Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
26
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Çin başbakanı Elon Musk’a kalıcı vatandaşlık teklif etti

M
macromedia21
Konu Sahibi

3 ay (3433 mesaj)

Amerikan Politico gazetesi Çin Başbakanı Li Keqiang'ın Tesla CEO'su Elon Musk'a kalıcı Çin vatandaşlığı teklif ettiğini bildirdi. Çin hükümetinin web sitesinde Musk'ın Çin'i sevdiğini ve “buraya daha sık gelmek istediğini” söylediği yazıyor.

 

Ayrıca Bkz.Galaxy Note 9 sahiplerine kötü haber: Android Pie güncellemesi ertelendi
Gazetenin haberine göre, başbakan Li, Tesla'nın patronuna “Eğer Çin’i çok seviyorsanız, size bir Çin yeşil kartı çıkarabiliriz” dedi. Musk ve Li'nin, Tesla'nın ABD dışındaki ilk üretim üssü olan Şangay'daki Gigafactory 3'ün temel atma töreninden iki gün sonra buluştuğu belirtiliyor.

 


Yıl sonunda Çin'de Model 3 üretimi başlayacak


Musk sosyal medya hesabı aracılığı ile yaptığı açıklamada Çin'deki ilk inşaatı bu yaz bitirmeyi hedeflediklerini söyledi. Tesla'nın patronu ayrıca 2019'un sonundan önce yeni fabrikada Model 3 üretimine başlamayı ve 2020'de yüksek hacimli üretime hazır hale gelmeyi planladıklarını ifade etti




Elon reis gelsin yeterki, vatandaşlık ne evlatlık bile alırız.
Yoruma Git
ceo-tr - 3 ay +28
Tayyıpte belkı boyle bişey onermıstır ama adam baktı ulke batık Ataturk'u ziyaret edıp geri dondu...
Yoruma Git
shifisitert - 3 ay +22
Sen gulsen de aglasan da bir cacik olmaz, merak etme...
Yoruma Git
pspoor - 3 ay +14
Tesla'ların Çin'de üretilecek olması iyi bir şey, Trump başında olduğu sürece ABD ile ilişkilerimiz düzelmeyecek ve ABD'den gelecek olan Tesla'lara %120 ek vergi ko
Yoruma Git
Yorumun Devamı Bloodin - 3 ay +13
Tamam da yeşil kart vatandaşlık değil haberiniz olsun Çin'de komünist rejim olduğundan yasalarda çok farklı her sakalliya dede demeseydiniz keşke bu arada çin çifte vatand
Yoruma Git
Yorumun Devamı blood.army - 3 ay +6
Bizim diğer malum güruh da bunlarrrrr atayizzzz bunlarrr diye oy devşirip devşirip atayiz elon musk’ın peşinde koşar.

Güruhlardan güruh beğenebilirsiniz.
Yoruma Git
cemsinan - 3 ay +5

E
ENfER
3 ay (230 mesaj)
Bizde bedava kebap teklif etmiştik.




C
ceo-tr
3 ay (1295 mesaj)
Elon reis gelsin yeterki, vatandaşlık ne evlatlık bile alırız.




B
Bloodin
3 ay (938 mesaj)
Tesla'ların Çin'de üretilecek olması iyi bir şey, Trump başında olduğu sürece ABD ile ilişkilerimiz düzelmeyecek ve ABD'den gelecek olan Tesla'lara %120 ek vergi konmaya devam edilecek ama Çin'den gelecek olan Tesla'lar bu vergiden muaf olacaklarından çok daha erişilebilir fiyatlar göreceğiz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B
blood.army
3 ay (118 mesaj)
Tamam da yeşil kart vatandaşlık değil haberiniz olsun Çin'de komünist rejim olduğundan yasalarda çok farklı her sakalliya dede demeseydiniz keşke bu arada çin çifte vatandaşlık kanunu yok onun için Amerikan vatandaşlığından vazgeçmesi gerek gene gereksiz safsata haber.




V
V4LKyR
3 ay (4796 mesaj)
Hani Tesla'nın yönetim kurulundan atılmıştı vs, borsada bi şeyler olmuştu... Ne oldu o iş?




V
V2
3 ay (4300 mesaj)
Ne kadar abartılıyor vs. eleştiriler, şirketleri küçümsensede bazı arkadaşlar tarafıdan adam resmen son 5 yıla damgasını vurdu açık ara.




C
cnv_58
3 ay (329 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Bloodin

Tesla'ların Çin'de üretilecek olması iyi bir şey, Trump başında olduğu sürece ABD ile ilişkilerimiz düzelmeyecek ve ABD'den gelecek olan Tesla'lara %120 ek vergi konmaya devam edilecek ama Çin'den gelecek olan Tesla'lar bu vergiden muaf olacaklarından çok daha erişilebilir fiyatlar göreceğiz.
Tamamda avrupada tesla Üretim merkezi yok mu gelse bize Avrupa’dan gelir zaten Orada da çok pahalı





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
shifisitert
3 ay (4965 mesaj)
Tayyıpte belkı boyle bişey onermıstır ama adam baktı ulke batık Ataturk'u ziyaret edıp geri dondu...




P
phoenixae
3 ay (71 mesaj)
Avrupada tesla üretim merkezi yok, montajı yapılıyor sadece, onlarda ek vergi kapsamında


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @cnv_58

C
cnv_58
3 ay (329 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: phoenixae

Avrupada tesla üretim merkezi yok, montajı yapılıyor sadece, onlarda ek vergi kapsamında
Anladım demekki bu yüzden oradada pahalı inşallah tez zamanda ülkemize girer en azından 2.ele düşer araçlar





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

W
WB
3 ay (2708 mesaj)
Millet adamin yaptiklarina potansiyeline bakar, yatirim sozu almaya calisir, bizim malum guruh icinse anitkabiri ziyaret etmesi yeterlidir.. guler misin aglar misin..


Bu mesaja 4 cevap geldi.

E
emreee85
3 ay (1618 mesaj)
Burada fabrika falan kurmasına gerek yok. 250 bin dolara ev alsın vatandaşlık veriyoruz zaten. Ama ne işine yarar bilemem :)




P
pspoor
3 ay (431 mesaj)
Sen gulsen de aglasan da bir cacik olmaz, merak etme...





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @WB

D
dt1907
3 ay (4061 mesaj)
adam akıllı zeki ve cok iyi girişimci.




F
Fiat S.p.A.
3 ay (5323 mesaj)
Çin emperyalist+kapitalist olmaya başladı





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


C
cemsinan
3 ay (1688 mesaj)
Bizim diğer malum güruh da bunlarrrrr atayizzzz bunlarrr diye oy devşirip devşirip atayiz elon musk’ın peşinde koşar.

Güruhlardan güruh beğenebilirsiniz.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @WB

F
fuckulteli
3 ay (4826 mesaj)
Yanıt verdiğiniz mesajlardan alakasız anlamlar çıkartarak cevap yazdığınızı düşünüyorum.



Cevap verdiğiniz kişi; Elon Musk yatırım yapmasın, turist gibi gelip gitmesi yetti benim için demiyor. Güler misin ağlar mısın, denecek durumda olan sen oluyorsun bu durumda.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @WB

Z
zQrba
3 ay (869 mesaj)
Bizim insanımızı etkilemek kolay, bir camiyi ziyaret etsin birde Anıtkabiri ziyaret etsin, oralarla ilgili güzel bir şeyler söylesin, tamamdır.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @cnv_58

G
Guest-753AA071F
3 ay (54 mesaj)
aynı teklifi bizimkilerinde yapması lazımdı. serbest ticari bölgelerinden bedava yer verilmesi ve 5 - 10 yıl boyunca vergiden muhaf tutulmaları lazımdı ki 1 sene içerisinde bütün üssü kurarlardı. orda yetişecek mühendislerin haddi hesabı olmazdı ama adamın alnı secde görmüyo işte sıkıntı orada.