Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir
7
Cevap
495
Tıklama
0
Öne Çıkarma
corsair Vengeance 8gb max voltaj nedir?

R Rainbow_Six Konu Sahibi
9 yıl (1288 mesaj)
arkadaşlar bende corsair Vengeance 8 gb 4*2 ram var yanlız bunlar intel için tasarlanmış 1.5 vlt... Bende amd x955 var ve overclok olmuyor voltaj vermessem max nereye çıkarım anakartım 1.66 ve üstünü riskli görüyor bu ram'i kullanan veya sallamasyon haricinde bilgisi olan varmıdır





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rainbow_Six -- 8 Nisan 2012; 18:47:56 >


H HiqhWoltage
9 yıl (14798 mesaj)
1.65v den fazla verme bence de. 1.65v de yeterli derece overclock olmuş çoğu testte.




C CnZ
9 yıl (661 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: senol2985

arkadaşlar bende corsair Vengeance 8 gb 4*2 ram var yanlız bunlar intel için tasarlanmış 1.5 vlt... Bende amd x955 var ve overclok olmuyor voltaj vermessem max nereye çıkarım anakartım 1.66 ve üstünü riskli görüyor bu ram'i kullanan veya sallamasyon haricinde bilgisi olan varmıdır

1.9volta kadar verebilirsin ancak günlük kullanım için riskli olur. Maksimum 1.7 voltla dene günlük kullanım için.
Ayrıca aşağıda bir incelemem var istersen bi göz at.

http://forum.donanimhaber.com/m_59005356/mpage_1/f_/key_//tm.htm#59005465


Bu mesaja 1 cevap geldi.

L LUZz
9 yıl (3157 mesaj)
AMD kullandığın için 1.65v da senin için limit değil. Daha da artırabilirsin ama çok da tavsiye etmem. 1.7v seviyelerine çıkabilirsin kasadanki hava akımı iyiyse. Havalar daha da ısınıcak, sorun olmasın durduk yere :)




R Rainbow_Six Konu Sahibi
9 yıl (1288 mesaj)
valla amd oldugu için voltaj sorunu yok kasa serin say8ılırda corsair ne kadar yer mesele o




R Rainbow_Six Konu Sahibi
9 yıl (1288 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: CnZ

quote:

Orijinalden alıntı: senol2985

arkadaşlar bende corsair Vengeance 8 gb 4*2 ram var yanlız bunlar intel için tasarlanmış 1.5 vlt... Bende amd x955 var ve overclok olmuyor voltaj vermessem max nereye çıkarım anakartım 1.66 ve üstünü riskli görüyor bu ram'i kullanan veya sallamasyon haricinde bilgisi olan varmıdır

1.9volta kadar verebilirsin ancak günlük kullanım için riskli olur. Maksimum 1.7 voltla dene günlük kullanım için.
Ayrıca aşağıda bir incelemem var istersen bi göz at.

http://forum.donanimhaber.com/m_59005356/mpage_1/f_/key_//tm.htm#59005465

Alıntıları Göster
quote:



1.9volta kadar verebilirsin ancak günlük kullanım için riskli olur. Maksimum 1.7 voltla dene günlük kullanım için.
Ayrıca aşağıda bir incelemem var istersen bi göz at.

http://forum.donanimhaber.com/m_59005356/mpage_1/f_/key_//tm.htm#59005465

Hocam iyi deneyler ama uzun vadede ne yapar bu ramler onlar önemli... 1.7 olur gibi duruyor olmassa en fazla ne olablir fikri olan varmı ?




F fundin
9 yıl (1848 mesaj)
AMD sistem olduğu için 1.5den fazlasına gidilebilir.
maksimum 1.7V da çıkabileceği kadar artırma yap derim.
malum havalar ısınacak, kasa içi soğutman iyi olsa bile sıcaktan sıkıntı çıkmasın




A aydinpurcek
9 yıl (1286 mesaj)
Hocam ben ram lere oc yaptım ama nafile. ben hiç uğraşma . getirisi yok denecek kadar az . 1600mhz cl9 taş gibi kullan kastırmaya gerek yok bence. önce ki sistemim amd x4 970 idi . amd iyi ram leri kullanamıyor kanımca



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.