Bu konudaki kullanıcılar: 110 misafir, 45 mobil kullanıcı
100296
Cevap
1590128
Tıklama
890
Öne Çıkarma
Cevap: 🔥 Dolar 7,78 - Euro 9,45 - Altın 459 | 03 ARALIK 🔥 (16. sayfa)

K kangaetemo
4 yıl (12877 mesaj)
Nisan 2017de dolar 2.6 olsun sana 1000 dolar vericem, o derece guvenmiyorum dedigine.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Elk.De

M malatya6089
4 yıl (154 mesaj)
Ülke de seçim zamanı nasıl asgari ücrete zam yapacağız diye millet Kandıyasa seçim geldiği zaman yeniden zam yaparlar millet yine Kanar çünkü milleti parayla kandırma kolay





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K Kabus87
4 yıl (589 mesaj)
Adama diyorum dolar 3.20 olmuş adam diyor banane dolardan dolarım yokki diyor bende dedimki akplimisin evet akpliyim diyor





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

U upliftingsky
4 yıl (1125 mesaj)
Beyler dolarları satalımmı daha bekliyelimmi:D Trump reise selam yola devam: D





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

D Desider Specialist
4 yıl (2076 mesaj)
Yok geçen bi şarkı dinledim orada diyordu





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Trabzonspor

S ShadowOfDarkness
4 yıl (2824 mesaj)
Doların 1.10 olan zamanlarını gördük biz.Şimdi 3.10 bizim millet akıllanmaz.5 tl olsunda akıllansın diye beklemeyin boşuna




B black_flood
4 yıl (1195 mesaj)

D dephyr
4 yıl (3075 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: upliftingsky

Beyler dolarları satalımmı daha bekliyelimmi:D Trump reise selam yola devam: D

Daha aralıkta fed var satmayın dolarlari daha karpuz kesecezzz





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B Bukalemun
4 yıl (9400 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kabus87

Adama diyorum dolar 3.20 olmuş adam diyor banane dolardan dolarım yokki diyor bende dedimki akplimisin evet akpliyim diyor

Doları olanlarda chp 'li

Ama hükümeti sevmiyorlar, bak biz dersimli kemal den nasıl memnunsak . Fakir halkta akp den memnun.

Wall street protestosunu hatırlatıyorum insanlar ne den pankart açtın? sonları ne oldu ?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B brkylmz19990102
4 yıl (814 mesaj)
Beyler sakin 2023 te tamamen bordan üretilen teknolojik eşyalar üreteceğiz amarigan piyasası bizi etkilemeyecek teknoljik eşya alırgene , doları çokta şey etmemek lazım





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B brkylmz19990102
4 yıl (814 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: black_flood


quote:

Orijinalden alıntı: ShadowOfDarkness

Doların 1.10 olan zamanlarını gördük biz.Şimdi 3.10 bizim millet akıllanmaz.5 tl olsunda akıllansın diye beklemeyin boşuna

Senin o dediğin dönemde daha 15 liraya format atmanın peşindeydim zaman su gibi geldi geçti. tabi o dönemde bazı . evlatları bir taraflarını parçalıyordu TL güçlendi diye topunun başı dertten kurtulmak bilmez inşallah hiç bu tarz VATAN HAİNİ bulmak mümkün değildir diğer ülkelerde. Dolar yükseldi diye göbek atanların idam edip gebertmedikçe bu devlet asla iflah olmayız.

İdam idam diye ortalıkta koşturanlar idama layık görülen kişilerden değerli değildir bence.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


U upliftingsky
4 yıl (1125 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: dephyr


quote:

Orijinalden alıntı: upliftingsky

Beyler dolarları satalımmı daha bekliyelimmi:D Trump reise selam yola devam: D

Daha aralıkta fed var satmayın dolarlari daha karpuz kesecezzz

Hocam 3.06 da aldım. Daha ne kadar artar elimizde patlamasın fed arttırma olmayabilir diyor dolarda yen karşısında değer kaybediyor japonlar önlem alabilir?:) Trump reis napar?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi upliftingsky -- 9 Kasım 2016; 19:03:51 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C captain_turkiye
4 yıl (3851 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: black_flood

çokta tın dolar euro

Cokta tin mi? Yoksa sende dolar kullanmiyoruz, bize ne diyenlerden misin?




3 32aslan
4 yıl (1470 mesaj)
Ekonomik olarak ülkeye tecavüz ediliyor, ama millet nasıl bir kafa yapısındaysa kimsenin umurunda değil , saray danışmanı çıkmış diyorki ekonomimiz iyi , kurun yükselmesi normal .Biriside demiyor ki , arkadaş senin paran her geçen gün değer kaybediyor , ekonomimiz nasıl iyi anlat bakalım bi bizde öğrenelim ? Yakında zam haberleri ve ek vergi haberleri gelir , o zamanda suçu fetöye atarlar , onlar yüzünden kur arttı derler.




G Guest-C38AD7067
4 yıl (166 mesaj)
Arkadaşlar Mualif olabilirsiniz ona bişi dediğim yok ama gerçekten burada öyle bir güruh varki kendi para biriminin değer kaybetmesine üzülmüyor tam tersine bundan zevk alıp ooo daha dur 4 5 olmasını istiyor o kadar oportünist insan var ki bu forumda ülkesinin geleceği vs hiç umrunda değil, bu arkadaşlar milli mücadale döneminde amerikan mandası, amerikan mandası diye bağıran güruh dan farksız... Ben meclisteki bir partiyi desteklemiyorum,RTE den memnun değilim ama sizin yaptığınız gerçekten oportünizim. Ekonomik kriz cıksa, babası işten çıkarılcak aç kalıcak halen ekonomik kriz olmasını istiyor, garip :D


Bu mesaja 4 cevap geldi.

U upliftingsky
4 yıl (1125 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ThePandorasBox

Arkadaşlar Mualif olabilirsiniz ona bişi dediğim yok ama gerçekten burada öyle bir güruh varki kendi para biriminin değer kaybetmesine üzülmüyor tam tersine bundan zevk alıp ooo daha dur 4 5 olmasını istiyor o kadar oportünist insan var ki bu forumda ülkesinin geleceği vs hiç umrunda değil, bu arkadaşlar milli mücadale döneminde amerikan mandası, amerikan mandası diye bağıran güruh dan farksız... Ben meclisteki bir partiyi desteklemiyorum,RTE den memnun değilim ama sizin yaptığınız gerçekten oportünizim. Ekonomik kriz cıksa, babası işten çıkarılcak aç kalıcak halen ekonomik kriz olmasını istiyor, garip :D

Devlet bizi bu hale sokarken düşünüyor muydu? Keşke yükselmese ama elinde doları olanlar ne yapsın satalım mı direk 1oo.ooo$ ı ekonomi için? veya kenarda tl si olanlar ne yapsın ? Değeri duşuyor. Yılbaşında zamlarda görüşmek dileğiyle...





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A alex59
4 yıl (834 mesaj)
Dolar bu saatten sonra düşmez, şimdiye kadar Abd o zamanlar Irak sorunuyla uğraşırken (olmayan kimyasal silahlar) parite'yi dengede tutmak için muslukları açmış ve dolar düşük seyretmişti.

Ancak bunlar geçmişte kaldı ve artık musluklar kapandı.
Bu günleri görüp teknolojiye yatırım yapanlar kısaca ekonomisini ihracatla güçlendirenler kazanırken biz kaybettik.

Merkez bankası bağımsız değil ve dolara müdahale edecek rezerv yok.
Saray zatı milyon dolarlar istiflerken doların düşmesi hiç işine gelmiyor.
En önemlisi üreten değil tüketen bir toplum olunca işimiz daha çıkmaza giriyor.

Bütün bunlar olurken halen doların düşeceğine inan varsa çok yanılır.




H halil altın
4 yıl (967 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ThePandorasBox

Arkadaşlar Mualif olabilirsiniz ona bişi dediğim yok ama gerçekten burada öyle bir güruh varki kendi para biriminin değer kaybetmesine üzülmüyor tam tersine bundan zevk alıp ooo daha dur 4 5 olmasını istiyor o kadar oportünist insan var ki bu forumda ülkesinin geleceği vs hiç umrunda değil, bu arkadaşlar milli mücadale döneminde amerikan mandası, amerikan mandası diye bağıran güruh dan farksız... Ben meclisteki bir partiyi desteklemiyorum,RTE den memnun değilim ama sizin yaptığınız gerçekten oportünizim. Ekonomik kriz cıksa, babası işten çıkarılcak aç kalıcak halen ekonomik kriz olmasını istiyor, garip :D

Size katılıyorum. Doların yükselmesini isteyenler, muhalefet içerisindeki bir kısım kişiler. Onların derdi ülke ekonomik krize girsin. Böylelikle de iktidar gitsin.

Aslında bu şekilde düşünerek iktidarı guclendirdiklerini anlamiyorlar.

Ülkede her türlü kriz beklentisiyle iktidar zayiflamaz. İktidar olmak isteyen akılcı politikalarla halkın gönlünü kazanma yolunu seçmeli.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

G Guest-C38AD7067
4 yıl (166 mesaj)
Kastediğim devletin politakası vs değil demek istediğim insanların bu gidişatdan zevk alması. Ben şu anda kendi paramı kazanmıyorum,hükümetten memnun değilim, babamın maaşı var ve annemin maaşı var öyle geçinmeye çalışıyoruz, babam bilgisayar sektöründe calışıyor eğer ilgiliyseniz bilirsiniz ülkede doların yükselmesi bilişim sektörünü doğrudan etkiliyor. Bende mualif bir insanım ama eğer bir ekonomik kriz çıkarsa belki hükümet düşer düşmez orasını hiç bilmiyorum ama bildiğim tek bişi var babam işinden olucak ekonomik kriz bizi teğet geçmeği bırak içimizden geçicek:D hükümetin düşmesini istiyorum ama bunun ekonomik kriz ile değil normal yollarla olmasını istiyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @upliftingsky

G Guest-C38AD7067
4 yıl (166 mesaj)
İnşallah FED faiz artırmaz bu doların yukarı gidişide yavaşlar.




Bu mesajda bahsedilenler: @halil altın