Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
5692
Cevap
263520
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Club Penguin #Rehber# `Üye alımı kapalı

O
Orbjk
Konu Sahibi

12 yıl (2191 mesaj)
~~~~>Dh Club Penguin Bilgi Konusuna Hoşgeldiniz.<~~~~


[=DH CLUB PENGUİN=]


Grubun Mekanı ~>http://www.clubpenguin-tr.com/ <~


Not:Arkadaşlar bazı meşguliyetlerimden dolayı konu güncel değildir.Ayrıca artık oyunu oynamıyorum ve oyundaki gelişmelerden haberim yok.Gelişmeleri son mesajlardan takip edebilirsiniz


Uyarı:
LütfenFlood(üst üste mesaj)yapmayınız.Eğer aklınıza bir şey geldiyse:< Resime gitmek için tıklayın >butonunu kullanınız.


Eğer kural dışı & geyik türü mesaj görürseniz;yöneticilere yardım ve konumuzun kirlenmemesi için < Resime gitmek için tıklayın >butonunu kullanınız.

Dikkat:


Grup Üyelik Alımları Kapatılmıştır.
Lütfen Neden Kapatıldı , Açılsın , gibi mesajlar yazmayınız.
Sebeb:Bu konu sadece #Rehber# Olarak kalacak.Grup kurallarını kimse dikkate almıyor . Sorularınızı buradan devam edebilirsiniz.Sadece grup üye alımı kapanmıştır.Her türlü soru - cevap ve haberlere devam edebilirsiniz.
İyi Oyunlar.



"Beefyking ~ tamer" emeklerinden dolayı teşekkürler

Arkadaşlar konuya oyun dışı mesajlar atmayınız.Konuda geyik yapıldığı gerekçesiyle konumuz konu dışına taşınmıştı.Yöneticilerden rica edip tekrar eski yerine gelmesini sağladım.Lütfen geyik yapmadan oyun hakkında konuşun...


Sorular için konu altından mesaj atınız.



HABERLER


Geçen günlerde Club Penguin'den silinen 2 ifadeden sonra hatırlayacağınız gibi yerine geçen 2 yeni ifade olmuştu.Ancak şuan için yeni gelen 6 ifade yerine silinen ifadeler olmadı..5 ifade normal panelde, 1 ifade ise kısayolla oyuna adapte edildi.
Kısayollar:
EQ: Pembe Dondurma
EW: Kahverengi Dondurma
EO: Mısır
EH: Sıkılgan İfade
EK: Pasta
EB: Işık




BİLGİLENDİRME



PARTY DÜZENLEYENLER VE TARİHLER
Kendi aramızda eğlenmek amacıyla yapılacak partyler sadece Dh Club Penguin üyelerine özel olacak.

1.Hesap almak için napmalıyım ?
Cevap :http://www.miniclip.com/games/club-penguin/en/ şu adrese girin starta basın create an account deyin sonra yaşınızı seçin sonra bi seçenek gelcek ok deyin 2 şık olcak 2 sinide yes deyin sonra pengueninizin rengi ne olsun dicekler istediğinizi seçin sonra adını yazın şifrenizi yazın sorna standart yada ultimate chat i seçin sonra yeniden şifrelerinizi yazın e-mail adresinizi yazın ve e-mailinize bir e posta gitti bu e-posta da ki adrese tıklayın onaylayın ve login deyin kullanıcı adı ve şifrenizi yazın girin !!

2.Hesap Aldım Şimdi Napçam ?
Oyuna Girin Aşağıda Map vardır ordan istediğiniz yere tıkalyıp gidebilirsiniz !!

3.Para Kazanmak İçin Ne Yapmalıyım ?
Mountain Tepesinde şişme ördeklerle yarışabilirsiniz,ski village de balık tutabilirsiniz,maden bölümünde tren vagonuna atlayıp harektler yapabilirsiniz,Dock bölümünde teknanin arkasına ipe bağlanmış şekilde cisimlerin üstünden zıplayarak sörf yapabilirsiniz,Townda kahve dükaknın içinde çuval taşıyabilirsiniz yine kahve dükkanının üstünde 1 oyun var onu oynayabilirsiniz,Yine townda müzik barın 2. katından space pioneers adlı uzay savaş oyununu oynayıp para kazanabilirsiniz !!

4.Nasıl Konuşucam ?
Şuan konuşma yasağı var ilk başta çok küfür edildi diye konuşma kaldırıldı şimdi alttaki bölmede chat resmi var ona tıklayıp hello,slm,doğum günün kutlu olsun gibi şeylere tıklayarak konuşabilirsiniz !!

5.Hareketlerim Neler ?
Hareketleriniz için Alttaki bölmede penguen resmine tıklayın dans eden şekile tıklarsanız dans edersiniz,el işaretine tıklarsanız pengueniniz elini kaldırır ve slm verir Bir dönme hareketi vardır ordaki 4 kareden hangisine tıklarsan o yöne döner !!

6.Kıyafet v.b. Bi Şey Alamıyorum ?
Alamazsınız çünkü onlar premium üyelik ister premium için kredi kartınız olması gerekir !!Sadece gazatelerde belirli fiyata kampanyalar yapıyorlar oralardan alabilirsiniz !!

7.Görev Mörev ne ?
Şu ki mesala gazetede haber yayınlanır işte pengueni dost adlı grubun gitarı çalınmıştır diye bunları club penguen in her tarafına saklayabilriler isze her tarafa tıkalyıp onların tamamını bulursanız artık ne görevi yapılıyorsa gazetenin yanında amblemi vardır oraya tıklayın claim prize deyin ödülünüzü alın !!

8.Gazete Ne ? Nerden Ulaşıcam ?
Gazeteyi ekranın sol üst köşesinde news yazan yere tıklayarak bakabilirsiniz gazete her haftada bir çıakr ve gazetede karikatürler bazı haberler kampanyalar parti tarihleri yazar o yüzden kaçırmayın derim sürekli takip edin !!

9.Eski Gazetelere Nerden Bakıcam ?
Müzik Bara girin müzik sistemleri baslar var orda alttan sağ dakine tıklayın ve aşağı inin orda dolap var uzun yeşil onun en üst soldaki çekemsine tıklayın ve eski gazeteler !!

10.Mesajın Yada Kartın Geldiğini Nasıl Anlıcaz ?
News yani gazetenin yanına mektup varsa tıklayın !!
Kart Varsa Mektubun Yanında Çıkar !!

11.Kıyafetlerimi Nasıl Değiştiricem ?Nasıl Çıakrtıcam ?
Oyundayken kendi karakterinizin üstüne basın yana doğu al atla 2 ok var
Üsttekinde itemler,alttakinde boyalar arka planlar v.b. vardır bunlara tıkalrsanız resminiz yani pengueniniz değişir.Kıyafet çıkarmak için yine üstünüzde basın sonra resminiz çıkar orda çıkartmak istediğiniz itemin üstüne basın vee çıktı.

12.Başkasına Kart Yollama,Arkadaşlık Listesine Ekleme,Kötüler Listesine Ekleme,Profiline Bakma Nasıl Oluyor ?
Şimdi kişinin pengueninin üstüne basın orda en baştaki gülen yüze tıklarsanız arkadaşlık listesine eklemek için davetiye yollamış olursunuz eğer kişi listenizdeyse çıkarmak istiyosanız o kişiye yine tıklayın 2 resme yani ağzı olmayan yüze tıklayın yes diyin ve silindi.Eğer 3. yani ev işaretine basarsanız o kişinin evine gidersiniz,Mektupa yani 4. işarete basarsanız çeşitli kartlar yollayabilirsiniz,5. işarete yani kuru kafaya basarsanız kişiye düşmanlar,kötüler listesine alırsınız,O kişi size küfür ettiyse,v.b. 6. yani M işaretine basınız
contunie diyin yese tıklayın ve kişi yi moderatore verin moderator incelesin !!eğer uygun görürse ceza verir uygun görmezse modu rahatsız ettiniz boşuna yordunuz diye ceza alabilirsiniz !!
Güncelleniyor !!
mangoser

AJAN OLMAK:
30 Günlük Kullanıcı Olmanız Gerekmektedir..Yani 30 Gün Üye Değilseniz Ajan Olmamazsınız..Kaç Gününüz Kaldığını Öğrenmek İçin Oyuna Giriş Yapın Sağ Alt Bölümde Soru İşaretine Basın X(xx) Days Old Diyecek..30'u Geçtiyse Sağ Üst Köşede M Butonua Basın..Become A Secret Agent Butonuna Basın..Sorulara Şu Şekilde Cevap Verin..
Being mean or rude
Report them
Saying their address
I want to keep Club Penguin Safe
I want to help other penguins

1.görev:

--------------------------------------------------------------------------------

ilk başta konuşmaları dinleyin sonra ice rink e gidin orda sağ tarafa doğru gidin orda fotaraflar var ona basın.Sonra map e tıklayın ve ev resmin seçin sonra o resimleri verin ve pet shop a gidin orda sol tarafa doğru tahta kulübede not var ona tıklayınm ordaki sayıyı aklınızda tutun sonra sport shop a gidin ordaki adama sayıyı yazın sonra dolap açılacak ordaki can kurtaran simitlerini alıp ice rink e gidin ordaki penguenleri kurytarın sonra kurtardıktan sonra mountain e gidin ordaki teleskobu kırılan penguenin teleskobunu tamir etmek için ajan telefonunu kulanın sonra tamir etiktan sonra teleskoptan yeşil puffle a kabın gördüğnüzde sport shop a gidin ordan halatı alın ve dojonun olduğu yere gidin en üstte kadar çıkın dağın tepesine halatı atın ve tırmanın sonra zaten sana madalya ve resim veriyorlar bu dar:)

2.görev:
Öncelikle G sizden bir şifreli sözcük istiyor, Şifreli sözcük MOGUL (İsteyen Ski Mountain'daki tabelaların şifresini çözebilir ) Daha sonra sizden yeni taşıtını denemenizi isteyecek, kabul ediyoruz, denemeye başladıktan sonra isteyen oynasın, isteyen hemen ölsün çünkü iki seçenekte de aynı yere geliyoruz, KZA YAPIYORUZ!!! Sonra gözümüzü bir açıyoruz ki heryer dağılmış dağın ortasında kalmışız... Bundan sonrası şöyle;
Yerde Survival Guide yazan kitabı ve soldaki ipi alın, sandalyenin yanındaki yoldan gidin ve 3 adet O beriies alın, ilerdeki kütüğe doğru ilerleyin, puffle lar göreceksiniz, tıklayın, sadece siyah puffle kalacaktır, ona bir adet O beriies verin, en soldaki yoldan ilerleyin, kayağın tekini alın, sonra tekrardan soldaki yoldan, ve nehire doğru gidin, daha sonra ip ile önce kayağı, sonra da o beriires i birleştirin, bunu nehre uzatın, tuttuğunuz balığı alın, sağdaki yoldan gidin, ağaçta kahverengü birşey olduğunu farkedeceksiniz, ağacın gövdesine birkaç kez tıklayın, düşen tavayı alın, sonra tekrar nehire doğru gidin, sağ taraftaki kütüğü alın, tavaya nehirdeki suyu doldurun, ilerideki mağaraya (kayaya) doğru gidin, alılara tıklayın ve içeri girin, yerdeki taşa tıklayın, oluşan yuvarlağa kütüğü, daha sonra kitabı koyun, puffle a sor berry i verin, yaan ateşin üstüne balığı koyun, piştikten sonra balığa tıklayın, aynı şeyi teve için de yapın, pengueniniz minik bir uyluya dalacak, uyandıktan sonra mağaradan çıkın, ve oyunumuz bitti!!

Club Penguen,Miniclip.Com oyun platformu altında hizmet veren,penguen figürü ele alnmış bir sohbet-eğlence oyunudur.

Oyuna giriş yaptığınızda,size ait hesap ado ve şifresi olan bir penguen veriliyor ve para kazanıp,kendinize ait eşya,kıyafet alabiliyorsunuz.

Grubumuz,bu oyun hakkında bilgilendirme ve sizi daha çok bilgilendirmek için kuruldu.


ARKADAŞLAR BU OYUNU OYNAYAN HERKESİ BİR ARADA TOPLAYIP MUHABBET YAPALIM diye kurulmuş bir topic dir.Tüm cp cilere açıktır

eğer oynayacak siteyi bilmiysanız tıklayın




@ORBJK
Kurucu

@CoderWriter
Onursal Üye

@Beefyking
Emektar[Editör]

@Yılmaz
Editör
@berkxxx
Eski dost

hydrogenfla
Eski dost

@SHEFTALI
Eski dost

@kingin
Eski dost

@crunch_xxx

@mangoser

@furkanbjk

@durayga08

@behtiyar

@Maqq

@ManiacPlayer

@coldmen

@can_78

@terap

@silver_clapenteus

@begus

@apo1957

@adlcnxgs

@wandy

@Herdie

@murdererbat

@wohou

@ogamesever

@ßeramusKing

@umutcan909

@eKart

@turkey951

@deeniz_199

@ko_umut_ko

@imPsYcHo

@onurco91

@burakcanakman

@surround

@HOI2

@gencfikir17

@gokhanergun1991

@ßoost
Eskilerden

@kıller

@Goku Raku
Eskilerden

@Genç Galatasaraylı

@tümermetin

@tekke1

@kg.cerrahi

@nWoaLi

@!_QuentonRemix_!

@Axi Boy94

@Enterighi
Eskilerden

@odi12

@terap!

@Hell22

@koraxxx

@Oyunçılgını

@aslıhan214

@yalnız kurt

@esmer_733

@ilithecat

@alperen_1995

@menteşe

@waterlord1

@ByMsKN

@smartames

@tsahin1994

@mr_trainer

@kertenkelebek_35

@oguzates08

@DhChi

@penguenci

@acrabatuu

@tevez

@seytan41

@Kaanca

@Kilikyali1313

@ByHufo

@superadam

@Cone

@outspring

@Gr3g0r

@Er CoD2

@yoh_asakura

@_SilkRoad_

@hackeribiloglu55

@ballrry

@gslord

@manga_ceza_kaan

@FearFroMe

@samet_anıl

@FearFroMe

@The_SaMeT

@ilhami onay

@Transformers44

@mArAkesh

@xXx_bluefire_xXx

@pokesan

@karakabus24

@cihat55

@aytzey

@esenlerli

@looker

@batusag

@devildev


@pr3dat0r

@talha alkan

@mimi_mimi

@zincirbora

@077pengu asasim

@emreee_gs

@N.

@denizko

@emre50 <~~~~~Son Üyemiz!
____________________________________|




< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Orbjk -- 16 Mart 2014; 4:02:40 >


A
Akbaba89
12 yıl (2185 mesaj)
Ben Varım Hatta Site Bile Yaparız




O
Orbjk
Konu Sahibi

12 yıl (2191 mesaj)
Tabiki listeye alındın.

Site işlemleri başlamıştır.

Güncel:


Sitemiz:www.club_pengin-tr.com "_" yok.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ø®ßJK -- 27 Ocak 2008; 23:48:48 >


W
Wild Child
12 yıl (1380 mesaj)
isterseniz bugün forum sitesini sizlere sunarım




O
Orbjk
Konu Sahibi

12 yıl (2191 mesaj)
forum sitesi ben yaparım ama sende yap hangisi güzel olursa onu alırız bu arada alıyorum senide




A
Akbaba89
12 yıl (2185 mesaj)
DhGrup Clup Penguen Olarak Sitede Hazırlanmaktadır




O
Orbjk
Konu Sahibi

12 yıl (2191 mesaj)
ewt ayrıca dh grup penguin forumu açılacaktır




S
Scylla
12 yıl (658 mesaj)
beni den kat nick:kinginim




O
Orbjk
Konu Sahibi

12 yıl (2191 mesaj)
tmm okuduysangörmüşsündür sitemiz olacak senden isteğimiz grubumuza güncellik katman yani grubu boş bırakmaman bunu tek senden değil tüm üyelerden istiyoruz ve gruba hoş geldin




S
Scylla
12 yıl (658 mesaj)
sitenin linki ne olucak




O
Orbjk
Konu Sahibi

12 yıl (2191 mesaj)
şuan yapım aşamasında ama linkini siz seçeceksiniz




S
Scylla
12 yıl (658 mesaj)
şöyle bir şey olsun (dier arkadaşlarımızın fikirlerini bilmem ama)www.dhclubpenguinliler.com




O
Orbjk
Konu Sahibi

12 yıl (2191 mesaj)
olabilir tabiki ama yalnız forum test sitede host ve domainli olacak o yüzden katılımlarınız çok önemli üye bulmamız gerekiyor




S
Scylla
12 yıl (658 mesaj)
o zaman ben sitede oynayanlar türklere tavsie edebilirim




O
Orbjk
Konu Sahibi

12 yıl (2191 mesaj)
et tmm o görev senin üye toplama görevi ve bu arada saol




S
Scylla
12 yıl (658 mesaj)
hangi serverde oynuyosunuz




O
Orbjk
Konu Sahibi

12 yıl (2191 mesaj)
onu üyelerle beliirliyeceğiz ama usa olur herhalde




C
crunch_xxx
12 yıl (1138 mesaj)
Benide Yazsana La




C
crunch_xxx
12 yıl (1138 mesaj)
Edit





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crunch_xxx -- 16 Eylül 2006; 21:41:06 >


O
Orbjk
Konu Sahibi

12 yıl (2191 mesaj)
lgruba alındın hoş geldin





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orbjk -- 16 Eylül 2006; 21:48:23 >