Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
18
Cevap
0
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Cumhurbaşkanı futbolcu sanatcı ünlü isimleri kabul edeceğine halktan vatandaşları kabul etse

E ehmet04 Konu Sahibi
4 ay (150 mesaj)
Cumhurbaşkanı halktan vatandaşları davet etse dertlerini isteklerini önerilerini dinlese daha iyi olmaz mı birde gündem de hiç birşey yok gibi bunu haber yapıyor medya yusuf yazıcı da enteresan sen turkiyeye özkan sümer in cenazesine mı geldin cumhurbaşkanını ziyarete mi geldin senin cumhurbaşkanına verdiğin formanın haber olacak kadar bize ne faydası var reklamdan başka bişey değil ekonomi bitmiş herşey güllük gülistanlık haberler yapılıyor aklım almıyor ya



Marabaların saraya kabul edildiği nerede görülmüş?
Yoruma Git
Sadece Ölüler Görür - 4 ay +5
Halk umurlarında sanki birde saraya davet bekliyorsunuz.
Yoruma Git
alex59 - 4 ay +4
halka yüz vermeyi sevmiyor kendisi yüz verirse fazlasını ister o yüzden kıt kanaat yaşamalarını istiyor. eskiden böyle değildi mesela eskiden halkı baya baya sever sayar dinlerdi a...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Guest-400988AF7 - 4 ay +4

A arsızdentist
4 ay (418 mesaj)
Eder de halkın hangi kesimi seçilebilir mesela?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E ehmet04 Konu Sahibi
4 ay (150 mesaj)
Seçtikleri haber oluyor zaten




Bu mesajda bahsedilenler: @arsızdentist

S Sadece Ölüler Görür
4 ay (115 mesaj)
Marabaların saraya kabul edildiği nerede görülmüş?




A alex59
4 ay (937 mesaj)
Halk umurlarında sanki birde saraya davet bekliyorsunuz.




G Guest-400988AF7
4 ay (543 mesaj)
halka yüz vermeyi sevmiyor kendisi yüz verirse fazlasını ister o yüzden kıt kanaat yaşamalarını istiyor. eskiden böyle değildi mesela eskiden halkı baya baya sever sayar dinlerdi artık değişti.




A asi_mawi
4 ay (1750 mesaj)
Sarayı görürlerse bir daha oy vermezler.

Burda eski beltaş çalışanları vardı. Kamulaştırılan bi yere gönderildiler herkes giremiyordu oraya eski hali içkili restauranttı, adamlar içini görse halk bir daha oy vermez bunlara diyordu.




W wehrmacht
4 ay (5970 mesaj)
yardımcıları danışmanları uzaylı değil ya halktan işte


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B babus0606
4 ay (769 mesaj)
başkan zaten halkın içerisinde yusuf yazıcı italyada oynuyor gelmişken görmesini yoksa kemal abiyeye gitmemesinemi bozuldunuz.




T teknoCat
4 ay (2520 mesaj)
Ahhahaahhaa güzel konu.

Sarayın yapılma amacı zaten tepe de olmak.. Yukarıda olmak.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B babus0606
4 ay (769 mesaj)

T teknoCat
4 ay (2520 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: babus0606

fazla gülme..
https://www.aa.com.tr/tr/turkiye/cumhurbaskani-erdogan-milli-futbolcu-yusuf-yaziciyi-kabul-etti/2088006
Banane kardeşim? Halkın yüzde 30u işsiz. 83 milyon ülkede resmi çalışan 23 milyon saraya 10 tane halktan insan gelse sadece 4 ü çalışıyor olacak..

Sen ne anlatıyorsun. O saray yapılırken herkesin dendi milleti dendi. Millet içeri alınmıyor bile.

Hakkın parası ile yapılan ama halkın içeri alınmadığı bir yer.


Seçimden sorna görüşürüz





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B babus0606
4 ay (769 mesaj)
orası saray olmadan öncede pislik yuvasıydı gene sizin tabirinizle halkın değildi.. 2 kişiden biri oy vermiş bu muhalefet neyine güvenip erken seçim peşinde bir alicengizmi var.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babus0606 -- 25 Aralık 2020; 15:59:9 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @teknoCat

T teknoCat
4 ay (2520 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: babus0606

orası saray olmadan öncede pislik yuvasıydı gene sizin tabirinizle halkın değildi.. 2 kişiden biri oy vermiş bu muhalefet neyine güvenip erken seçim peşinde bir alicengizmi var.
Evet Osman Öcalan gene trty çıkacak bu gidişle. Malum MHP yüzde 3 zor alıyor. Yüzde 50 olmak için yeni ittifak lazım birilerine. Büyük alicengiz. Veya 2015 gibi olur.

Sen aldın meşazını bence.

Hadi blok





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teknoCat -- 25 Aralık 2020; 17:7:22 >


B babus0606
4 ay (769 mesaj)
teknoCat
sizde seloya özgürlük diye yürürsünüz hadi yollar kaygan dikkatli ol.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babus0606 -- 28 Aralık 2020; 5:58:18 >


F forumunjantiabisi
4 ay (1061 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: wehrmacht

yardımcıları danışmanları uzaylı değil ya halktan işte
yardımcı danışmanlar kızı falan değil mi? komik olmayın yahu😂





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forumunjantiabisi -- 28 Aralık 2020; 10:7:9 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @wehrmacht

W wehrmacht
4 ay (5970 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: forumunjantiabisi

yardımcı danışmanlar kızı falan değil mi? komik olmayın yahu😂

Alıntıları Göster
Memlekette gülecek birşeyler var demekki




K koçari
4 ay (1572 mesaj)
Anıtkabir'e alıyor ya vatandaşları.




C Cem
4 ay (6847 mesaj)
Anıtkabirdeki slogancı tayfa olduğu gibi orada olur Öyle olmazsa sonu oy moy yok gibi olur



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.