Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar:
35
Cevap
0
Tıklama
42
Öne Çıkarma
DH Sunucularını Ziyaret Ettim İnceledim SSLİ 'Server Update Sonrası'

A
AnFallenMecnun
Konu Sahibi

5 ay (958 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi quattrovalvole -- 15 Mayıs 2019; 22:51:17 >

senelik dozu aldık tşkkrlr
Yoruma Git
matrix52 - 5 ay +48
Hocam her sene yeni üyelikler oluyor bu üyeliklerin de bu geleneğimizi öğrenmesi için
Yoruma Git
Yorumun Devamı AnFallenMecnun - 5 ay +27
Patatese gelen zamlardan sonra yosuna falan geçerler artık
Yoruma Git
general4242 - 5 ay +12
Adam senden önce açmış aynı konuyu, ayrıca insanlar konuda yazdığın bir yığın paragrafa gülmüyorlar konu başlığı ve resmi her şeyi anlatıyor zaten.
Yoruma Git
Asus gl702 - 5 ay +5
Erkek adamı ban man durdurmaz. Gözün yeseydi yazardın. Banını alır paşa paşa otururdun. MehmetNY adlı arkadaşımızı yaptığı şebeklikten dolayı teşekkür ediyor ve yerine uğurluyoruz
Yoruma Git
Yorumun Devamı AnFallenMecnun - 5 ay +4
Yalnız patatesler tanzim değil gidip en kalitelisini aldık arkadaşlar.
Yoruma Git
Yorumun Devamı Jeolog. - 5 ay +4
Bu sene sunuculara parayı akıtmışlar
Yoruma Git
Jambaz - 5 ay +4
Aynen taze patateslerden seçilmiş. Günlüq patates
Yoruma Git
AnFallenMecnun - 5 ay +4

M
matrix52
5 ay (1740 mesaj)
senelik dozu aldık tşkkrlr





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
AnFallenMecnun
Konu Sahibi

5 ay (958 mesaj)
Rica edrm




Bu mesajda bahsedilenler: @matrix52

L
Lynessa
5 ay (13 mesaj)
Oo daha düzenli





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
AnFallenMecnun
Konu Sahibi

5 ay (958 mesaj)
Aynen taze patateslerden seçilmiş. Günlüq patates


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Lynessa

L
Lynessa
5 ay (13 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: AnFallenMecnun

Aynen taze patateslerden seçilmiş. Günlüq patates
Hocam neden her sene aynı konu





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
AnFallenMecnun
Konu Sahibi

5 ay (958 mesaj)
Hocam her sene yeni üyelikler oluyor bu üyeliklerin de bu geleneğimizi öğrenmesi için




Bu mesajda bahsedilenler: @Lynessa

G
general4242
5 ay (4017 mesaj)
Patatese gelen zamlardan sonra yosuna falan geçerler artık





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
AnFallenMecnun
Konu Sahibi

5 ay (958 mesaj)
Tanzim yerlerinden alırlar





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @general4242

J
Jambaz
5 ay (66 mesaj)
Bu sene sunuculara parayı akıtmışlar





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


M
MehmetNY
5 ay (758 mesaj)
Taklitler aslını yüceltir

https://forum.donanimhaber.com/donanimhaber-sunucularini-ziyaret-ettim-ss-li--134952932#134952932

https://mobile.donanimhaber.com/donanimhaber-sunucularini-ziyaret-ettim-ss-li--134952932#134952932
Ayrıca;
Kendini geliştirmen lazım.
Sunum kaliten sıfır! Konu içeriği yetersiz, ön hazırlık hiç yok.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MehmetNY -- 16 Mayıs 2019; 2:4:3 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
AnFallenMecnun
Konu Sahibi

5 ay (958 mesaj)
Allah Allah tipe bak ya. Sana mı soracağım ulan nasıl sunum yapacağımı? Herifin zoruna bak IMF başkanına ülkenin ithalat hacmini sunuyoruz sanki. Beğenmiyorsan ayna da kıçına bakıp gülebilirsin dostum.

Ha evet aslını yüceltir :https://mobile.donanimhaber.com/dh-sunucularini-ziyaret-ettim-ss-li--131057499-1

Hadi aslanım benim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi quattrovalvole -- 18 Mayıs 2019; 16:12:0 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MehmetNY

J
Jeolog.
5 ay (4039 mesaj)
Yalnız patatesler tanzim değil gidip en kalitelisini aldık arkadaşlar.




M
MehmetNY
5 ay (758 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: AnFallenMecnun

Allah Allah tipe bak ya. Sana mı soracağım ulan nasıl sunum yapacağımı? Herifin zoruna bak IMF başkanına ülkenin ithalat hacmini sunuyoruz sanki. Beğenmiyorsan ayna da kıçına bakıp gülebilirsin dostum.

Ha evet aslını yüceltir :https://mobile.donanimhaber.com/dh-sunucularini-ziyaret-ettim-ss-li--131057499-1

Hadi aslanım benim.
Ahlaksız utanmaz herife bak hele.
Terbiyesiz laflarını ayniyle sana iade ediyorum.

Ban yemeyeceğimi bilsem sana çok güzel laflar yazardım da neyse boşuna yedi ceddini anmayalım burda.

Senin gibi medeniyetsizler kibarlıktan, incelikten ne anlar zaten.
Tek foto koyup konu açtım diyor zavallı.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

A
Asus gl702
5 ay (500 mesaj)
Adam senden önce açmış aynı konuyu, ayrıca insanlar konuda yazdığın bir yığın paragrafa gülmüyorlar konu başlığı ve resmi her şeyi anlatıyor zaten.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @MehmetNY

A
AnFallenMecnun
Konu Sahibi

5 ay (958 mesaj)
Erkek adamı ban man durdurmaz. Gözün yeseydi yazardın. Banını alır paşa paşa otururdun. MehmetNY adlı arkadaşımızı yaptığı şebeklikten dolayı teşekkür ediyor ve yerine uğurluyoruz





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi quattrovalvole -- 16 Mayıs 2019; 17:13:30 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MehmetNY

M
MehmetNY
5 ay (758 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: AnFallenMecnun

Erkek adamı ban man durdurmaz. Gözün yeseydi yazardın. Banını alır paşa paşa otururdun. MehmetNY adlı arkadaşımızı yaptığı şebeklikten dolayı teşekkür ediyor ve yerine uğurluyoruz

Senin annen sana terbiye vermeyi neden unutmuş?

Senin gibi görgüsüzler ancak bu dilden anlar.
En başta kibarca cevap vermiş olsan senden bir şey mi eksilirdi?
Ama yok alışmışsınız şamara.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

A
Asus gl702
5 ay (500 mesaj)
Tipe bak ya ahah, konuya girip güleceğine 12 yaşındaki veledler gibi sidik yarıştırıyor. Neymiş konu içeriği yetersizmiş ön hazırlık yapıcakmışız, birde gelip kendi konularının linkini atıyor benimki daha güzel diye te allahım ya.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MehmetNY

A
AnFallenMecnun
Konu Sahibi

5 ay (958 mesaj)
Hah hah kudur. Ezik seni gidi. Bir de kendi konusunun linkini atmış benimkine gelin diye. Terbiyesiz.

Blok





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MehmetNY

M
MehmetNY
5 ay (758 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: AnFallenMecnun

Hah hah kudur. Ezik seni gidi. Bir de kendi konusunun linkini atmış benimkine gelin diye. Terbiyesiz.

Blok
terbiyesiz diyene bak.

yarabbim çok şükür senin gibi birinin lafının altında kalacak terbiyesizliği yapmadım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.