Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir
30
Cevap
0
Tıklama
4
Öne Çıkarma
Cevap: Demek ki böyle güzel yürekli kızlar da varmış. (2. sayfa)

M
marsel221
geçen hafta (139 mesaj)
Helal olsun kıza valla . Şaşırdım




S
SHADOW
geçen hafta (3458 mesaj)
-OLDU MU KHANKAA
-OLDU KHANKAA EYW




S
Sebnem Ferah
geçen hafta (2444 mesaj)
Sabah uyandığında birinci şahıs gözünden;

< Resime gitmek için tıklayın >




C
Cool Storm
geçen hafta (821 mesaj)
csb





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


H
hernos2
geçen hafta (383 mesaj)
CSB+Üye blok.




R
rage your dream
geçen hafta (161 mesaj)
oldumu knk

oldu tmm




V
Veronicaa
geçen hafta (718 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Şehmistan

Bu kadar güzel yürekli birinin yüzünü tecavüzcü gibi buğulamaya utanmıyor musun güzel kardeşim?
Ulan Şehmistan




T
temhemrime
geçen hafta (440 mesaj)
Böbrekleri sar kendin ver boşuna uğraştırma kızı.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


G
Greggs
geçen hafta (7823 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: a_y_k_u_t

Kahveyi kızın ödemesi iyi yürekli olduğunumu gösterir ? İyice düzenin kölesi olmussunuz. Sevgilinizin yediği içtiği hiç bir şeyi ödemek zorunda değilsiniz.
Bu lafı sevmiyorum ama forumun yıkıklık seviyesi bir kere daha belli oldu. Adamların kafasında nasıl bir kız imajı varsa dandik bir kahve ısmarlayan kızı ortadoğu barış elçisi ilan edecekler. Bir de inanmayıp csb yazanlar olmuş.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Greggs -- 13 Şubat 2020; 20:24:57 >


T
TheAssgardian Konu Sahibi
geçen hafta (523 mesaj)
Beyler merak etmeyin böbrekler yerinde ayrılalı 10 dk oldu. Kahve + çay kitledim. Öcünüzü tam anlamda alamasam da yavaş yavaş gelicektir.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


K
Kartal Göz
geçen hafta (12551 mesaj)
Buna da gerek yok. Tek telefonla da yapılabilir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartal Göz -- 15 Şubat 2020; 19:0:59 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Winter Is Coming
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.