Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
1262
Cevap
67348
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Cevap: COCACOLA KIRMIZI KASA (2. sayfa)

S signore
8 yıl (8073 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: yunuss.10

Bem 1000 adet kapağı 80 liradan alıyorum arkadaşlar yapmayın, piyasa ölüyor. Adam 1000 kapağa 200 lira istiyor , bileti 5-6 liradan satıyor. Resmen hamallık oluyor.


Eğer ticari sırrınız değilse, 1.000 TL kapağı 80 TL'ye alma yönteminizi bizimle paylaşmanız mümkün mü ?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Y yunuss.10
8 yıl (11003 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: signore

quote:

Orijinalden alıntı: yunuss.10

Bem 1000 adet kapağı 80 liradan alıyorum arkadaşlar yapmayın, piyasa ölüyor. Adam 1000 kapağa 200 lira istiyor , bileti 5-6 liradan satıyor. Resmen hamallık oluyor.


Eğer ticari sırrınız değilse, 1.000 TL kapağı 80 TL'ye alma yönteminizi bizimle paylaşmanız mümkün mü ?

Maalesef bunu paylaşamam stok bana kadar biriktiriyor arkadaş



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

S signore
8 yıl (8073 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: yunuss.10

Eğer ticari sırrınız değilse, 1.000 TL kapağı 80 TL'ye alma yönteminizi bizimle paylaşmanız mümkün mü ?
quote:


Maalesef bunu paylaşamam stok bana kadar biriktiriyor arkadaş


Tamam ben buldum kimden aldığınızı ve 100 TL teklif ettim, artık bana çalışıyor. Size 110 TL'den verebilirim isterseniz.



















Şaka şaka
Ama arasam o fiyata bulmak kolay. Sağdan soldan kapak toplayıp bilgisayara yazacak çok insan vardır ama ben satıcı değil kullanıcıyım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi signore -- 18 Şubat 2014; 13:38:14 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Y yunuss.10
8 yıl (11003 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: signore

quote:

Orijinalden alıntı: yunuss.10

Eğer ticari sırrınız değilse, 1.000 TL kapağı 80 TL'ye alma yönteminizi bizimle paylaşmanız mümkün mü ?
quote:


Maalesef bunu paylaşamam stok bana kadar biriktiriyor arkadaş


Tamam ben buldum kimden aldığınızı ve 100 TL teklif ettim, artık bana çalışıyor. Size 110 TL'den verebilirim isterseniz.



















Şaka şaka
Ama arasam o fiyata bulmak kolay. Sağdan soldan kapak toplayıp bilgisayara yazacak çok insan vardır ama ben satıcı değil kullanıcıyım.

Yav he he tamam.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M mahoni_38
8 yıl (2653 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: EmreKaanYksl

quote:

Orijinalden alıntı: mahoni_38

Ben ugrasırım :D eğer satan varsa müşteri alabilrim. öyle hakkaten içmekle olmayacak.
nesfaceye göre cococola daha mantıklı. Zira nescafe de sifre girmek için her sefer ad soyad girmek gerekiyor bunda kodu girip götü kurtarıyoruz.


nescafe ne alaka ?

Olaylar farklı da olsa ben su an bir nescafe.com.tr adresine kupon giriyorum (nescafe içtikce) (mersedes çekilişi için) bakınız:http://www.nescafe.com.tr/
Burda kod girerken her sefer ad soyad adres giriliyor. dediğim adrese girerseniz gözünüzde canlanır.

Aynı mantıklı cococola da da kupon giiriyoruz. evet cekiliş değil lakin bunda bir kez üye olunuyor sürekli kod girip butona basmak yeterli. Yani sistem olarak taktir ettim.


Yine aciklayııc olmayacaksa bir adet cococola kapağı al etinehttps://www.coca-colakirmizikasa.com/Default.aspx gir bu kodu.
bir nescafe iç. içindeki kodu http://www.nescafe.com.tr/. dediğimi anlayacaksın. halta 1 tane de fark olsumuyorsa 2 şer gir. kesin anlatmak istediğimi anlarsın.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

E EmreMuttlu
8 yıl (1 mesaj)
Adamlar Dolap koydular site kilitlendi. Herkes güzel bir şeyler bekliyor, bekle bekle nereye kadar.

Onlarında işine geliyor ara ara ürün koyup insanları heyecanlandırıyorlar.




E EmreKaanYksl
8 yıl (1769 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mahoni_38

quote:

Orijinalden alıntı: EmreKaanYksl

quote:

Orijinalden alıntı: mahoni_38

Ben ugrasırım :D eğer satan varsa müşteri alabilrim. öyle hakkaten içmekle olmayacak.
nesfaceye göre cococola daha mantıklı. Zira nescafe de sifre girmek için her sefer ad soyad girmek gerekiyor bunda kodu girip götü kurtarıyoruz.


nescafe ne alaka ?

Olaylar farklı da olsa ben su an bir nescafe.com.tr adresine kupon giriyorum (nescafe içtikce) (mersedes çekilişi için) bakınız:http://www.nescafe.com.tr/
Burda kod girerken her sefer ad soyad adres giriliyor. dediğim adrese girerseniz gözünüzde canlanır.

Aynı mantıklı cococola da da kupon giiriyoruz. evet cekiliş değil lakin bunda bir kez üye olunuyor sürekli kod girip butona basmak yeterli. Yani sistem olarak taktir ettim.


Yine aciklayııc olmayacaksa bir adet cococola kapağı al etinehttps://www.coca-colakirmizikasa.com/Default.aspx gir bu kodu.
bir nescafe iç. içindeki kodu http://www.nescafe.com.tr/. dediğimi anlayacaksın. halta 1 tane de fark olsumuyorsa 2 şer gir. kesin anlatmak istediğimi anlarsın.



peki teşekkür ederim




T terminator61
8 yıl (0 mesaj)
tek kodu kaça satıyorlar ki
ben tek tek giriyorum kodları
elimde bir sürü var
sadece sinema biletine kullandım

daha var elimde bu kupayı almak istiyorum
almayayım mı pahalı mı
siz bilirsiniz
ne yapsam




T terminator61
8 yıl (0 mesaj)
ben vereyim ama nasıl vercem buraya mı yazıcam


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E elif022
8 yıl (2 mesaj)
ismimi bulamadım bidahada içmem...!11




İ ismail671 Konu Sahibi
8 yıl (19 mesaj)
buzdolabı 6 lt stoklara eklendi ve tükendi arkadaşlar....


Bu mesaja 3 cevap geldi.

E erka1907
8 yıl (3920 mesaj)
arkadaşlar 150 puan eşittir 50 kapak, o da 5 lira eder bunun neresi pahalı yahu. hem de 2 bilet.
en ucuz cinemaximum bileti 13,5 tl.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

V vedatkara
8 yıl (410 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ismail671



buzdolabı 6 lt stoklara eklendi ve tükendi arkadaşlar....

Şansa Siteye Bakıp Son Stoğu Alan Şanslı Kişiyim


Bu mesaja 2 cevap geldi.

M mikaback
8 yıl (76 mesaj)
50 kapağı 5 tl ye veren varsa hemen alayım hocam 50 kapak 10 tl en az




Bu mesajda bahsedilenler: @erka1907

M muratoloji64
8 yıl (559 mesaj)




S screamtoronto
8 yıl (256 mesaj)
50 kapak 5tl??? naptın hocam. 50 kapağa 10tlden fazlaya satıolar. 5tl ye satan varsa alayım 200-300 adet




Bu mesajda bahsedilenler: @erka1907

İ ismail671 Konu Sahibi
8 yıl (19 mesaj)
Gule gule kullan hocamben ps3 bekliyorum insallah gelir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @vedatkara

V vedatkara
8 yıl (410 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ismail671



Gule gule kullan hocamben ps3 bekliyorum insallah gelir

Eyvallah Hocam.
İnşallah Gelir Çok Boşladılar Hakkını Vermeleri Lazım.




R resulalan
8 yıl (945 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 'MEMATİ

Zamanında numarami vermistim adamlar bilet aliyor bana sms geliyor ama kulllanmicam haram



Bu mesaja 1 cevap geldi.

M MEMATİ
8 yıl (1571 mesaj)
bence mantık ney biliyormusunuz.

böyle sinema filan o tip hediyelerle puanları bitiriyorlar..

sonra bi ps3 koyacaklar millette puan yok kola alıcaklar vsvs :D