| Bu ayki humble choice'ta bulunan octopath traveler 2'yi satmak isteyen olursa bir pm kadar uzagindayim. |
|
6 dolara çıktı yumulun hemen fiyatı böyle kalmayabilir gece kartım dönsün alacağım bende. THQ nasıl saldı bu fiyata hayret. https://store.steampowered.com/app/2186990/Fatekeeper |
| her yerde fiyati benzer, buyutulecek bir sey yok |
| Resimler ilgi çekici görünüyor aldım çok çok beğenmezsem iade ederim. Teşekkürler hocam. |
| mena fiyatı uygun demedim fiyatını nasıl saldılar dedim steam konusunda da adamlar çok ucuz kaçmış yazmış fiyatı yanlış girdik diyerek düzeltebilirler. |
|
@Guhong01 @imjohnnystark @ultralisk Oyunun şu an oynanabilir kısmı sadece 2 saat, fiyatı bu nedenle bu şekilde. 18 ay boyunca Erken Erişim sürümünde kalması planlanıyor. Steam'de geliştirici ekipten şu şekilde yanıt gelmiş; < Resime gitmek için tıklayın > https://steamcommunity.com/app/2186990/discussions/0/661611657899016159 |
Bende aldım. Fiyat uygun dursun hesapta. |
|
Çektim hemen. Bilgilendirme için teşekkürler. |
| Trailer'ını izlerken dark messiah geldi aklıma, bilgilendirme için teşekkürler. |
| Oyunda şuan gamepad desteği yokmuş ama baya gösterisi yapılan bir oyundu. Fiyatı vaat ettiklerine göre baya uygun. Kenarda kalsın. Normal çıkışına kadar çok iyi hale gelecektir. |
| Teşekkürler hocam o zaman şimdi hiç girişmeye gerek yok köşede dursun 1.0 çıksın öyle oynarız. |
| merkezi lokasyonda yatırımlık masrafsız oyun. alın seneye değerlenir. |
| Katılıyorum. 2 saatlik oynanışı bile 300₺ ediyor ki bugün sinemada bir film izlemenin bedeli de aşağı yukarı bu kadar. |
| Daha önce paylaşıldı mı bilmiyorum ama, Xbox Store'da NBA 2K26 pc standart sürüm 290 TL, değerlendirmek isteyen olursa diye yazmak istedim. |
|
Evet doğrudur hocam daha öncede 2 3 kez attım oyunu konuştuk erken erişim diye ama oyun baya iyi duruyor dark mesiah ruhani devamı, bedava fiyattan çıktı 1.5 yıl boyunca gelişir 25 30 saatlik güzel bir rpg&dungeon oyuna dönüşür acelesi yok, tam sürümde en kötü 30 dolara çıkar. türü seven alsın nadasa bıraksın. @KutsalNova @Yanfo @bukalemuncevdet @imjohnnystark rica ederim beyler atın dursun köşede. |
|
20 dakika oynadım, erken erişim hali bayağı erken erişim yani o kadar :)). Ama eğer yapımcı ekip vur-kaç yapmaz ise manyak birşey gelecek. < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
|
Bu ayki Choice bence fena olmamış,hele birde kupon gönderirlerse 8-10 dolardan tam almalık paket olmuş. Octopath Traveler 2,Hellclock özellikle almak istediğim oyunlar arasında idi.İndika nasıl bir oyhundur bilemem ama ilk resmini gördüğümde müslümanlar ile dalga geçen olarak düşünmüştüm ve hiçbir zaman almayı düşünmemiştim (oysa alakası yokmuş).Citizen Sleeper 2'de bence güzel bir oyun. Kupon bekleyeceğim olmaz ise 15 dolar verip almayı değerlendireceğim.Almadığımda ise,kesinlikle pişman olcağım bir ay olacak. Edit: Bedava oyun(2-5 haziran arası) https://store.steampowered.com/app/577740/Winexy |
Bu mesajda bahsedilenler: @mcake±