Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
98
Cevap
0
Tıklama
29
Öne Çıkarma
Cevap: Cumhurbaşkanı Erdoğan duyurdu: Yeni müjdeler geliyor!!! (5. sayfa)

H Huseyin-ZST
2 ay (6983 mesaj)
Lan müjde deyince vergi yapılandırmasını genişletip ana para azaltmalı bir şey bekliyordum. Gene gaz çıktı.

Bir an sevinmiştim.

Battı balık yan gider, hep yalanı onlar mı söyleyecek, bir kez de ben söyleyeyim: çıkaracağınız vergi yapılandırmasını ana para azaltmalı hale getirin, ilk seçimde size oy vereceğim.

Kusura bakmayın, bizi rüşvete siz ve sizin gibiler alıştırdı. Al gülüm ver gülüm. Çıkar geniş kapsamlı bir af, al oyu. Vallaha vereceğim bak. Allah adı verdim bak.

Sonuçta Allah adı verip milleti tokatlamayı da aynı düzenden öğrendik. Yalandan kim ölmüş yau?!






< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 16 Ekim 2020; 20:2:15 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

A amadeus99
2 ay (8473 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

Lan müjde deyince vergi yapılandırmasını genişletip ana para azaltmalı bir şey bekliyordum. Gene gaz çıktı.

Bir an sevinmiştim.

Battı balık yan gider, hep yalanı onlar mı söyleyecek, bir kez de ben söyleyeyim: çıkaracağınız vergi yapılandırmasını ana para azaltmalı hale getirin, ilk seçimde size oy vereceğim.

Kusura bakmayın, bizi rüşvete siz ve sizin gibiler alıştırdı. Al gülüm ver gülüm. Çıkar geniş kapsamlı bir af, al oyu. Vallaha vereceğim bak. Allah adı verdim bak.

Sonuçta Allah adı verip milleti tokatlamayı da aynı düzenden öğrendik. Yalandan kim ölmüş yau?!

20 gün sonra geliyor o

Para lazım paraa





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H Huseyin-ZST
2 ay (6983 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: amadeus99

20 gün sonra geliyor o

Para lazım paraa

Alıntıları Göster
Aynen öyle de, geçen seferki gibi geliyor. Ben diyorum ki ana para da silseler biraz. %50 peşin ödeyene anaparadan %20 indirim falan gibi kampanya falan yapsalar?

Ben de bulmuşum, kıllısını arıyorum.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A amadeus99
2 ay (8473 mesaj)
Valla bir yıldır sgk ödemiyordum bu yüzden. Altın alıyodum. Bakalım aaa yüzde 45 düşmüş zaten.


Peşin indirimi güzel olur tabi.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Huseyin-ZST

R Redeemertr Konu Sahibi
2 ay (403 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

Lan müjde deyince vergi yapılandırmasını genişletip ana para azaltmalı bir şey bekliyordum. Gene gaz çıktı.

Bir an sevinmiştim.

Battı balık yan gider, hep yalanı onlar mı söyleyecek, bir kez de ben söyleyeyim: çıkaracağınız vergi yapılandırmasını ana para azaltmalı hale getirin, ilk seçimde size oy vereceğim.

Kusura bakmayın, bizi rüşvete siz ve sizin gibiler alıştırdı. Al gülüm ver gülüm. Çıkar geniş kapsamlı bir af, al oyu. Vallaha vereceğim bak. Allah adı verdim bak.

Sonuçta Allah adı verip milleti tokatlamayı da aynı düzenden öğrendik. Yalandan kim ölmüş yau?!

Bu sefer sanırım af değil de sadece yapılandırma çıkaracaklarmış diye okudum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H Huseyin-ZST
2 ay (6983 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Redeemertr

Bu sefer sanırım af değil de sadece yapılandırma çıkaracaklarmış diye okudum

Alıntıları Göster
Aynen öyle. Af çok tepki çekiyor. Son birkaç seferdir yapılandırma çıkarıyorlar. Ama eminim matrah arttırımı da çıkarırlar. Benim ilgi alanıma girmiyor ama, muhasebesi bozuk olup denetlemede patlama ihtimali olanların işine gelecektir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mavikıs
2 ay (3918 mesaj)
işsizlik tam gaz artmaya devam ediyor 6-7 milyon kişini kullandığı temel ihtiyaç kredilerini bi 6 ay daha daha erteleyebilirler




Bu mesajda bahsedilenler: @Huseyin-ZST

F froster2006
2 ay (4795 mesaj)
79 yillik cumhuriyet doni boyunca 760 milyar dolar vergi almistir tum gelen hukumetlerin tiplami devlet adina.Ama 19 yilda bu zihniyet tami tamina 2.250 yani iki teilyon ikiyuz elli milyon luar dolar vergi almistir vatandastan.Yani birim zamanda diger hukumetler 10 milyar veya birim alir iken su zihniyet 120 birim vergi almistir.Bunlar resmi devletin rakamlaridir.Arastirin.

Bunun ustune birde 500 milyar dolarin uzerinde dis borc.Satilan kitler.Kaynaklar.Yillar surecek milyarlarca dolar odemeli yollar,kopruler,hava alanlari, hastaneler vb.

Dedigi gibi bir yezidin,"TÜRK HALKİNİN A.INA KOYACAGİZ MERAK ETME".

İYİ forumlar,nasil olacaksa o.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi froster2006 -- 17 Ekim 2020; 0:19:8 >


V Veronicaa
2 ay (926 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: babus0606

köstek olmasalar yeter..





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B babus0606
2 ay (546 mesaj)
reis bu ğün açıklama yapacak acaba kemal abi buna sevinirmi endişemi duyar..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Veronicaa

C cengizps3
2 ay (157 mesaj)
Dostlar şöyle bir haber okudum.

"Bölgede, 2021 yılı sonuna kadar ilk 10 kuyunun açılması ve sondaj çalışması yapılması öngörülüyor. Karaya ilk gaz teslimi, 31 Aralık 2023. Tuna-1 kuyusunun içinde yer aldığı Sakarya gaz sahasında, 2025 yılı sonuna dek açılması hedeflenen toplam 30 dolayında kuyudan, 1 Ocak 2026'dan itibaren plato seviyede (en üst noktada) yılda 15 milyar metreküp gaz üretilmesi hedefleniyor."

Buradaki 31 Aralık 2023 tarihi ilk çıkartacağımız gaz mı oluyor, yani bu gazı bu tarihten itibaren mi kullanılmaya başlanacak.




V Veronicaa
2 ay (926 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: babus0606

reis bu ğün açıklama yapacak acaba kemal abi buna sevinirmi endişemi duyar..
Kemal'den banane başımızda 20 yıldır kemal mi var?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B babus0606
2 ay (546 mesaj)
geçmişe bak.




Bu mesajda bahsedilenler: @Veronicaa

0 01001101
2 ay (3038 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Old Spice

Elektriğe, Doğal Gaza, Ötv'ye yüzde kaç müjde geliyor acaba?
her sene %30~35 şak şak şak şak diye suratına suratına oturtuyolar müjdeyi.

ama, dolar hiçbir şeye etki etmiyor yani, BMW alacaklar dışında, ekonomi bakanı dedi.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


A AnadoluEfes
2 ay (3813 mesaj)
Müjde derken Müjde ar'ın iffet filmine mi gönderme yapıyor acaba





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnadoluEfes -- 17 Ekim 2020; 11:35:56 >


R Redeemertr Konu Sahibi
2 ay (403 mesaj)
bu sene de şöyle %30 doğalgaz ve elektrik zam müjdesini aldık mı bu müjde olayı tamamdır, seneye yeni müjdelerde görüşmek üzere




C Celonfix
2 ay (3707 mesaj)
Yeni zamlar ve vergiler kapıda