Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 2 mobil kullanıcı
2453
Cevap
120854
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: Cities: Skylines (2015) [ANA KONU] (123. sayfa)

_ _Anarsist_
12 ay (706 mesaj)
arkadaşlar merhaba.

bugün epic games aracılığı ile oyunu ücretsiz olarak edindim. Daha önce Anno 1404, Anno 1701, Anno 1800 gibi oyunları satın aldım. bu oyunun da ilgimi çekeceğine inanıyorum.

Oyuna uzun süre kafa patlatanlar olduğuna eminim ama 122 sayfayı okuma şansım olmadı.

şu aralar işsizim ve maddi durumum çok kısıtlı.

şu dlc'leri ücretsiz olarak edindim. Match Day, Pearls from the East ve Carols, Candy.

bu oyunu oynarken şu dlc olmazsa, bu oyunu pek oynamış sayılmazsın diyebileceğiniz bir dlc var mı? Tüm dlc'ler %50 indirimde ve eğer değerse almak isterim.

mesela snowfall ya da sunset harbor'u almak keyif almak için şart mıdır? yoksa base oyunda yeterli mi?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

K krytrn
12 ay (29 mesaj)
Base oyun sizi çok uzun süre götürür, almanızı tavsiye edeceğim dlc ler var ancak mutlaka almalısınız diye bir olay yok base game ve modların sunduğu içerik zaten çok fazla. Şahsi görüşüm olarak dlc tavsiyelerim ise Mass Transit, Industries, Campus, Sunset şeklinde..




J jemalizm1
10 ay (598 mesaj)
Sevgili _Anarsist_ DLC'leri incelediğimiz ve önem sırasına göre listelediğimiz bu yazıyı okuyarak fikir edinebilirsiniz. Ekstra soruların varsa sormaktan çekinme




Bu mesajda bahsedilenler: @_Anarsist_

M MANGUTAY
10 ay (1069 mesaj)
Valla ne yalan söyleyeyim ben bu oyunun dlclerinin hiçbirinden istediğim zevki alamadım. Şöyleki, paradox resmen şu kafayla dlc çıkartmış: hacı ben böyle bir dlc çıkardım. Şu şu özellikler var içinde ama senin oyununa da zerre kritik etkisi yok bunun. Sanayi dlcsi ile gelen özelliklerin hiçbirini kullanasım gelmedi mesela. Doğal afet dlcsi var. O kadar saçma ki nehir kenarında tusunami çıkıyor falan. O snowfall dlcsinde sadece o dlclere özel haritalarda kar yağıyor. Gerisine bir etkisi yok. Park dlcsi yine aynı olmasa da olur. Yani atolye içerikleri bile daha iyi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @_Anarsist_

C ChiefOfficer
10 ay (1267 mesaj)
Hocam oyuna nasıl etkisi yok?

Sanayi alanları, park alanları, rastgele gerçekleşen doğal afetler (1000 saat oynamam var hiç saçma sapan bir doğal afet ile karşılaşmadım), snowfall, üniversite kampüsleri vs bunların verdiği keyif bambaşka.

Şehrinize bir merkez parkı oluşturabilir, şehirden uzağa doğa parkı, kamp alanı oluşturabilirsiniz. Lunapark ve hayvanat bahçesi yapabilirsiniz.

Su kenarlarında iseniz su ürünleri endüstrisi, petrol varsa petrol kuyuları, bunların işleme tesisleri, depolama tesisleri vb. her şey çok zevkli bence. Tarım endüstrisi ile büyük tarım alanları oluşturabilirsiniz. Liste uzar gider.

Mass transit ile tramvaydan troleybüse birçok ulaşım aracını açıyorsunuz. Hatta bunların DLC olduğunu unutmuşum çünkü olmazsa olmaz.

Green Cities ile çok güzel yeşil şehirler oluşturdum. Bunun yanında eko su arıtma tesisleri, geri dönüşüm tesisi vb. de açmış oluyorsunuz. Eğer oyunu detaylı oynuyorsanız politikalar ile şehrinizi daha çevre dostu hale getirebiliyorsunuz.

After Dark da gece olmasını istiyorsanız güzel ama ben gece şehri pek beğenmiyorum o yüzden genelde gece-gündüz döngüm kapalıdır.

Snowfall DLC’si tüm haritalar için gelmiyor ancak atölyede birsürü harita mevcut. Şu anda bol bol dağlı bir harita indirdim snowfall ile oynuyorum Norveç gibi bir ülke yönetiyorum çok eğlenceli.

Sizin beklentiniz neydi anlayamadım ama atölye içerikleri bile daha iyi demenin biraz abartı olduğunu düşünüyorum. Yine de sizin fikriniz saygı duyarım.

İyi günler.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChiefOfficer -- 28 Ocak 2021; 12:31:27 >


Bu mesajda bahsedilenler: @MANGUTAY

S switel
9 ay (4111 mesaj)
Arkadaşlar, daha gerçekci görüntü için mod tavsiyesi yapabilir misiniz? Sizlerin kullandığı modlar hangileri?

Bir de trafik sorununa daha rahat çözüm getirebilmek için hangi modu kullanıyorsunuz?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi switel -- 26 Şubat 2021; 16:27:1 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

J jemalizm1
9 ay (598 mesaj)

S switel
9 ay (4111 mesaj)
Teşekkürler.




Bu mesajda bahsedilenler: @jemalizm1

F f1rıncı
9 ay (339 mesaj)
arkadaşlar bu oyunda şöyle bi sorunum var.
sanayi alanları eğtimsiz işçi istiyor ancak bende eğitimsiz işçi %15 lerde yetmiyor bunu artırmak için okulları kapatıyorum eğtim bütçesini kısıyorum bu seferde işyerleri eğtimsiz işçi sorunu çıkarıyor arada kaldım ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S switel
9 ay (4111 mesaj)
Eğitimin düşük olduğu başka bir yerleşim bölgesi kurun. Bu bölgeye okul yapmayın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @f1rıncı

F f1rıncı
9 ay (339 mesaj)
peki hocam o kurdugum bölgeden sanayi bölgesine girek yol çekmek gerekli mi ? oyunda trafik sorunum yok




Bu mesajda bahsedilenler: @switel

E ErenA.
3 ay (604 mesaj)
Konu Ölmüş :)

Son zamanlarda İstanbul yapmaya çalışıyordum bir görsel atmak istedim


< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 2 cevap geldi.

A AirSupport
3 ay (3694 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ErenA.

Konu Ölmüş :)

Son zamanlarda İstanbul yapmaya çalışıyordum bir görsel atmak istedim


< Resime gitmek için tıklayın >
Vaov hocam çok güzel gözüküyor, elinize sağlık.

Yollar konusunda çok sıkıntılıyım önerdiğiniz bir şey var mı? Şehir planlarken yollar daha sonra sıkıntı yaratıyor sürekli bana.

Reddit’de gezerken hayran oluyorum millete ama iş başa düşünce kalıyorum böyle



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

E ErenA.
3 ay (604 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: AirSupport

Vaov hocam çok güzel gözüküyor, elinize sağlık.

Yollar konusunda çok sıkıntılıyım önerdiğiniz bir şey var mı? Şehir planlarken yollar daha sonra sıkıntı yaratıyor sürekli bana.

Reddit’de gezerken hayran oluyorum millete ama iş başa düşünce kalıyorum böyle

Alıntıları Göster
Teşekkür ederim :) Hocam modsuz oynuyorsan oyunu göze güzel gelecek bir şehir nerdeyse imkansız. Mod adlarını pek bilmiyorum ama road anarchy gibi birkaç mod var baya özgürlük sağlıyor sana. Çıkışları iyi ayarladığın sürece trafik konusunda da sıkıntı yaşamazsın.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ErenA. -- 18 Eylül 2021; 22:32:54 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.