Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir
256
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
ders çalışma motivasyon

D derslika Konu Sahibi
2 yıl (2 mesaj)
ders çalışma motivasyon konum paylaşımlarım burdan devam

Aklımın dinginliğini hiçbir şeyin bozmasına izin vermeyecek kadar güçlü olmaya,

Karşılaştığım herkesle sağlık,mutluluk ve başarıdan söz etmeye,

Her şeyin aydınlık yüzüne bakmaya ve iyimserliğimin gerçeğe dönüşmesine çabalamaya,

Yalnız en iyiyi düşünmeye,yalnız en iyi için çalışmaya ve en iyiyi beklemeye, Kendime söz veriyorum!

Geçmişin yanlışlarını unutmaya ve gelecekte daha büyük başarılara ulaşmak için var gücümle çalışmaya,

Her zaman neşeli bir yüz ifadesine sahip olup, selamladığım her canlı varlığa gülümsemeye,

Kendimi geliştirmeye, başkalarını eleştirmeye zaman bırakmayacak kadar çok zaman vermeye,

Kaygılanmayacak kadar yüreğim geniş, kızgınlığa kapılmayacak kadar yüce, bozguna uğramayacak kadar güçlü
ve üzüntüye kapılmayacak kadar mutlu olmaya KENDİME SÖZ VERİYORUM!

ARKADAŞLAR BENİMLE DERS ÇALIŞMA ARKADAŞI OLMAK İSTEYEN MSJ ATSIN LÜTFEN





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derslika -- 24 Ocak 2020; 3:58:16 >


D derslika Konu Sahibi
2 yıl (2 mesaj)
bu konum bi nevi sınav günlüğüm gibi olacak benimle çalışmak isteyen herkes katılabilir




D derslika Konu Sahibi
2 yıl (2 mesaj)
şuan saat 3 yarın için alarmı 9.45 e kuruyorum :) o saate alarm mı kurulur diyenler için ben normalde 1 de kalkıyorum yavaş yavaş alışmam lazım. 9.45 e kurucam 10 da başlarım çalışmaya . yarın hedef 10 saat çalışmak bakalım olacak mı :) moralim iyi olsa günde 15 saat bile çalışırım kafama uzun süredir bi şeyi takıyorum.ama artık karar aldım sınavım bittikten sonra her şeyi takabilirim ama şuanlık en kötü şey bile gelse başıma takmamaya çalışcam




D derslika Konu Sahibi
2 yıl (2 mesaj)
çok sevdim konumu çalışmak için tek ihtiyacım olan beni azimlendirecek bi sayfaymış. inşallah güzel sonuçlarımıda bu sayfadan paylaşmak nasip olur :p




D derslika Konu Sahibi
2 yıl (2 mesaj)
yarın 9.50 de ders çalışma programımla burada olucamm şimdilik byeeee günlüğümm




D derslika Konu Sahibi
2 yıl (2 mesaj)
daha yeni uyandım yaa :) ama telafi edicem 10 saat diye dün kendimle anlaşmıştım.Programımızı yapalım o halde :)
11.30-12.30 arası ders
12.45-1.45 arası ders
2.00-3.00 arası ders
3.15-4.15 ders
5.00-6.00 ders
6.15-7.15 ders
7.30-8.30 ders
8.45-9.45 ders
10.00-11.00 ders
11.15-12.15 ders

kendime söz veriyorum bu programı bi aksilik çıkmazsa uygulucam hadi Bismillahh.
benimle çalışmak isteyen dm atabilir. Çalışcağım ve çalıştığım konularıda molada yazıcam saatim geliyo byyy günlükkkk :*




D derslika Konu Sahibi
2 yıl (2 mesaj)
11.30-12.30 arası ders YAPILDI +
12.45-1.45 arası ders YAPILDI +
2.00-3.00 arası ders YAPILMADI -
3.15-4.15 ders YAPILDI +
5.00-6.00 ders YAPILDI +
6.15-7.15 ders YAPILDI +
7.30-8.30 ders YAPILMADI -
8.45-9.45 ders
10.00-11.00 ders
11.15-12.15 ders

İlk alan çalıştım verimli geçti şimdi kahvaltı yapcam 45 geçe derse oturcam görüşürüz günlükk

2 VE 3 arasındaki dersi yapamıcam dışarı çıkıp bazı ihtiyaçlarımı almam lazım 2.30 a gelmeye çalışcam hatta daha erken gelmeye çalışcam. Yarım saat telafi saati yapıcam.Hadi görüşürüzzzz :))





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derslika -- 19 Ocak 2020; 21:9:13 >


D derslika Konu Sahibi
2 yıl (2 mesaj)
sürekli uykum geliyor ama artık kendimi şımartmamalıyım .şu zamana kadar başıma gelen bütün olumsuz şeyler çalışmamaktan geldi.Artık çalışıp bu sene atanıp bi daha ders kelimesini ağzıma bile almak istemiyorum. Kendimi çok zorlucam. Bi nevi kendimi robot olarak düşünmem gerek. Her şeyi kafasına takan depresif biriyim. Her ne olursa olsun şu zamana kadar kafama taktığım şeyler bana zarardan başka bir işe yaramadı. Artık çok kötü bi şey olsa bile düşünmemem lazım benim için ne kadar zor olcak olsada. 15 tatildeyiz ve ilk günüm yinede verimli geçiyor.Şükür.1 saat ama telafi yapmam lazım.1 saat geriden geliyorum bugun dışarı çıkmam planımı bozdu.Olsun toplarız.Artık yaşayan polyanna olmaya karar verdim.Aklıma olumsuz bi şey gelince direk olumlu tarafından bakmaya çalışcam kendimin bile inanmayacağı zamanlar gelecek ama 5 aylığına bunu denemek zarara uğratmaz belki işede yaramayabilir ama olsun.
HEDEF 90




D derslika Konu Sahibi
2 yıl (2 mesaj)
Şuan yarım saat moladayım ama çalışcam molada zamanı geçirmeye gerek yok iyi çalışmalar kendim.
PAROLA:Kendimi seviyorum, güveniyorum, kendimi ve ailemi mutlu edip şımartcam, hedef 90, mutsuzluğumla sevinenlere de kapak
Artık bu benim parolam biraz uzun oldu ama :D




D derslika Konu Sahibi
2 yıl (2 mesaj)
wooorkkkkk




D derslika Konu Sahibi
2 yıl (2 mesaj)
inadına workk molalarda dahil




D derslika Konu Sahibi
2 yıl (2 mesaj)
bunaldım her şeyden




D derslika Konu Sahibi
2 yıl (2 mesaj)
devam 12den 2 ye kadar çalışcam sonra uyurum galiba görüşürüz




D derslika Konu Sahibi
2 yıl (2 mesaj)
1 misafir var hg kimsin çok merak etim




D derslika Konu Sahibi
2 yıl (2 mesaj)
rakipler uyuyoo hahahahh uyuyun siz türkiye 1.niz geliyo :p
tm tmm abartmıyım
bugün 10 saat diye düşünmüştüm.Şuan tam 10 saat 11 dk çalışmışım. Sayı fazla verim az o yüzden 3 e kadar çalışcam. bu beyin bugün yanıcak başka yolu yok




D derslika Konu Sahibi
2 yıl (2 mesaj)
bugünlük bu kadar.bugünkü dersleri tekrar edip uyucam yarın görüşürüz günlükk




D derslika Konu Sahibi
2 yıl (2 mesaj)
uyumuş kalmışım ya yeni uyandım uyku düzenimide düzene sokmam gerek yarından itibaren. neyse çok iyi dinlenmişim olsun :) bugün günlerden 20 ocak günlük.

12.15 - 1.15 ders YAPILDI +
1.30 - 2.30 ders YAPILDI +
2.45 - 3.45 ders YAPILMADI -
4.00 - 5.00 ders YAPILDI +
5.30 - 6.30 ders
7.00 - 8.00 ders
8.15 - 9.15 ders
9.30 - 10.30 ders
10.45 - 11.45 ders
12.00 - 1.00 ders

TAM 10 SAAT haydi BİSMİLLAH





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derslika -- 20 Ocak 2020; 17:0:16 >


D derslika Konu Sahibi
2 yıl (2 mesaj)
yarım saattir çalışmam gerektiği halde youtube ta takılıyorum ceza olarak kendime 1 saat ekledim smileyleri kafasına göre veriyo :)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derslika -- 20 Ocak 2020; 15:15:55 >


D derslika Konu Sahibi
2 yıl (2 mesaj)
ARKADAŞLAR BENLE DERS ÇALIŞMA ARKADAŞI OLMAK İSTEYEN VARSA MESAJ ATSIN. BİRBİRİMİZİ GAZA GETİRİR SABAHLARI ERKEN KALKARIZ DÜZENE GİRERİZ BİRBİRİMİZİ MOTİVE EDERİZ .




D derslika Konu Sahibi
2 yıl (2 mesaj)
normalde şuanda molada olmam lazım yarım saat ama ders çalışcam 1 saate yakın çalışmadım telafi etmem gerek yarım saatini