Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
33428
Cevap
811340
Tıklama
14
Öne Çıkarma
Cevap: Digitürk Teklifleri, Hangi Paketi? Kaç TL'ye İzliyoruz? (707. sayfa)

İ
ilkkan03
3 yıl (407 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: sbjk

Ödeme yapmadığın için daha paketi aktif etmeyebilirler online işlemler de paketlerinde ne gözüküyor

boş gözüküyor şuan hocam. Dediğiniz gibi olabilir evet. Bu arada 77 yi açıyomuşum ben , 77. kanal herkeste SD sanırım.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G
gallopstar
3 yıl (19 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ilkkan03


quote:

Orijinalden alıntı: gallopstar


quote:

Orijinalden alıntı: ilkkan03

merhaba arkadaşlar , bir yıllık digiturk kullanıcısıydım , bugün aboneliğimi yeniledim (59x12 tarifesinden). Fakat herhangi bir ödeme yapmadım , sizi digiturk genel merkezden arayacaklar ödemenizi telefondan yaparsınız dediler. Eski uygum HD değildi , bayiden 35 lira ücret ödeyerek HD uydu değişimi yaptım. Eve gelip kurulumu yaptım fakat beinsports HD kanalının geçen seneki SD yayından hiçbir farkı yok. Sadece kanalın logosunda Beinsports HD yazıyor. Logo bile bulanık , bu nasıl HD yayın anlamadım. Resmen internetten izlenen kaçak yayınlar gibi...

Merak ettiğim nokta acaba görüntü ödemeyi yaptıktan sonra düzelir mi ?

87 nolu kanal açık ise hd dir ama zannetmem hd sinyali gelmemiştir kutuna kurulam yap tekrar

Açık değil hocam , muhtemelen ödemeyi yaptıktan sonra açılacak. Ben 77 deki kanal için konuşmuştum. Yani 77 deki kanal SD yayın muhtemelen. HD olan yayının 87 de olduğunu yeni öğrendim ama 😄 Umarım ödemeyi yaptıktan sonra açılır.



Birde hocam bu HD yayın sadece beinspor 1 için mi var , yani şuan diğer turksat kanallarıda HD yayın değil normal yayın .

77 sd

87 hd

77 de görüntü çamur kurulum yap açılmış ise ekleyecek kutu hd 87 nolu kanalı




G
gelecek3535
3 yıl (2408 mesaj)
arkadaslar Agustos sonu eylul gibi TEKNOSA paketleri cikacak imkan varsa bekleyin





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G
gallopstar
3 yıl (19 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: gelecek3535

arkadaslar Agustos sonu eylul gibi TEKNOSA paketleri cikacak imkan varsa bekleyin

kaynak


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
son kararım
3 yıl (283 mesaj)
Şu konuda çok emeğiniz var, umarım istediğiniz teklifi bir an önce alırsınız, gerçekten en iyi teklifi hakediyorsunuz.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sbjk

M
MambaVino
3 yıl (1238 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: sbjk

Ben senin şahsın adına demiyorum geçmiş msjlarda yazanlar var bu kadar paraya digitürk enayiliktir vs diye neyse ben malaef sıcak bakmıyorum donma takılma ozellıkler derbilerde oluyor diye söyleniyor

Neyse konuyu dağıtmayalım ayın 5 oldu hala arayan soran arama kaydıda oluşturduk bekliyoruz hala bekleme moduna mı geçtiler anlayamadık

Yoğunluktan dolayı arayamamışlardır . Bende üyeliğim için yarın şu saatte arayın işlemi gerçekleştiririz dedim , dediğim saatte arayamadılar sonradan iki kez aramışlar . Ondan önceki gün belirttiğim saatte aramışlardı . Yani sizin durumunuzda budur , diğer üyelerden sıra gelmemiştir . Bence pazartesi günü sizi kesin ararlar .





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
shark1907
3 yıl (566 mesaj)
İsterseniz hızınız 100mbit olsun 200 olsun fark etmez yayıncı daha fazla kazanmak için yayını daha fazla kişi ile paylaşacaktır örneğin 50 kişiye yayın verdiğinde donmadan izleyebileceğiniz yayını yayıncı upload hızının desteklemeyeceği kadar fazla kişiye mesela 100 kişiye verecektir bu durumda kasma donma sizin elinizde değil. Ben kesinlikle önermiyorum iptv olayını kullananların %90 ı memnun değildir.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @gallopstar

M
MambaVino
3 yıl (1238 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ilkkan03


quote:

Orijinalden alıntı: sbjk

Ödeme yapmadığın için daha paketi aktif etmeyebilirler online işlemler de paketlerinde ne gözüküyor

boş gözüküyor şuan hocam. Dediğiniz gibi olabilir evet. Bu arada 77 yi açıyomuşum ben , 77. kanal herkeste SD sanırım.

Evet herkeste 77 SD . Türksatta bir tek 87. Kanal beinsports1 HD geri kalan tüm digitürk kanalları maalesef SD yayın . SD yayınlarıda resmen çamur görüntüsü veriyor .





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

R
rookiecod3r
3 yıl (8026 mesaj)
Ailenin Yıldızı paketi bence Türkiye Ligi'ni izlemek istemeyenler için oldukça iyi. 25TL ve ilk 3 ay 12.50. Geçen sene Digiturk'u kapattırmıştım. Filmler vs. çok kötüydü. Bein olduktan sonra filmler baya sağlam filmler olarak geri gelmiş. Arapların etkisi iyi olmuş diyebilirim.




_____________________________

Eski kullanıcı adı: Erkka



İ
ilkkan03
3 yıl (407 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: MambaVino


quote:

Orijinalden alıntı: ilkkan03


quote:

Orijinalden alıntı: sbjk

Ödeme yapmadığın için daha paketi aktif etmeyebilirler online işlemler de paketlerinde ne gözüküyor

boş gözüküyor şuan hocam. Dediğiniz gibi olabilir evet. Bu arada 77 yi açıyomuşum ben , 77. kanal herkeste SD sanırım.

Evet herkeste 77 SD . Türksatta bir tek 87. Kanal beinsports1 HD geri kalan tüm digitürk kanalları maalesef SD yayın . SD yayınlarıda resmen çamur görüntüsü veriyor .

anladım hocam eyvallah.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B
bladecarter
3 yıl (448 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: MambaVino


quote:

Orijinalden alıntı: gallopstar

50 megabit hız olmasına rağmen başka bir ip tv ci garanti veremeyiz dedi bugün

ulan bunların alayı dolandırcı sahtekar tipli kişiler mi ne birisi 10 tl için dilenci gibi para olmadan test yayını yok der

birisi 50 megabit hız olsa bile garanti veremeyiz der

ebenizin giriş katı ...

beyle ip tv falan akıllı olun almayın ne olacağı belli olmaz parayı alırlar sonra vınn alayının ödeme yeri koşulu hep yurtdışı kaynaklı whatsap numaraları bile yabancı hepsinin

heleki 10 tl isteyen test yayını için bile joymaxmı nedir uzak durun

İnternetten izleyecekseniz ortaklı şekilde DigiturkPlay satın alıp onu kullanın . Zaten bu İP TV'lerde oradan görüntüyü alıp sizlere veriyor . Üç ortaklı girseniz 600/3 = 200 TL , 2 derbi maçını ayrıca izleseniz 50 TL tutsa 250 TL olur . Şampiyonlar ligi ve Avrupa Ligi maçları linkleri zaten kolay bulunuyor ve HD çözünürlüğünde izlenebiliyor . İP TV 150 TL tutuyormuş , o riske o para değmez . 50-75 TL aralığında deseler anca o riske girilebilir . Dediğim gibi 150 ona verene kadar , 100 TL daha fazla 250 TL verip , kafam rahat kendi takımımın maçlarını izlerim .

bende ip tv kullanicisiyim 2 yildir oncesinde hep digiturk play kullandim tekil kisi olarak aldim o fiyata asla degmez 3 kisi giriliyo vs bu yil moda olan bir durum gecen senelerde yoktu ekonomikti. bu sene cok artti fiyatlari yok yuksek kalite vs nesi yuksek hocam decoder olmadikca internete bakiyo yine 45 sn geriden geliyor sadece mac izlenebiliyor ben tum ligleri ve kanallari buna aklina gelen hersey dahil yetiskin kanallari vs bahsettigin fiyatlara izliyorum zevk meselesi tabiki tercihler goreceli.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
sbjk
3 yıl (2312 mesaj)
Eyvallah hocam hepimiz hakediyoruz iyi fiyatları bakalım bekliyoruz ararlar 59x12 teklif almıştım kartım müsait değildi daha sonra arayın dedik hafta içi ararlar herhalde





< Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @son kararım @MambaVino

A
Ajmel Efkar
3 yıl (263 mesaj)
4-5 gundur direttikten sonra bugun aramalarinda 69 liradan baska teklif gelmeyince yuzyuze gorusmeye gittim ve soyledigim tek sey sozlesmem bitti teklifiniz nedir dedim?

59x12den faydalanabilirsiniz.79 lira faturaniz var agustos donemine ait bu fiyat 702den dusulup kartinizdan cekilir dedi.tamam dedik 59x12ye yeniledik. Seneye yeni atraksiyonlara hazirliyoruz kendimizi😀





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

G
gravestone80
3 yıl (1174 mesaj)
Beni aramamalari normal mi arkadaşlar sali gününden beri bekliyorum





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gravestone80 -- 5 Ağustos 2017; 22:39:51 >


P
plus007
3 yıl (407 mesaj)
Yap 50₺ süper ligi . Gerisini boşver . Ah be digi!!!





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
savaskursun
3 yıl (195 mesaj)
Taahhüt bitmesine daha 6 ay var, sinema ve çocuk kanallarımı iptal ettim, onlarda taahhüt yoktu, şuan sadece başlangıç+belgesel+Plus kutu kaldı, mt aradım, yıldı dolu paket ve 4K kutu için fiyat istedim, sitedekinden daha yüksek fiyat verdiler oha dedim.. digiturk iletişim iznini kaldırmıştım şimdi onada izin verdim ama kimse aramadı. Paketleri kaldırınca ararlar diye düşündüm, 5 senelik üyeyim bakalım ne yapacaklar, zaten saçmalamaya devam ederler ise taahhüt bitiyor az kaldı direk kapatıcam...





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G
gelecek3535
3 yıl (2408 mesaj)
teknosa kampsnyalar





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @gallopstar

M
mete041
3 yıl (60 mesaj)
Adamalrin satis politikasi ben bu arkadaslardan aldim

15.. Gundem beri kullaniyorum uefa maclarini falanda seyrettim film kanallari falan hic sikinti yok

internetim kaynakli bi kac problem yasadim o kadar

Tabi lig baslayin ca maclarda ne olur bilemem

2005 ten 2016 ya kadar digiturke para bayildim

Tekrar uye olmak istedim bana yeni uye muamelsi yapinca Bende 6 aylik iptv aldim...ilk firsatta abone olucam 59 veririm 60 vermem o kivamdayim... Fiyatlar yeni aboneler icin dusunceye kadar devam...





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @gallopstar

S
sdemir03
3 yıl (8 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: gallopstar

Bu mesaj silindi.
edit





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sdemir03 -- 6 Ağustos 2017; 1:31:30 >


P
Peekay
3 yıl (1320 mesaj)
Arkadaşlar iptv yurtdisinda ideal, Türkiye'de iptv için daha 10 yil zaman var.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >