Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
28
Cevap
2482
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: dizel gets mi,dizel punto mu, yoksa dizel yaris mi kararsız kaldım. (2. sayfa)

1 19can84
15 yıl (8826 mesaj)
dizel i ekonomi için aldığına göre, 1300 cc altı bir araç almalısın, çünkü 1300 cc yi geçince senelik vergi 2 ye katlanıyor, senede 300 ytl zararın olur.

punto veya corsa alabilecek bütçeniz varsa bu iki modelden birini alın. çünkü hem sınıfının en iyi 5 modelinden 2si, hem de 1250 cc ler.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

H Hakantan
15 yıl (92 mesaj)
bana göre punto direk listeden atılır. eğer fonksiyonel ve modern görünüşlü bir araba istiyosan yaris. yok klasik gözüksün motoru da güçlü olsun yeter diyosan getz. benim kişisel tercihim getz olur. yarisin için çok sevimsiz herşey bi tuhaf dizayn edilmiş, biraz klasik görünüş seviyorum




Ö özbekli35
15 yıl (3416 mesaj)
1250cc bir arabanın gücü nedirki?
1,3 multıjetler o kadar güçsüz kalıyorki 1,5 crdi 110 bg 240 nm yanında sorma yani....
ve 1,5 in vergisi 6 aylığı 262,00 ytl bence çok değil 2007 model ve bu kadar güçlü bir arabaya göre....

quote:

Orjinalden alıntı: 19can84

dizel i ekonomi için aldığına göre, 1300 cc altı bir araç almalısın, çünkü 1300 cc yi geçince senelik vergi 2 ye katlanıyor, senede 300 ytl zararın olur.

punto veya corsa alabilecek bütçeniz varsa bu iki modelden birini alın. çünkü hem sınıfının en iyi 5 modelinden 2si, hem de 1250 cc ler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C cevizkabugu
15 yıl (2372 mesaj)
1300cc 70 hp multijeti motordan saymıyoruz zaten. şahsen albea yı test ederken bu çok övülen motoru zorlamıştım. biraz daha zorlasaydım sanırım elimde kalacaktı biyerleri aracın. neyseki bana göre bir araç değildi sadece fiatın aptal görnüşlü aracına binip nostalji yapmıştım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

J JackDaniels
15 yıl (17382 mesaj)
valla bugün arkadaşla toyota ya aurise bakmaya gitmiştik yarisede baktım

alt donanımları valla getzden farksız kalite olarak

hele mmt şanzımanın düz vitesten bozma otomatik olduğunu öğrenince eyice soğudum toyota dan valla

heleki full diye sattıkları zenon sunroof vs bile olmayan böyle bi arabaya 46000 lira istediklerini duyunca


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C carenfly
15 yıl (577 mesaj)
Puntoyu hiç düşünme , Çok tipsiz.
Bu arabayı hergün görücen içine girecen. Puntoyu hergün gördüğümü düşünüyorumda , içim kalkıyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C cevizkabugu
15 yıl (2372 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: carenfly

Puntoyu hiç düşünme , Çok tipsiz.
Bu arabayı hergün görücen içine girecen. Puntoyu hergün gördüğümü düşünüyorumda , içim kalkıyor.



ÖÖöööööööööööörrrggg.. iğrenç bi araba yaa.. ben bazen yolda görüyorum tiskiniyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A ahmettuf53
15 yıl (320 mesaj)
walla şu söyledğin arabalar içinde etz i tek geçerim ama şöyle golf yada polumu getzmi sorsaydın tabiki golf derdim...ama onları düşünmüyorsn galiba o yüzden GETZ GETZ GETZ..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F frk96
15 yıl (1920 mesaj)
DİZEL YARİS 1.4 90HP
YADA DİZEL CORSA 1248CC 90HP



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.