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 3 cevap geldi.

R
Redmi K20 Pro
geçen ay (72 mesaj)
dünya da aynı hızda aşağı düşüyor çünkü knk.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B
bako39
geçen ay (1980 mesaj)
Dünya yuvarlak bi tepsi şeklinde değil mi yoksa ben mi yanlış biliyorum. Haritaların öyle dik durmasının nedeni daha kolay görebilelim diye yani alt dediğin yer de üst dediğin yer de zaten aslında dünyanın üstünde





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Koks34

S
sefa1451
geçen ay (426 mesaj)
İnsanlar ciddi algılayıp cevap vermiş





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H
harubate
geçen ay (33 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >

Üsttekine göre alttaki ters durur.Yerçekimi olduğu için kimse biyere düşmez.

Yerçekimi olmasa bile kimse biryere düşmez.Çünkü düşme kavramı yerçekimi olduğu için var.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harubate -- 14 Ocak 2020; 2:11:15 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Koks34

V
vexra
geçen ay (58 mesaj)
Olm sen ilkokul lisede mi okumadın, bunlar nasıl sorular?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
Koks34 Konu Sahibi
geçen ay (739 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: vexra

Olm sen ilkokul lisede mi okumadın, bunlar nasıl sorular?
sorunun nesi yanlış düşmeyi geçtim en azından neden ters durmuyorlar yer çekimi var ama ters durması lazım o zamanda dünyanın altındaki her şey




P
Prometheus-25
geçen ay (854 mesaj)
Alt ve üst yoktur, kime göre üst.Senin olduğun yeri neden üst varsayıyorsun belki sen alttasın.Özetle uzay'da boşlukta alt üst kavramı yoktur bence.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
Koks34 Konu Sahibi
geçen ay (739 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Prometheus-25

Alt ve üst yoktur, kime göre üst.Senin olduğun yeri neden üst varsayıyorsun belki sen alttasın.Özetle uzay'da boşlukta alt üst kavramı yoktur bence.
var hocam gezegenimsi bulutsular samanyolunun düzlemi ile birebir uyumludur.samanyolu galaksisi ile aynı hizada olması bulutsuların düzlemden dolayı aşağı yada yukarı anlamını çıkarır yani uzayda aşağı yukarı kavramı olabilir





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Koks34 -- 14 Ocak 2020; 2:53:57 >


P
pruvap
geçen ay (459 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Koks34

şöyle göstereyim aşağıda olanların ters yüzeyde olması lazım mantıken işaretlediğim yer gibi

< Resime gitmek için tıklayın >

Alıntıları Göster
İsaretlediğiniz yerin, aşağı olduğunu iddia eden sizsiniz. Neticede; uzay boşluğunda yön kavramı yoktur. Aşağı_yukari, kuzey_ güney gibi. Bu kavramlar insanlar tarafindan, yön bulmak için kabul görmüştür. Yani siz bulunduğunuz yerde nasıl uzay boşluğuna düşmediğniz gibi güney yarım kürede de, yerçekimi etkisiyle uzaya düşülmez.
Diğer bir konu olan düz dünya fikri ise, pek mantıklı değil. Cünkü; binlerce yıllık çekim ve dönme kuvvetlerinden dolayı düz oluşma ya da (oluştuysa bile) kalması fizik kurallarına göre mümkün değildir. Ve şu ana kadar düz bir gezegen keşfi yok, dünya neden düz olsun (kalsin) ki? Bu iddiayı bilimsel olarak kanıtlamak iddiayı ortaya atana düşer. Yani iddia sahibi ispatla yükümlüdür.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


İ
ioz
geçen ay (986 mesaj)
canımcım kapasiten dünya konusunu anlamayacağı için sana basit bir deney sundum.

sen daha sana anlatılan şeyi dahi yapmayıp

birileri sana inandırmasını sağlayacak ELLE TUTULUR bir kanıt istiyorsun.

bu yüzden sen idiocray filmindeki devlet başkanı zekasıyla edebiyat yapıyorsun.

manyetizma nedir biliyormusun? etkenleri nedir biliyormusun? yok

ne biliyorsun işkembe tabiki




Bu mesajda bahsedilenler: @Koks34

İ
ioz
geçen ay (986 mesaj)
yaw sen hiç yıldız haritası nedir duymadın mı diyeceğimde duymamışsındır.

şimdi senin gördüğün yıldızlarla brezilyadaki adamın gördüğü yıldızlar aynı değildir

çünkü ikiside farklı taraftaki yıldızları görürler diyeceğim ama sen yıldız nedir falan diye soracaksın

boşuna oksijen israfısın ne diyim ki




Bu mesajda bahsedilenler: @Koks34

G
GS Erol Zafer
geçen ay (53 mesaj)
Her insanın vücudunda belli bir miktar demir bulunur. Dünyanın çekirdeğinde de mıknatıs var. Ne olacaktı başka? Tabi ki düşmeyecektir kimsecikler .S




G
GS Erol Zafer
geçen ay (53 mesaj)
Geçen bi ara boş bulunup tutunmayı unutmuşum Antalya'ya doğru yuvarlandım son anda yakaladım bi palmiyenin dalını yoksa çıkacaktım yörüngeden. Neyseki kuzey yarımküredeyiz de bu işlerin çözümü daha kolay ya güneyde olsaydık :/




S
selocanq
geçen ay (33 mesaj)
Uzay sonsuz ve dediğin gibi üç boyutlu değil. O yüzden alt üst diye bir kavram da yok. Dünyanın yuvarlak olması ile konunun zerre alakası yok dünya altigende olsa dediğin geçerli





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Koks34

C
Cinali1
geçen ay (429 mesaj)
Konuda sana onlarca deney fikri verilmiş. Kanıt sunulmuş. Sen ise sadece seninke tartışmaya girenlere cevap yazıyorsun. Senin amacın kanıt falan değil uğraşacak adam arıyorsun. Kanıt zaten yeryüzünün kendisi aramana gerek yok. Dünyaya düz diyen adam seyahat eder, dünyanın sonu nerdeymiş gider bakar ve kendi inancini kanitlar. Hayatında yurtdisina çıkmamış adamsın, algın kapalı, dünyadan bihaber olduğun gibi interneti de forumlara girip millete sataşmak için kullanıyorsun. Bomboş bir adamsın. Hele git bir inancını kanıtla. Dünya düzse sonunun fotoğrafla, bizi inandır bizde milyonlarca kanıt var senin kanıtın nerde?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P
Posta güvercini
geçen ay (23 mesaj)
Bunu alttakilere sorsana niye siz düşmüyorsunuz diye .





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >