Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
185
Cevap
0
Tıklama
31
Öne Çıkarma
Dragon Age: Awakening Türkçe Yama Çalışması Tamamlandı [TAM SÜRÜM]

W Wollnir Konu Sahibi
2 yıl (57 mesaj)




-


Arkadaşlar selam,

Öncelikle başta Absnthe olmak üzere, test ekibine katılarak yamanın gelişimine aktif katkı sağlayan tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Yamaya başladığım günden itibaren gerek özel mesaj yoluyla gerekse konuya ileti göndererek destek olan arkadaşlara da ayrıca teşekkür ediyorum.

Kurulum;


Awakening Türkçe yamasını bu linkten (tıklayın) indirebilirsiniz.

Talent/Skill'lerin Türkçe olmasını istiyorsanız Awakening Codex dosyasını bu linkten (tıklayın) indirebilirsiniz.

Kurulum;

- Öncelikle Dragon Age: Origins'in Türkçe yamasını (tıklayın) indirip kurmanız gerekiyor.

- Awakening'in Türkçe yamasını indirin ve indirdiğiniz dosyayı: "D:\Games\Dragon Age - Origins\Addins\dao_prc_ep_1\module\data\talktables"ın içine kopyala-yapıştır yapın.

- İndirdiğiniz Codex dosyasını da "D:\Games\Dragon Age - Origins\packages\core_ep1\data\talktables"ın içine kopyala-yapıştır yapın.

Keyifli oyunlar.

Ayrıntılı Bilgiler;

- Neden Origins'in Türkçe yamasını kurmamız gerekiyor?

[spoiler=4509133578]Awakening içindeki eşyaların bir kısmı Origins'in codexlerinde bulunuyor. Şayet eşyaları da Türkçe görmek istiyorsanız Origins'in yamasını da kurmanız gerekiyor. Eşyaları problem etmiyor, yalnızca diyaloglara odaklanıyorsanız, doğrudan Awakening'in Türkçe yamasını kurabilirsiniz.[/spoiler]


Son olarak, bildiğiniz gibi bu çeviriyi tamamen gönüllü olarak gerçekleştirdim ve kimseden bir ücret talep etmeden paylaşacağım. Twitch kanalıma ve bana maddi bir destek sağlamak isteyen arkadaşlar olursa aşağıdaki linke tıklayabilirler. Teşekkürler.

https://www.bynogame.com/destekle/Wollnir
https://www.twitch.tv/wollnir





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wollnir -- 12 Mart 2021; 18:35:8 >

Arkadaşlar, ana hikayenin çevirisi büyük ölçüde tamamlandı. Öncelikle kendim oynayıp eksik ya da hatalı bir yer var mı diye kontrol edeceğim. Şayet ana hikayede herh...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Wollnir - 2 yıl +9
Ana oyunun, yani Origins'in çevirisini en baştan yapıp hepsini tek bir pakette sunmak gibi bir planım var. Ancak iyi bir çalışma için gerekli olan zamanı ayırmak çok zor.

&...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Wollnir - 2 yıl +6
Yama güncellendi, oyun sonu metinleri ve eksik kalan birkaç kısım daha çevrildi.
Yoruma Git
Wollnir - 10 ay +4

B burakop
2 yıl (105 mesaj)
üstat hali hazırda devam eden bir DA awekening yaması var Kuiks nickli arkadaşla birleşseniz daha hayırlı olur bence hem iş bölümü olur hemde yama daha çabuk biter.Ayrıca dragon age origns ve dragon age 2 nin yamaları zaten var


Bu mesaja 2 cevap geldi.

W Wollnir Konu Sahibi
2 yıl (57 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: burakop

üstat hali hazırda devam eden bir DA awekening yaması var Kuiks nickli arkadaşla birleşseniz daha hayırlı olur bence hem iş bölümü olur hemde yama daha çabuk biter.Ayrıca dragon age origns ve dragon age 2 nin yamaları zaten var
Kuiks ile haberleştik, konuyu bana devredeceğini söyledi. Var olan yamaları gördüm, başarılı, ancak ben yeniden tercüme edeceğim.


Bu mesaja 3 cevap geldi.

S STENSTEN
2 yıl (386 mesaj)
Başarılar dilerim. Uzun zamandır beklediğim bir çalışmaydı ana oyun ile beraber. Fakat 2. oyunun bulunan yaması şu an için yeterli bence ve onunla uğraşmak yerine 1. oyun ile Awakening'i çevirmeniz daha iyi olur.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Wollnir

G Gwynbleidd.
2 yıl (6520 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Wollnir

Kuiks ile haberleştik, konuyu bana devredeceğini söyledi. Var olan yamaları gördüm, başarılı, ancak ben yeniden tercüme edeceğim.

Alıntıları Göster
Kendisi yerine siz mi devam edeceksiniz ? Kolay gelsin. Keşke ekip halinde olabilseydiniz ama şartlar uygun değil sanırım




G Gwynbleidd.
2 yıl (6520 mesaj)
Birde codex bölümüne hiç bulaşmazsanız baya zaman kazanırsınız. Genel çoğunlukta böyle düşünüyor çünkü.




W Wollnir Konu Sahibi
2 yıl (57 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: STENSTEN

Başarılar dilerim. Uzun zamandır beklediğim bir çalışmaydı ana oyun ile beraber. Fakat 2. oyunun bulunan yaması şu an için yeterli bence ve onunla uğraşmak yerine 1. oyun ile Awakening'i çevirmeniz daha iyi olur.
Evet önceliğim Awakening, o tamamlandıktan sonra diğerlerine geçeceğim.

quote:

Kendisi yerine siz mi devam edeceksiniz ? Kolay gelsin. Keşke ekip halinde olabilseydiniz ama şartlar uygun değil sanırım
Birde codex bölümüne hiç bulaşmazsanız baya zaman kazanırsınız. Genel çoğunlukta böyle düşünüyor çünkü.


Kuiks pek vakti olmadığını, konuyu bana devredebileceğini yazdı. Kendisi devam edecek mi emin değilim.

Ben biraz düzensiz, çeviriye göre ortaya çıkarttığım bir sisteme göre gidiyorum. Ekip çalışmasına girersem bu sistemi bozmam gerekir, o sebeple yalnız çevireceğim. Ayrıca iş daha zor olsa da tek kişinin yaptığı çevirileri daha başarılı buluyorum, üslup, imla kuralları ve akıcılık belirli bir doğrultuda gidiyor.
Codex'lere diyalogların çevirisini tamamladıktan sonra çeviririm muhtemelen, şu an sadece oyunun ana ve yan görevlerine odaklıyım.




A Absnthe
2 yıl (1532 mesaj)
Kardeşim inşALLAH sen bitirirsin.. Codexler seni epey zorlayacak haberin olsun.
inşALLAH bitireceksin :) Takipteyim


Bu mesaja 2 cevap geldi.

K kuiks
2 yıl (237 mesaj)
Arkadaşlar konuyu kardeşimize devrettim. Başarılar diliyorum kardeşim





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuiks -- 2 Mayıs 2020; 1:45:29 >


A azor ahaii
2 yıl (307 mesaj)
Başarılar dilerim. Umarım yarım kalmaz ve sonunu görürüz. Kolay gelsin...




W Wollnir Konu Sahibi
2 yıl (57 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Absnthe

Kardeşim inşALLAH sen bitirirsin.. Codexler seni epey zorlayacak haberin olsun.
inşALLAH bitireceksin :) Takipteyim
quote:

Arkadaşlar konuyu kardeşimize devrettim. Başarılar diliyorum kardeşim



quote:

Başarılar dilerim. Umarım yarım kalmaz ve sonunu görürüz. Kolay gelsin...


Teşekkürler arkadaşlar, konuyu güncel tutacağım.




W Wollnir Konu Sahibi
2 yıl (57 mesaj)
Konuyu güncelleyip video ekledim arkadaşlar, dileyenler izleyip diyalogların nasıl olacağı hakkında fikir sahibi olabilir.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

L lennon54
2 yıl (323 mesaj)
Bu çeviri bittikten sonra özellikle ilk oyunun eksik dlc lerine yönelirsen çok güzel olur. Çok sevaba girersin.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Wollnir

A Absnthe
2 yıl (1532 mesaj)
Mülkemmel Ellerine Saglik , Takipdeyiz :)




W Wollnir Konu Sahibi
2 yıl (57 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: lennon54

Bu çeviri bittikten sonra özellikle ilk oyunun eksik dlc lerine yönelirsen çok güzel olur. Çok sevaba girersin.
Awakening dışındaki tüm dlc'ler çevrildi diye biliyorum ama, eğer çevrilmediyse el atarım.




K kuiks
2 yıl (237 mesaj)
Güzel hade hayırlısı




J JipiaxPhoenix
2 yıl (95 mesaj)
Kolay gelsin




S STENSTEN
2 yıl (386 mesaj)
Bu ne hız. Sabırsızlıkla bekliyoruz.




H Hands0meJack
2 yıl (6587 mesaj)
bu kez olacak hissediyorum




_____________________________

Eski kullanıcı adı: AdilOlmayanYıldırım



4 4T1LL4
2 yıl (75 mesaj)
Allah kolaylık versin. Teşekkür ederim.

Diger DLClere el ata bilirmisin? Çünkü translate abuk sabuk çevrilmiş dlcler. Bide oyunun Şehirli elf kısmını? Böyle tam paket sağlam olur yama.

Örneğin AnonymousÇeviri ekipi tüm TWD yazmalarını düzenleyip bi paket yaptılar.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.