Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 1 mobil kullanıcı
5148
Cevap
828707
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: D&P Açık Parfüm ANA KONU ilk mesajı okuyun (258. sayfa)

R ReMiX_ReLaX
3 ay (31 mesaj)
D&p den parfüm filan alınmaz arkadaşlar. Esansı az koyup parfüm diye kolonya satan firma ve büyük boy şişesi 110₺. Hiç haketmiyor bu parayı. Md diye bi marka var bu firmanın parfümlerini gerçekten çok tavsiye ediyorum. 2 alana 1 bedava 220₺ büyük boy parfümler. Ve ayrıca kokular orijinali ile aynı kalıcılıkta ve benzerlikte. Esansları yoğun EDP parfüm satıyorlar. Dp gibi edt düşük esans yok. İstanbul da hemen hemen her avm de var şiddetli tavsiye ederim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

E evlbleef
3 ay (1058 mesaj)
Md yazınca çıkmadı da Mad olabilir mi?
Eğer Mad ise benzerliğini başarılı bulduğunuz erkek parfümlerini yazabilir misiniz? Ben de denemek isterim.




Bu mesajda bahsedilenler: @ReMiX_ReLaX

S Swosh26
3 ay (2 mesaj)
Arkadaşlar yok mu Dior Sauvage'ın hem orjinalini kullanan hem de D&P'den deneyen? Kalıcılık ve benzerlik nasıl acaba?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Swosh26 -- 11 Eylül 2021; 21:39:53 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


O Onurmsq
2 ay (8011 mesaj)
Eskiden iyiydi de şimdi hiç kalıcı değil. Normalde bu zamana kadar hep aldım. I3 ultramarine
Ama şimdi alternatif arıyorum. MD dediğin zonguldakta var mı? Ya da forum istanbul. Ya da internet sitesi.
Onu da beğenmezsem orginal almayı düşünüyorum. 3 4 ayda alırım 1 orginal 100cc



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ReMiX_ReLaX

O Onurmsq
2 ay (8011 mesaj)
Eski kalıcılığı yok.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @josrdr

J josrdr
2 ay (2123 mesaj)
Önereceğiniz parfüm var mıdır hocam sonbahar esintisi



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Onurmsq

O Onurmsq
2 ay (8011 mesaj)
Ben sadece I3 kullanıyorum. Bir de B4 bunların dışında pek kullandığım yok. Çok zor parfüm beğeniyorum.
D&P nin eski kalıcılığı kalmadı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @josrdr

N Naber Patron
2 ay (1034 mesaj)
hocam I3 kadın parfümü değil mi


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Onurmsq

O Onurmsq
2 ay (8011 mesaj)
Hayır. Ultra Marine parfümü



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Naber Patron
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.