Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
38
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Çok kötü bir durum...

M
murat127
Konu Sahibi

3 ay (40 mesaj)
Evet beyler csgoda supremeyken nova ikiye düştüm bu da yetmedi kimse benimle oynamak istemiyor aim kötü olduğu için.eskiden oyuna bir girerdim davet üstüne davet alırdım herkes benle oynamak isterdi ama şimdi eski halimden eser yok.csgoya 2-3 ay ara vermiştim daha sonra girdiğim zaman rankim silinmişti bjr el rekabetçi attım rankim yeniden geldi kartal olarak.neyse tekrar oynama başladım oyunu ama nasıl oynuyorum silver bir bile beni bıçakla öldürür.oyle bir oynama son bir haftada oynadığım bütün maçlarda ezici bir skorla yenildim 16-2 15-0 gibi.eskiden bütün maçları alırdım şimdi ise durum bu.hergangi bir lobiye giriyorum oyuna başlıyoruz neyse oynuyoruz falan genellikle 10-15 kill alıyorum her maçta ama benle oynayan bir daha oynamak istemiyor onun kurduğu odaya bile girsem adam beni odadan atıyor.



Sizden istediğim şey ise eski halime nasıl dönebilirim?


Önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Y
Yuxel38
3 ay (8 mesaj)
Atölyeden aim botz training yapabilirsin. Isındıktan sonra topluluk sunucularından ffa oyna. Maç izle belki de oyun bilginden dolayı istemiyolardır, eskiden aiminle götürüyosundur. Benim rank GE, face it rank 9

Edit: şuan supreme ve rank 7 bilerek düştüm 7ye





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yuxel38 -- 10 Ocak 2019; 1:50:6 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B
BPG2004
3 ay (1366 mesaj)
2-3 ayda nasıl o duruma geldin anlamadım ben 4-5 ay oynamadım en son lemdi hesap. Birkaç aydır oynuyorum supremedeyim su an





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
murat127
Konu Sahibi

3 ay (40 mesaj)
Bro onlara çalışıyordum atölyede ıyu his ama rekabetçi girince yapamıyorum sanki ilk defa oynuyordum gibi eskiden 5-6 Edo alırdım sidmi 1 tane alıyorum





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Yuxel38

M
murat127
Konu Sahibi

3 ay (40 mesaj)
Valla ben de bilmiyorum eskiden takımı taşırdim sidmi ise takimin kanseriyim.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @BPG2004

Y
Yuxel38
3 ay (8 mesaj)
Ne kadar calısırsan o kadar hızlı eski haline gelirsin. Kimse bi anda iyi oynamaya baslamıyor. Eğer illa eskisi gibi olcam diyorsan bir kaç aylık antremanla, maç izlemeyle eski halina gelirsin.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @murat127

M
murat127
Konu Sahibi

3 ay (40 mesaj)
Eğer senjn içinde uygunsa ben steam linkini buraya bırakayim sen beni ekle bak bi nasıl bir kanserim senin için uygunsa akşam gir nasıl oynuyorum nak bi.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Yuxel38

A
Apones1903
3 ay (129 mesaj)
Bende 6 ay civarında oynamadım bende aynı durumdayım şuan rankım supreme ama bir lem oluyorum bir supreme. Eskiden maç taşırdım şimdi genelde 3-4. oluyorum. Pubg de oynuyorsan spey felan çöp oluyor direk.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C
can_celik
3 ay (763 mesaj)
aha biri benim hikayemi yazmış. 2016-2018 arası takımım vardı ve dmg-lem arası inip çıkıyordum. 2018 başında herkes işe girdi ve takım dağıldı. 1 sene elimi mausa sürmedim. 2 hafta önce tekrar başlayayım dedim, 1 L 1 W sonrası mg1 verdi. sonrasında bu ranktakilerde zerre oyun bilgisi olmadığı için takım oyunu adına hiçbişey yapmadıkları için yenildikçe yenildim. şu an nova4 üm. aktif oynadığım zamanımda bile bu çöp novaları taşıyacak kadar iyi değildim zaten. tam bir bataklık kısacası.

artık takım olarak haftada 1 gün girebiliyoruz sadece. yeni bir prime hesap alıp o hesabı sırf takımla girmek için kullanmayı düşünüyorum. lem'e çıktıktan soloQ girmeye başlarım yine, o seviyeden sonra herkeste az buçuk oyun bilgisi oluyor çok sorun yaşamam heralde.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

M
murat127
Konu Sahibi

3 ay (40 mesaj)
Şpey ne demek ki?
Ben ne csgo Terimleri pek bilmiyorum oynuyorum direk işte





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Apones1903

M
murat127
Konu Sahibi

3 ay (40 mesaj)
Seninde benim gibi bi durumun var anlaşılan.çöp nova dedin alındım bak ne de olsa şimdi novayiz master Guardian olursak çöp nova deriz



Yukarıda arkasında dediği gibi son bikaç gündür atölye haritasından çıkmiyorum.Aimbotz çalışdim bugün de aim reflex diye harita var bugün de ordaydjm.Ulan bi rekabetçi gireyim dedim 4 maç oynadım 2 kazandık 1 berabere 1 de 16-14 yenildik kazandık sayılır





Rek girince fark ettim yavaş yavaş eski halime dönüyor gibiyim.Inşallah eskisi gibi olurum.




Bro senjn için de diyeceğim şey de bence alma zaten csgo olmuş 77 tl değmez.Zaten senjn bilgin var takımla oynamadigin zaman yan lobilere bak genellikle iyi oyuncular dek geliyor bana seni bilmem.Iste orda ıyu oynayan bir iki kişi ekle derme çarpma bir takım olsun işte.Bunu yapman sanq söyle iyi gelecek bari adamın ikili çatışmalarda ne yaptığını taktigini az çok cozersin ama hergün başka adamlarla girersen adamın nasıl oynadığını nasıl performance sergilediği bilmeZsin. Eğer sen de istersen steam linkini buraya bırak oynarız senle efsaneler belki geri döner





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @can_celik

C
can_celik
3 ay (763 mesaj)
ama biz 'gerçek nova'lardan dolayı novayız şu an. senin benim kadar oynayanlardan oluşan bir takım nova'dan rahatlıkla çıkar. ama solo olunca bişey yapılmıyor sorun o işte.

c4le en önden dalıp c4ü ct lere verenler mi dersin, ct'de gereksiz yere rotate yapıp site verenler mi dersin, eco diye bişey bilmeyip her round smg+armor yapanlar mı dersin, prefire yiyince wh diyip hile açanlar mı dersin... rezillik kısacası.

pm'ini aç da steam hesabımı atayım. buraya koyunca çolukçocuk ekliyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi can_celik -- 12 Ocak 2019; 12:37:30 >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

B
BPG2004
3 ay (1366 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: can_celik

aha biri benim hikayemi yazmış. 2016-2018 arası takımım vardı ve dmg-lem arası inip çıkıyordum. 2018 başında herkes işe girdi ve takım dağıldı. 1 sene elimi mausa sürmedim. 2 hafta önce tekrar başlayayım dedim, 1 L 1 W sonrası mg1 verdi. sonrasında bu ranktakilerde zerre oyun bilgisi olmadığı için takım oyunu adına hiçbişey yapmadıkları için yenildikçe yenildim. şu an nova4 üm. aktif oynadığım zamanımda bile bu çöp novaları taşıyacak kadar iyi değildim zaten. tam bir bataklık kısacası.

artık takım olarak haftada 1 gün girebiliyoruz sadece. yeni bir prime hesap alıp o hesabı sırf takımla girmek için kullanmayı düşünüyorum. lem'e çıktıktan soloQ girmeye başlarım yine, o seviyeden sonra herkeste az buçuk oyun bilgisi oluyor çok sorun yaşamam heralde.
Aksine Lem kocaman bir bok çukuru emin olabilirsin.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


M
murat127
Konu Sahibi

3 ay (40 mesaj)
PM nasıl oluyor bro?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @can_celik

M
murat127
Konu Sahibi

3 ay (40 mesaj)
.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat127 -- 18 Ocak 2019; 13:45:43 >


Bu mesajda bahsedilenler: @can_celik

M
murat127
Konu Sahibi

3 ay (40 mesaj)
Hesap gizli gizliden çıkar istek atayimm





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @can_celik

K
Kevin GroBkreutz
3 ay (1689 mesaj)
Nova'dan tek başınıza çıkamıyorsanız NOVASIN demektir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
murat127
Konu Sahibi

3 ay (40 mesaj)
Herkes deli gibi rushliyor C4 en önde gidip ctlere bombayı gösteriyor ve çoğu aynı adama oluyor ve çoğu raunda 1vs4 oynamak zorunda kalıyorsun C4 almaya gitsen CT orada pusmus tek başına da aynı anda 4 kişi ile catisamayacagina göre raund gidiyor



Csgoda 1570 saat oynamam 650 de galibiyetim var ve bi kere de olsa supreme oldum peki Siz rankiniz nedir?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kevin GroBkreutz

S
SharuyaN
3 ay (95 mesaj)
Reko girmeden basit eğlenceden girecegin mapi oyna





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
murat127
Konu Sahibi

3 ay (40 mesaj)
Mantikli





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @SharuyaN