Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
43
Cevap
0
Tıklama
107
Öne Çıkarma
Devlet evde leşle yaşamama zorladı!

R romedon Konu Sahibi
2 yıl (306 mesaj)
Cuma günü akşamı köpeğim kanserden öldü. Cumartesi sabah erkenden 199'u aradım durumu anlattım izin için evde kalmaması gerektiğini gömme gerekliliğini ve pazartesiye kadar beklememesi gerektiğini söyledim, izin almak için başvuru yaptım. Sabah 8 de yaptığım başvuru saat 15 te telefonuma gelen mesajla reddedildi! 199 u bağlanmak zaten yarım saatten fazla sürüyor. Zar zor da olsa bağlandım tekrar niye böyle olduğunu sordum. Telefondaki görevli tersleyerek ve bağırarak yapabileceğimiz bişey yok elimizde genelde yok sokağa çıkamazsınız Kısaca ne yaparsanız yapın dedi.Pazartesi bugün işyerimden izin almam imkansız olduğu için hiç bir şey yapamadım.Evde 3 gün bekledi.Cidden çok zor bir durum. Zar zor bir arkadaş ayarlayıp yaptırdım ve bebekliğinden bugüne kadar evladım gibi baktığım can parçamın son görevini ben bu devlet yüzünden yerine getiremedim. Artık iyice nefret ediyorum bu ülkeden!



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >

Bu forumda bu hikayeyi yiyecek adam yok.
Yoruma Git
Why Shy - 2 yıl +38
Eski mesajlarına baktım da köpek konularına yorum yazmış. Bence troll değil.
Yoruma Git
scientia - 2 yıl +31
Bunun yapan DEVLET değil HÜKÜMET.
Yoruma Git
runeterra - geçen yıl +13

W Why Shy
2 yıl (1683 mesaj)
Bu forumda bu hikayeyi yiyecek adam yok.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

0 07kubi07
2 yıl (1382 mesaj)
Buzluğa koysaydınız hocam hayvancağızı.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

L Lüzumsuz Adam
2 yıl (335 mesaj)
üzüldüm dostum, başın sağolsun




H HayatınıYaşayamayanAdam
2 yıl (238 mesaj)
Artik neye inanip inanmayacagima sasirdim



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


M mahmutsuncer49
2 yıl (1 mesaj)
öncelikle başın sağolsun. köpeği gömmek için evden çıktığında seni polis çevirdiğinde ceza yazmazdı bence. o kadar insafsız olduklarını düşünmüyorum.




K kyrie2
2 yıl (62 mesaj)
Basiniz sagolsun
Allah tez zamanda ulkenin belasini versin




I Inside the nature
2 yıl (62 mesaj)
Cimerden şikayet kaydı oluşturmanızı tavsiye ederim bir umut işlem yaparlar belki...

Tek kelime ile karaktersizlik ve canilik olarak yorumlayabilirim bu durumu, nasıl bir insanı vefat etmiş evladı ile defin yapmasına izin vermeden 3 gün evde tutabilirler aklım almıyor!




S scientia
2 yıl (667 mesaj)
Eski mesajlarına baktım da köpek konularına yorum yazmış. Bence troll değil.




Bu mesajda bahsedilenler: @Why Shy

M Mekatroniks
2 yıl (1934 mesaj)
Başınız sağolsun




C c4cem
geçen yıl (138 mesaj)
başınız sağ olsun, çok üzüldüm.




R runeterra
geçen yıl (1737 mesaj)
Bunun yapan DEVLET değil HÜKÜMET.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

H Huseyin-ZST
geçen yıl (7646 mesaj)
Biz çocukken hayvancağızlar binaların bahçesine gömülürlerdi. Başka hayvanlar çıkarmasın diye de biraz derine gömülürlerdi. Bildiğim kadarı ile halen bunu yasaklayan bir kural/kanun yok. Kaldı ki hayvancağızın nerede yattığını biliyor oluyorsun. Her gün gelip giderken önünden geçiyorsun falan... Daha iyi gibi geliyor bana.

Ben olsam hiç kasmazdım. Devlet babanın memuru ile de muhatap olup canımı sıkmazdım. Gömerdim bahçeye. Onun için de kimseden izin alacak değilim. Sanki polis ara sokakta geziyor... Hem gezse ne olacak? Götümde plaka mı var? Kaçarım binanın içine. Arasın dursun binayı.




F FBI open dı door
geçen yıl (124 mesaj)
zor bir durum başın sağolsun




N NitroNos
geçen yıl (10540 mesaj)
Evin bahçesi felan yok mu göm bir yere.




E eflatun45
geçen yıl (364 mesaj)
Yerim sen diye onun kalitesiz dizisini bile yaptılar hocam esprisi güldürmüyor.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @07kubi07

0 07kubi07
geçen yıl (1382 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: eflatun45

Yerim sen diye onun kalitesiz dizisini bile yaptılar hocam esprisi güldürmüyor.
anlamadım hocam.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.