Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
48
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: Creative’den yeni Sound BlasterX G6 ses kartı (3. sayfa)

A Antikaruh
10 ay (1236 mesaj)
Yanlış kişiyi alıntıladınız hocam sanırsam




Bu mesajda bahsedilenler: @MR_TÜRKEL

A Aksi Müddea
10 ay (481 mesaj)
Hocam Sennheiser G4me One kulaklığıyla kullanmayı düşünüyorum. Bendeki on-board ses kartıyla dediğiniz gibi müxik ve filmde bi sıkıntı yok ama Pubgde son sesi zayıf buluyorum. Ayak seslerini rahat duymak için ekolayzırı tize çekiyorum ve detayları duymak dahada zorlaşıyor. Yeni ses kartı için elinizdeki kartı ve amfiyi satmayı düşünürde uygun fiyatlı bir teklif sunarsanız, bütçeme göre talip olabilirim :)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aksi Müddea -- 27 Aralık 2019; 11:16:8 >


Bu mesajda bahsedilenler: @MR_TÜRKEL

A Aksi Müddea
10 ay (481 mesaj)
Hocam bilgilendirme için çok teşekkür ederim. O paralara tek bir kulaklık almaktansa her kullanım alanına özel daha düşük bütçeli kulaklık almak bana daha mantıklı geliyor.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Antikaruh

K kolpaciino
10 ay (394 mesaj)
Arkadaşlar herkese merhaba bose qc 20 ve hyperx revolver s kulaklığım var ve genelde oyun olmak üzere kullancağım bir ses kartı arayışındayım. Son zamanlarda aklımda g6 var bu konuda bilgisizim. Bu kartı almaya gerek var mıdır ? Benim kulaklıklarımla tam performanslı çalışır mı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

L lyldz
9 ay (3707 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: kolpaciino

Arkadaşlar herkese merhaba bose qc 20 ve hyperx revolver s kulaklığım var ve genelde oyun olmak üzere kullancağım bir ses kartı arayışındayım. Son zamanlarda aklımda g6 var bu konuda bilgisizim. Bu kartı almaya gerek var mıdır ? Benim kulaklıklarımla tam performanslı çalışır mı?
cihaz çok kaliteli ama yazılım anlamında g6 çuvalladı.sound blaster şubat ayında yeni driver ve uygulama vereceğini duyurdu.bence bekleyin.ürün elinizde şişmesin


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K kolpaciino
9 ay (394 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: lyldz

cihaz çok kaliteli ama yazılım anlamında g6 çuvalladı.sound blaster şubat ayında yeni driver ve uygulama vereceğini duyurdu.bence bekleyin.ürün elinizde şişmesin

Alıntıları Göster
Zaten bekleyeceğim hocam şu an sınava çalışıyorum yaza doğru almayı düşünüyorum.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B burakdc
9 ay (995 mesaj)
Hocam nereden aldiniz ve kac liraya aldiniz





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Castle Bravo

D darkdead06
4 ay (413 mesaj)
g6 usb oldupu ıcın bıraz kararsız kaldım ae5 onerenler oldu g6 usb oldupu ıcın ae5 mı yoksa g6 mı almayılım ve neden

yada direk hic uğraşma giit ae7 al gecmı dersınız ? oyun odaklı olucak daha cok yon tarıf seslerı onemlı ha arada verdıpımız paraya gorede muzıklerde ıyı olursa fena olmaz ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BjornHeimdall
4 ay (44 mesaj)
Ben G6 kullanıyorum ve memnunum. Anakart üzerindeki portlara bağlanan ses kartlarının anakart üzerindeki statik elektriği alması nedeniyle temiz ses vermedikleri söylenir ama çok göreceli bir durum bu ve audiophile değilseniz fark etmek bile imkansızdır sanıyorum. Tamamen tercih meselesi.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BjornHeimdall -- 4 Temmuz 2020; 17:42:42 >


Bu mesajda bahsedilenler: @darkdead06
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.