Bu konudaki kullanıcılar: 5 kayıtlı üye, 105 misafir, 74 mobil kullanıcı
127925
Cevap
1590128
Tıklama
988
Öne Çıkarma
Cevap: 🔥 Dolar 8,70 Euro 10,37 - Altın 497 | 17 HAZİRAN 🔥 (5411. sayfa)

A antizero
4 ay (860 mesaj)
Alt seviyeden merkezin biraz döviz toplamış olma ihtimali var mı?

Yoksa büyük faizciler kaçış peşinde mi?

Çok hızlı oynuyor yahu.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

* *GameOver*
4 ay (13933 mesaj)
7.43 ?




K kerimcem
4 ay (6038 mesaj)
dolar değer kazanıyor faiz zımburtısından..
gelişmekte olan ülkelerdede benzer.
Dolar Real Kurları | USD BRL Analizleri - Investing.com




M Mahsun Scofield
4 ay (111 mesaj)
CEPTETEB bildiğin TL kurlarını kapattı. Başka bir ülkede olsa ne cezalar alırlardı. Vatandaşa kazık dolar satarken iyi, vatandaş dolarını iyi fiyattan satınca kapat oh ne güzel valla.
< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B b0Ni
4 ay (26429 mesaj)
USD/TRY - Amerikan Doları Türk Lirası 7,4424 +0,2776    +3,87%
USD/ZAR - Amerikan Doları Güney Afrika Randı 15,0262 +0,5375    +3,71%
USD/MXN - Amerikan Doları Meksika Pesosu  21,0015 +0,6425    +3,16%
USD/RUB - Amerikan Doları Rus Rublesi 74,6587 +1,1282    +1,53%
USD/BRL - Amerikan Doları Brezilya Reali 5,5276 +0,1214    +2,25%

goü'lerde bir şey deniyorlar yine


Bu mesaja 1 cevap geldi.

5 58daging
4 ay (382 mesaj)
Ulan faize geçtik dolar artıyor. Paranın değerini koruyalım dedikçe terste kalıyoruz. Şu an neden artıyor herhangi bir bilgi var mı ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

H hakan_44
4 ay (1549 mesaj)
Vix 28 olmus us10y 1.55 yarin piyasalrda deprem olacak bizde daha kotu hem yuksek faiz hem yuksek kur



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D Darch
4 ay (1636 mesaj)
İhale usulü açık alacağız dediler, akşam vakti olması yabancı kaynaklı bir hareket olduğunu gösteriyor.




Bu mesajda bahsedilenler: @antizero

İ into007
4 ay (158 mesaj)
Yaw birader sorma, vallahi daraldım ya.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @58daging

T The Power of Faith
4 ay (12947 mesaj)
Tuhaf şeyler oluyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Stand Alone



D dark dragon
4 ay (8553 mesaj)
Yoksa Berat Reis geri mi geldi



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


T ttfvol
4 ay (1230 mesaj)

R Redeemertr
4 ay (456 mesaj)
la bir iki saat piyasalardan uzaklaşayım dedim doları hemen roketletmişsiniz, sizi de boş bırakmaya gelmiyor




G ghost43
4 ay (181 mesaj)
Borsada alt üst oldu millet




H hakan_44
4 ay (1549 mesaj)
Us10y faizleri 1.50 yi gecti o yuzden dolar artiyor riskten dolayi dolara kacis var



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @58daging

M MaDJeRo
4 ay (526 mesaj)
hey berat oradaysan ses ver




X xyro
4 ay (1527 mesaj)
bu hızla giderse sabaha 10 olur tefeciler çıkıyo galiba.




R ressi1
4 ay (2200 mesaj)
FED masaya çıkıp tepiniyor şuan ***, yeni zam dalgamızda hayırlı olsun.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ressi1 -- 25 Şubat 2021; 21:22:7 >


D Darch
4 ay (1636 mesaj)
Bir şekilde düşürmezlerse yarın burada çarşı pazar çok feci karışır, borsada panik görebiliriz. Müdahale var gibi ama yeniden artıyor.

YTD




L ltrg
4 ay (1490 mesaj)
Yahu bi alemsiniz.İnerken bile zam geliyor.Zamsiz gunumuz mu var.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @acelilctl