Asha Sharma, Xbox tarafında ciddi bir değişim yapacak gibi görünüyor. Birkaç stüdyonun kapatılacağı söyleniyor. Bazıları bağımsız olarak devam etmek için Xbox tarafı ile görüşmeler yapıyormuş deniyor. Microsoft, Xbox için bizim Merkez Bankası gibi para yakıyordu. Artık bundan vazgeçecek gibi görünüyor. PC tarafını da etkileyebilir diye burada paylaşayım dedim.
Bence xbox, bir bakıma iyi yapıyor.Çoğu stüdyosu saçma sapan oyunlar yapıyordu.Örnek ninja theory,özünden kopup yürüme simülasyonu yaptılar.Şimdi de yapsınlar bakalım.
Burası yeri değil; farkındayım ama burada sosyal bir akış olduğu için sormak istedim: Python ve Rust üzerinden Pyglossary ve Kindling'e hâkim birileri çıkar mı acaba? Danışmak istediğim birkaç nokta var. Mesaj yoluyla ulaşabilirsiniz.
Özellikle Kindle kullananlar yardımcı olabilirlerse sevinirim. Forumdaki Kindle başlığı öksüz kalmış çünkü.
https://x.com/i/status/2066553820843532349
https://x.com/i/status/2066576135446524047
https://x.com/i/status/2066564753481175208
https://x.com/i/status/2066617675141279797
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dürüstİnsan -- 16 Haziran 2026; 0:3:30 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle