Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
99
Cevap
0
Tıklama
15
Öne Çıkarma
Cumhurbaşkanının son dakika açıklaması

B BağKurluSamuray Konu Sahibi
7 gün (316 mesaj)
Yapılan son dakika açıklamasına göre üniversitelerin açılması kararı verildi. Acaba siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?



En Çok Beğenilenler Tümü Tüm Yorumları Aç
valla evi kapattım, bir daha hayatta gidip depozito falan veremem eşyaları da ölü fiyatına verdim. Gerekirse okulu bırakırım.
Yoruma Git
nuksws_99 - 7 gün +70
Açılacak tabi ki. Özellikle küçük anadolu şehirlerinde esnaf para kazansın daha doğrusu öğrenci sırtından geçinsin, ev sahipleri, apartlar ve dolayısı ile inşaat sek...
Yoruma Git
Yorumun Devamı edgar1899 - 7 gün +44
Bir öyle bir böyle, çoluk çocuğu haşat ettiler. Ver bir karar da arkasında dur. Ne kadar da acemice bir yönetim bu.
Yoruma Git
fırat.ç. - 7 gün +42

N nuksws_99
7 gün (604 mesaj)
valla evi kapattım, bir daha hayatta gidip depozito falan veremem eşyaları da ölü fiyatına verdim. Gerekirse okulu bırakırım.


Bu mesaja 3 cevap geldi.

B BağKurluSamuray Konu Sahibi
7 gün (316 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: nuksws_99

valla evi kapattım, bir daha hayatta gidip depozito falan veremem eşyaları da ölü fiyatına verdim. Gerekirse okulu bırakırım.
Birçok kişi aynı durumda ayrıca herkesin ev tutacak bütçesi yok ve yurtlarda kalanlar var o kadar insan nerede kalacak bazı yurtlarda bir odada 6 kişi 4 kişi kalıyor. Ayrıca bunun dönem ortasında söylenmesi ayrı bir konu. İnsanlar ona göre kendini ayarlıyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D Desxz
7 gün (89 mesaj)
Kendi üniversitem senato kararıyla Güz dönemini uzaktan yapmaya kesin karar verdi. Bu kararın değiştirileceğini zannetmiyorum.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

F fırat.ç.
7 gün (1578 mesaj)
Bir öyle bir böyle, çoluk çocuğu haşat ettiler. Ver bir karar da arkasında dur. Ne kadar da acemice bir yönetim bu.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


- -SWARTHY
7 gün (4139 mesaj)
Bu dönem açılmayacak %99 ihtimalle. %1 ihtimal de başımızdaki ile alakalı. Ama 2. Dönem açarlarsa kimsenin gıkı çıkmaması lazım. Yurt odalarını 2 kişilik yap oldu bitti işte. Ne kadar çok abartılıyor yok toplu taşıma yok şöyle böyle. Marttan beri üniler kapalı , eyvallah olması gereken buydu. Fakat artık her yer açık farkındaysanız. Ülkede kapalı olan tek yer üniversiteler. Önlemleri alınıp açılması gerekiyor.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


F fffiled1
7 gün (112 mesaj)
Şahsen 2.dönem açılmasını bekliyordum da bu konuşmalara bakarsak üniversitelerin ilk dönem uzaktan olacak açıklamalarını da boş verip ilk fırsatta açmayı düşünüyolar.Hadi hayırlısı





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E edgar1899
7 gün (2624 mesaj)
Açılacak tabi ki. Özellikle küçük anadolu şehirlerinde esnaf para kazansın daha doğrusu öğrenci sırtından geçinsin, ev sahipleri, apartlar ve dolayısı ile inşaat sektörü dönsün diye üniversite açıldı her tarafa. Kastamonu, Bayburt, Yozgat vs vs esnaf, apart sahipleri, ev sahipleri kan ağlıyor.

Gidin sonunda işşiz kalacağınız o saçma üniversitelerdeki saçma bölümler için oralara, okuyun, oralarda bulunun ki şehrin ekonomisi sizin sırtınızdan dönsün bir zahmet. Millet taş mı yesin orada, sanayisi zaten yok, tarım-hayvancılığın selası okunuyor, geçim kapısı sizsiniz o insanların.

Bunun pandemi vs ile de bir bağlantısı yok açılan üniversiteler ile bu şehirlerde özellikle hizmet sektörü ve bu sektörde istihdam yükseldi, öğrenci yok cafe çalışmıyor, restaurant çalışmıyor, apart boş kalıyor, o aparta yurda yemek veren firma çalışmıyor, temizliğini yapan çalışmıyor vs. Birçok küçük şehrin mevcut ekonomisi öğrenci üzerine kurulu şu an da.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 15 Ekim 2020; 16:51:55 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

S startedatfx5200
7 gün (327 mesaj)
gitsem nereye gidicem? apartların fiyatı kesinlikle artmıştır




S SiNaPSiS
7 gün (3142 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: nuksws_99

valla evi kapattım, bir daha hayatta gidip depozito falan veremem eşyaları da ölü fiyatına verdim. Gerekirse okulu bırakırım.
Ya okuduğunuz bölüm sizin için çok önemsiz ve zaten bırakmayı düşünüyorsunuz, ya da gidip paşa paşa yine okulunuzu okuyacaksınız kimseyi kandırmayın. Burada esip gürlemekle olsaydı...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

- -dead
7 gün (5912 mesaj)
çok saçma kararlar alınıyor.. kafalarına göre iş yapıyolar resmen




O Onurmsq
7 gün (6531 mesaj)
Çok abartmadin mı





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @edgar1899

A Akordiyon
7 gün (626 mesaj)
Ne bicim konusuyo allahallah. Universite acsalar neden acti dersin, acmasalar neden acmadi dersin.

İnsanlar o unileri tercih ediyorlar. Bundan sana ne? Sen git bogazicinde oku. Sana ne yani yozgattaki elemandan? Milletin egitim hakkini tercihini yargilamak sana mi dustu.
.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akordiyon -- 15 Ekim 2020; 17:2:49 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @edgar1899

E edgar1899
7 gün (2624 mesaj)
Daha yeni Amasya'daydım apartlar boş, evler boş, yüksekokul çevresi restaurant, cafeler, kuaförler vs kapalı. Şehir esnafı tam manasıyla kan ağlıyor 100000 nüfuslu şehirde 15 binden fazla üniversite öğrencisi vardı, artık yok. Bayburtta tüm ilin nüfusu 80 bin 15 bin öğrenci var, Kastamonu merkez nüfusu 150 bin, 30 bin öğrenci var. Bu şehirlerin ekonomisini ve istihdamını hizmet sektörü oluşturuyor onunda birinci müşterisi öğrenciler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Onurmsq

M mezunatör99
7 gün (7 mesaj)
Şehir dışında diş hekimliği öğrencisiyim ve fakültemiz aynı zamanda hastane olarak kullanılıyor. Şahsen kayıt zamanı gittim gördüm içeride doktorlar hastalar hemşireler bulunuyor giden gelen çok anlayacağınız. Bu yüzden ben en azından vaka sayıları azalana kadar gitmek istemiyorum, eğer her şey kötüye giderken açma kararı alınırsa seneyi dondurmayı düşünüyorum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mezunatör99 -- 15 Ekim 2020; 16:45:39 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mito1172
7 gün (15474 mesaj)
nerede açıkladı arkadaşım? tv ye çıkıp mı? daha dün yök öyle bir şey yok dedi

ÜNİVERSİTELER AÇILIYOR İDDİASINA YÖK'TEN YALANLAMA
Üniversitelerin 1 Ekim sonrası açılmasına yönelik karar alındığı iddialarına Yüksek Öğretim Kurulu'ndan YÖK yalanlama geldi.

YÖK Başkanı Yekta Saraç'ın "Üniversitelerin 1 Ekim sonrası için akademik tavrimlerini yüz yüze olacak şekilde hazırlayabilir." şeklinde açıklamaları sosyal medyada yer aldı. Söz konusu paylaşımlar üzerine YÖK'ten açıklama geldi.
YÖK Başkanı Yekta Saraç'ın bu tür bir paylaşımda bulunmadığı vurgulanırken, üniversitelerin 1 Ekim sonrası açılacağı iddialarının doğru olmadığı belirtildi.
Açıklamada, Sağlık Bakanlığı'nın tavsiye kararının üniversitelere bildirilmesinden sonra bu konunun tekrar gündeme gelmediği de vurgulandı.

https://www.sabah.com.tr/gundem/2020/10/15/universitelerin-acilmasi-ve-yuz-yuze-egitim-hakkinda-bakan-kocadan-son-dakika-aciklamasi-2020-2021-universiteler-ne-zaman-acilacak?paging=3




Bu mesajda bahsedilenler: @BağKurluSamuray

F fellini
7 gün (113 mesaj)
Haber niteliğindeki bir konuda başlıkta yazan açıklamanın ne olduğunu belirtseniz ve kaynak belirtseniz daha uygun olmaz mıydı? İzlediğim ve okuduğum kadarıyla, şöyle demiş: " "İnşallah mümkün olan en kısa sürede yükseköğretimde de yüz yüze eğitim öğretimi başlatmayı hedefliyoruz."
Yani bu dönem şu ay, şu gün diye bir ibare yok. Kaldı ki çoğu üniversite bu dönem uzaktan eğitimi plandı ve şu anda yürütüyor. Ha devletin umrunda olur mu, bir gecede karar alanlardan her şey beklenir. Burada sıkıntı yalnızca şehir ekonomileri değil, özel üniversitelerle ilgili de ciddi sıkıntılar var. Malum bu üniversitelere para ödeniyor ve uzaktan eğitimde bu ücretler ne olacak? Bu konuda çok sayıda şikayet var. En sağlıklı olanı bu dönem sonuna kadar beklemek. Açılsın demekle her şey hallolmayacak. Bir dünya öğrenci mağdur olacak. Evdir, yurttur, paradır, puldur bütün planlar alt üst olacak ve bunlarda ciddi sıkıntılar yaşanacak. Kaş yapalım derken göz çıkarılacak.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B bilgi@sayar
7 gün (1449 mesaj)
quote:

Geçtiğimiz günlerde Cumhurbaşkanı Erdoğan'a partisinin MKYK toplantısında üyeler, pandemi ile birlikte esnafın zarar ettiğini örneklerle anlatmıştı. Kurmaylar "Sadece üniversite ve üniversite öğrencileri ile geçinen bazı iller var, esnaf sıkıntıda, üniversiteler, yurtlar ve okullar tamamı açılmalı" demişti.

Kaynak: Türkiye Gazetesi

Bu ülkede her şey olabilir. Ben 2. dönem de açılmaz diyenlerdenim ama bakalım ne olacak.




W warlock69
7 gün (45 mesaj)
Cumhurbaşkanı Erdoğan, 2020-2021 Akademik Yıl Açılış Töreni'nde konuştu. Başkan Erdoğan, 'Uzaktan eğitim tecrübesi elbette değerlidir. Ama örgün eğitimin yerini tutmayacağı açıktır. İnşallah mümkün olan en kısa sürede diğer eğitim öğretim kademelerinde olduğu gibi Yükseköğretimde de yüz yüze eğitim öğretimi başlatmayı hedefliyoruz' dedi.



BU SÖZDEN NE ANLIYOSUNUZ ACABA AÇILACAK DEMİŞ AMA HEMEN Mİ DEMİŞ ACABA




M mito1172
7 gün (15474 mesaj)
yani bende onu diyorum adam pat diye çıkıp üni yi açıyoruz demez daha dün yök yok öyle bir şey dedi yukarıda link ve haberin başlık yazısını koydum





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 15 Ekim 2020; 16:53:1 >


Bu mesajda bahsedilenler: @fellini