Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
67
Cevap
0
Tıklama
109
Öne Çıkarma
Cevap: Dihidrojen monoksit yasaklansın! Zehirleniyoruz! (4. sayfa)

A Astrian
2 hafta (39 mesaj)
X ışınları yüzünden mutasyona uğrayan memelilerin yapısında rastlanan bir kimyasal. Ayrıca ciğerlerinize dolması durumunda ciğerlerinizi patlatmak suretiyle ölmenize sebep olur.




M MHEC
2 hafta (1409 mesaj)
Şu herşeye saçma boş beleş diyen, kendini ciddi ve olgun sanan bayat tiplerden gına geldi artık. Şu konuda bile gerginlik çıkarmayı başarmışsınız ya pes. Türk insanı ekonomik depresyon yüzünden şaka konusunda bile gerginlik çıkarmayı başarabilmiş. Herşeye salça olupta mutsuzluğunuzu saçmayın artık yeter lan yeter. Ciddiyet arıyorsan konu dışında işin ne? Git haber bülteni falan izle buraya uğrama.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P PeerNet*
2 hafta (2376 mesaj)
buradaki boş beleş insanlara bunu anlatamazsın





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Wittgensteinn

İ ilhan_28
2 hafta (1452 mesaj)
1 seneyi aşkın bir zamandır buna benzer bir kandırmaca ile tüm dünya uyutuluyor zaten.




1 120205044
2 hafta (34 mesaj)
Bu aynı islamofobi mantığı.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B Ben sero
2 hafta (891 mesaj)
Sonra breakin bad efsanesi doğdu. Hiç bşr şey sebepsiz değildir





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Z zatrox
2 hafta (285 mesaj)
Şimdi ben kalkıp boş beleş insan babandır desem rahatsız olur musun? Evet olursun. O zaman birini eleştireceksen adam gibi eleştirmeyi öğreneceksin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @PeerNet*

Z zatrox
2 hafta (285 mesaj)
Hocam dediklerin doğru ama mesele şu: rastgele bir vatandaşı yolda çevirip bu konudan bahsetsen, o anda kendisine aktardığın hatalı olmayan fakat eksik bilgiler ürkütücü geleceği için seni destekler ve yoluna devam eder. Dur eve gideyim de biraz bilgisayarda araştırma yapayım, sonra gerekirse destek olurum demez.

Örneğin arabalarla zerre kadar ilgisi olmayan bir vatandaşa abs sistemi kazalara neden olabiliyor, ama fren lobisi kaldırılmasına engel oluyor desen "haklısın yeğenim kaldırılsın o zaman" der.

Bu tarz eleştirileri kültür, bilgi ve görgü seviyesindeki farklılıkları gözeterek yapmak lazım. Gönül ister ki her insan bilinçli olsun, sorgulasın araştırsın ama durum ortadayken bu "çalışmalar" insanları ötekileştirmekten başka işe yaramıyor.




Bu mesajda bahsedilenler: @Wittgensteinn

P PeerNet*
2 hafta (2376 mesaj)
senin gibi boş bir insanın ne dediği umrumda değil, blok





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @zatrox
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.