Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye
37
Cevap
0
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Cevap: Dügunlerde oynamasini nerden ogrenebilirim (2. sayfa)

O
Ohol Oula
2 hafta (2663 mesaj)
Sadece işe çıkarsam yapıyorum. Bahşiş için





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Kanatlandırmayan_Redbull

G
gustawa
2 hafta (635 mesaj)
açıyosun youtube--> ankara topal oyun havası izliyosun ve deniyosun evde




O
Overkahan
2 hafta (225 mesaj)
Ahaha ben de bilmiyorum.En son çok ısrar etmişlerdi ben de açtım kollarımı şıklattım parmaklarımı.Ayakları da bir ileri bir geri felan yaptım.Müziğin ritmine göre uydurursun bir şeyler.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


W
wesile
2 hafta (125 mesaj)
Düğünlerde oynamayı en çok oynaya oynaya öğrenirsin. Arkadaşlar arasında olsun canın sıkılınca aç bir oyun havası oya o şekilde ritim duygun da gelişir.
ilk başta biraz rezil olursun filan ama sonrası gayet iyidir :)




R
ripendis
2 hafta (202 mesaj)
Nerdesin len sen len bilader





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Ohol Oula

O
Ohol Oula
2 hafta (2663 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ripendis

Nerdesin len sen len bilader
Hissettiğin yerdeyim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
mstfztkn
2 hafta (38 mesaj)
Sen yine iyisin akraba düğünü için istiyorsun. Benim ay sonu düğünüm var. Eşim ankaralı ve ben oyun dans vs bilmiyorum &#128512; tehlikenin farkındayım &#128514;&#128514;&#128514;





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
Kanatlandırmayan_Redbull
2 hafta (126 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mstfztkn

Sen yine iyisin akraba düğünü için istiyorsun. Benim ay sonu düğünüm var. Eşim ankaralı ve ben oyun dans vs bilmiyorum &#128512; tehlikenin farkındayım &#128514;&#128514;&#128514;
Vay be hocam demek evlisin ha
Evlendigine pisman oldunmu?





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

_
_turbo_
2 hafta (2076 mesaj)
Yutupdan orgenebilisin





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


M
mstfztkn
2 hafta (38 mesaj)
20 gün sonra evli olcam ondan sonra belli olur ama öncesinde masraflar konusunda pişmanlık var tabi her gün ayrı bi para çıkıyor cepten &#128512;





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Kanatlandırmayan_Redbull

R
ripendis
2 hafta (202 mesaj)
kes len





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Ohol Oula

O
Ohol Oula
2 hafta (2663 mesaj)
düzgün konuş bremin ipinden bulurum adresini





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ripendis

T
TRajikomik
2 hafta (789 mesaj)
bence dans etmek normal bir davranış değil. şayet çoğu komik görünüyor





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TRajikomik -- 13 Haziran 2019; 0:29:22 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

R
ripendis
2 hafta (202 mesaj)
Diyarbakır izmir kadife kale çoçiğiyam oglim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Ohol Oula

R
ripendis
2 hafta (202 mesaj)
Duğunler dans etmek boş adam işi kardeş





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @TRajikomik

R
ripendis
2 hafta (202 mesaj)
de yi beni.yerime koy





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @TRajikomik

F
Flawsız
2 hafta (248 mesaj)
İşin sırrı oynamak. Oyun havasını açacaksın youtube dan falan kaliteli oynayan adamları izleyerek taklit edeceksin.Ben böyle mi öğrendim hayır ama ben çocukluğumdan beri düğünlerde çıkar oynarım.Dugunlerde güzel oynayan abilerimi taklit ede ede öğrendik zaten temel mantığı kavradiktan sonra gerisi akıyor ritime saldın mı kendine özgü figürler bile geliştiriyorsun.Oynayin hocam oynamak iyidir stres mtres bırakmaz adamda.

https://youtu.be/WK_-9Mg0W18

Olayın özü yürürken ritim eşliğinde yaylanarak yürümek gerisi üstüne eklediğin figürler haydi bakalım hocam kolay gelsin inşallah kıvırırsınız.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


N
No Smoking
2 hafta (248 mesaj)
evinin adresini yaz öğreteyim