Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
913
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Diş Teli ve Şeffaf Plak Hangisi iyi
D
2 yıl (662 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhabalar 14 yaşında çocuğum için diş teli ve şeffaf plak arasında kaldım daha önce kullanan yada çevresindeki kullanlardan bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim. Şimdiden teşekkürler.



G
2 yıl (380 mesaj)
Onbaşı

yaşı küçük olduğu için önce hekim muayenesinden geçmesi daha iyi olur. ama önerim şeffaf plak



O
2 yıl (292 mesaj)
Onbaşı

şeffaf plak daha iyi



B
2 yıl (370 mesaj)
Onbaşı

her ikisini de kullanmak durumunda kaldım maalesef. tel tedavisi çok yorucu bi süreçti sonra şeffaf plak keşfettim ve direkt ona geçiş yaptım. iyi ki de yapmışım. çok konforlu bir tedavi



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.